Gå til innhold
Hundesonen.no

ArmCandy - Nå med nettbutikk s. 2!

Recommended Posts

Jeg liker å lage vakre ting, og vil gjerne dele det med dere. :) Har spesialisert meg på armbånd med såkalt glideknute, men har noen lekre saker på strikk også. Alle armbåndene er unike i sin design, og charms og metallsteiner er nikkelfrie.

Les mer om charmsene jeg bruker her:

Hamsa

Lotus

Om

Buddha

Porto

Opptil 3 armbånd: 35 kr.

Over 3: 70 kr.

Kan også hentes hos meg på Nesbru.

Dette ønsker jeg meg. Mulighet for å kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt.

Solgt.

Synes ikke det er så "bare", jeg. ;) Jeg har uansett bare ett Wonder Woman-anheng, og det er solgt. :) Og ja, dette er armbåndene jeg har.

Jeg har bare de steinene jeg har (som jeg liker sjøl), så jeg har ikke kapasitet til å kjøpe inn stein basert på andres preferanser og risikere å sitte med noe jeg ikke får brukt i andre ting. :)

Hel greit, jeg bare ljrte. Og sa ikke at det var "bare", for de var kjempefine, men fargene passer meg ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har laget mange nye, fine armbånd med, hold dere fast, kjære soniser... DRAGECHARMS! :drool: Har også fått inn infinity-charm, @MegaMarie, gleder meg til å vise dere alt sammen. :) Har også prøvd å være litt trendy, og har laget noen med uglecharm også, som funka overraskende bra, hehe.

Legger ut nye bilder i løpet av neste uke!

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg har laget mange nye, fine armbånd med, hold dere fast, kjære soniser... DRAGECHARMS! :drool:

Jeg vil se!! Kommer nedover 1.mai, så hvis du er hjemme en av dagene tors-søn, kommer jeg gjerne innom for å titte :innocent:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere! Jeg har vært i Hellas i helga og kjøpt nye steiner, og har i påvente av ny "kolleksjon" salg i nettbutikken! 40% av til alle som handler for over 200 kr før 31. august. :)

Sandy Arm Candy

Bruk kode "SONENVENN" ved utsjekk, og del gjerne med folk som ønsker seg noe fint til seg sjøl eller noen de vil glede med en gave. :)

Eksempler på armbånd:

DSC_0835_zps15f84772.jpgAgate, lava, howlite, olivenserpentin, sølvkule.

Ord. pris: 220,-

Nå: 132,-

DSC_0947_zpsd58043d9.jpgSølvdrage og -perle, gullsandstein, tigerøye, blodjasper, jasper, glasstein.

Ord. pris: 200,-

Nå: 120,-

DSC_0967_zps45217556.jpg

Jasper, opal, krakkelert glass, turkis, skjell, sølv.

Ord. pris: 230,-

Nå: 138,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte noen armbånd :)

Ett tips, når du tar bilder, om det hadde vært mulig å se de på en arm så man fikk størrelsesforholdet inn hadde det vært veldig fint. Jeg kjente jeg ble veldig usikker når jeg så på de forskjellige om hvor store de egentlig var.

Har sett løse manekeng armer tidligere som kan brukes til slikt..

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte noen armbånd :)

Ett tips, når du tar bilder, om det hadde vært mulig å se de på en arm så man fikk størrelsesforholdet inn hadde det vært veldig fint. Jeg kjente jeg ble veldig usikker når jeg så på de forskjellige om hvor store de egentlig var.

Har sett løse manekeng armer tidligere som kan brukes til slikt..

Takk for ordre, sender i morgen! :flowers:

God tanke om dette med å vise armbåndet på, og jeg gjorde det med par i starten, men slutta fordi det er vanskelig å ta ålreite bilder av sin egen arm, hehe. Skal vurdere en sånn løs-arm, og være flinkere til å skrive opp diameter på steinene jeg bruker. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tanke om dette med å vise armbåndet på, og jeg gjorde det med par i starten, men slutta fordi det er vanskelig å ta ålreite bilder av sin egen arm, hehe. Skal vurdere en sånn løs-arm, og være flinkere til å skrive opp diameter på steinene jeg bruker. :)

og, tar du bilde av 3-4 stykker sammtidig gir det ett fint vissuelt uttrykk på hvordan de ser ut, lettere å forestille seg hvordan de passer sammen :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet et veldig pliktoppfyllende sted som sørger for at pakkene normalt er framme to dager etter bestilling, det er jeg veldig glad for.

Vil også gjerne takke alle soniser som kjøper mine fine ting og sender meg gladmeldinger og bilder! :flowers:

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt så mye å gjøre det siste året at nettbutikken har ligget nede, så for å starte på ny frisk utpå nyåret selger jeg ut noen favoritter til julepris: 130 kr + porto. Fri frakt for to eller flere, og jeg pakker pent og kan sende direkte til mottaker samme dag. :) Send PM ved interesse, så kan jeg sende enkeltbilde om du ser en farge eller en type du liker. :kiss: 

De trådene jeg brukte i starten har vist seg å ikke være av god nok kvalitet (flisa seg), så de armbånd som i dag har skyvelås har syntetisk tråd som aldri blir slitt. 

IMG_0616.JPG

IMG_0617.JPG

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe gaver til seg sjøl og andre med enda bedre samvittighet. :) 

• Like 13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe gaver til seg sjøl og andre med enda bedre samvittighet. :) 

Kan ikke fatte at det skal få folk til å avstå. Helt uforståelig. Syns det er supert!

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har utrolig nok bare igjen tre armbånd, og de går nok på mandag da jeg viser dem til kollegaer. :) 

Tusen takk, fantastiske soniser! :flowers: Takket være dere har jeg overført 1500 kr til Røde Kors i dag, og det er middag i en måned for skikkelig mange syriske barn. :heart:  

IMG_0726.JPG

• Like 14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Niks, alle uglene er borte. :kiss: 

Fader, jeg skulle bestilt med en gang jeg så de :aww: 

finnes det en sjanse for at du lager flere slike? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
35 minutter siden, Monikawt skrev:

Fader, jeg skulle bestilt med en gang jeg så de :aww: 

finnes det en sjanse for at du lager flere slike? 

Jeg skal lage masse nytt og lekkert over nyttår, og fortsetter med å gi fortjenesten til veldedige formål, så da håper jeg du finner noe du liker. :) Ugler er en favoritt, så det kommer definitivt flere med det på!  

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk for svar ang. det med rullestol på agility-NM, folkens. Det var forsåvidt på søndag, ikke lørdag, vi var der. Vi var der altså kun på en finale.  Har skjedd en del her i det siste, deriblant en ny valp, så har ikke fått sendt noe enda. Men det skal absolutt gjøres. 

Han er nå ganske så fin, lille pirayaen på 20kg+ og 4 mnd. Han er så trygg på seg selv, en skikkelig herlig valp rett og slett. Vi kunne ikke bedt om en mer fantastisk valp.    Fikk en ganske knusende nyhet i dag. Katten vår Amiga ble funnet drept (mest sannsynlig/forhåpentligvis) av et rovdyr. Med buken splittet opp og uten hale. Vi har lett siden påska, så det var godt, men samtidig vanvittig vondt å få et svar. De som fant henne hadde kastet henne i søpla, derfor det tok så lang tid før vi fikk et svar, selv om hun ble funnet allerede to dager etter hun forsvant. 
    • Finnes jo andre metoder å trene på som bruker feks utlagt eller kastet ball og slikt 😊   Ville uansett lagt ut belønning, så hun har er sted å gå. Ellers er det ganske håpløst. Evt lære henne å sikte på et hinder, men det kommer for mine hunder egentlig kanskje langt ut i utdannelsen, så jeg ville ikke gjort det selv.   Tenker det brister i forståelsen, jeg. Evt at du går et for stort sprang fra sakte fart og tenking, til full fart og hodestups løping? Det må jo bygges opp veldig stegvis. Har du prøvd å legge nedgangen på bakken og bygge opp bakenden med en krakk/sandsekker eller noe? Og så sende henne på den? Først bare fra "toppen" og så etterhvert fra wrap på vinge som står lenger og lenger unna. Da får hun prøvd seg på øvelsen i fart uten å få hele bommen å løpe seg blind på.   Svingtrening erfarer jeg at gjør underverker for forståelsen rett frem. Når de lærer seg å treffe samme kriterie selv i sving, blir det enda klarer for dem hvor kriteriet er selv rett frem. 😊
    • Finnes jo andre metoder å trene på som bruker feks utlagt eller kastet ball og slikt 😊   Ville uansett lagt ut belønning, så hun har er sted å gå. Ellers er det ganske håpløst. Evt lære henne å sikte på et hinder, men det kommer for mine hunder egentlig kanskje langt ut i utdannelsen, så jeg ville ikke gjort det selv.   Tenker det brister i forståelsen, jeg. Evt at du går et for stort sprang fra sakte fart og tenking, til full fart og hodestups løping? Det må jo bygges opp veldig stegvis. Har du prøvd å legge nedgangen på bakken og bygge opp bakenden med en krakk/sandsekker eller noe? Og så sende henne på den? Først bare fra "toppen" og så etterhvert fra wrap på vinge som står lenger og lenger unna. Da får hun prøvd seg på øvelsen i fart uten å få hele bommen å løpe seg blind på.   Svingtrening erfarer jeg at gjør underverker for forståelsen rett frem. Når de lærer seg å treffe samme kriterie selv i sving, blir det enda klarer for dem hvor kriteriet er selv rett frem. 😊
    • Jeg kjenner også whippets uten jakt instinkt, men det er ikke normalen. Det er alltid individer som vil vike fra gjennomsnittet.  Veldig enig i det siste der.
    • Kjenner prisen på nye maskin sitter litt langt inne å kjøpe enda Fra vår ene økt idag kjørte vi på bommen, lav fart (altså bare ned 1-1,5m fra nedfelt) og belønnet all treff under 25cm. Noe som gikk veldig fint.  Jeg har jo prøvd running før. Og jeg er bekymra for når hun skal få ta hele bommen, da kommer monsterfart og lange-ut galopp som er noe helt annen enn den rolige travingen nå.  Hun synes iværtfall at felttrening er gøy, det var det o-store for henne i fjor også. Så tenker jeg får gi det en sjanse med strenge kriterier i lav fart for å bygge forståelse.  Har tidligere prøvd targetmatte nederst. Hun hadde god forståelse av touch - run med bare matta. Den var også god når hun ikke ble sendt over hele bommen (lavere fart). Når hun fikk ta hele bommen mista hun omtrent all kunnskap om dette og fresa over uten å vie matta en tanke Så gikk jeg over til å belønne løpesett uten å hoppe på slutten, også med lavr belønninger for å trekke henne nedover. Det gikk greit, men i år har hun glemt alt.  
  • Nylig opprettede emner