Gå til innhold
Hundesonen.no

Timina


Timmyjenta
 Share

Recommended Posts

I september 2008 måtte jeg avlive hunden min, Timmy, og bestemte meg der og da for at ny hund?! Aldri! Det var for vondt, sorgen og savnet etter min bestevenn for tung..

Men så savnet jeg etter en liten stund den logrende halen, selskapet, turkamerat, ja, jeg savnet det å ha en hund i hus rett og slett.

Fikk låne hund av venner, men det var ikke godt nok..

En dag jeg satt og slumret foran pcen før jobb havnet jeg inn på en Goldenoppdretter sin hjemmeside, han ventet valper, og det skadet jo ikke å ringe og bare prate, gjorde det vel?! Som tenkt så gjort. En halvtimes tid senere etter en hyggelig telefonsamtale var jeg Goldeneier igjen, det var en måned til termin og jeg håpet det kom en tispe til meg.

Det gjorde det, 15/11 2008 ble åtte valper født og tispen min fikk navnet Timina, inspirert av navnet til forgjengeren hennes.

Hun har vokst seg til å bli en nydelig, snill og god bestevenn, og blir populært kalt Voffegull. Hun elsker alt og alle, hun er rett og slett noe av det kjæreste jeg har. :wub:

Bilder:

992830_10153026324565263_957845811_n_zps

Traktortur

389207_10151764740045263_1718621758_n.jp

IMG_4176.jpg

Sammen med venninnen sin, Tjorven.

gullhest3.jpg

DSC01789.jpg

ValpeTimina :wub:

DSC01814.jpg

Hun satt engang så fint inni bildet.. :P

DSC01796.jpg

Viktig og tøyse seg litt også! Her sammen med sheltien Scotty som hun bodde sine første to leveår sammen med. :)

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...