Gå til innhold
Hundesonen.no

ArmCandy - Nå med nettbutikk s. 2!


Recommended Posts

Jeg liker å lage vakre ting, og vil gjerne dele det med dere. :) Har spesialisert meg på armbånd med såkalt glideknute, men har noen lekre saker på strikk også. Alle armbåndene er unike i sin design, og charms og metallsteiner er nikkelfrie.

Les mer om charmsene jeg bruker her:

Hamsa

Lotus

Om

Buddha

Porto

Opptil 3 armbånd: 35 kr.

Over 3: 70 kr.

Kan også hentes hos meg på Nesbru.

DSC_0838_zpsd83ae57b.jpg

Om-charm, glasstein, agate og turkis lavastein fra Hellas. Pris: 180,-

DSC_0833_zps6e2e38ab.jpg

Hamsa-charm, dalmatinerjasper, agate, svart lavastein fra Hellas, glasstein, oksidert sølvkule, svart peace-tegn. Hvit tråd. Knytelås. Pris: 220,-

DSC_0834_zpsc6ec5806.jpg

Oksidert sølvkule, turkis, blå lavastein fra Hellas, blått peacemerke, foliestein, fasett glass. Blå tråd. Knytelås. Pris: 200,-

DSC_0835_zps15f84772.jpg

Oksidert sølvkule, agate, svart lavastein fra Hellas, russisk olivenstein, svarte peacemerker, glasstein. Svart tråd, knytelås. Pris: 220,-

DSC_0836_zps1168a0aa.jpg

Lavastein fra Hellas, oksydert bronsefugl, jasper, hvite howlitehjerter, hvitt peacemerke, gullsandstein, glasstein. Oransje tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0837_zps8b70e098.jpg

Lotus-charm i oksidert sølv. Glasstein, agate, fuksiafarga lavastein fra Hellas. Pris: 180,-

DSC_0839_zps789e769e.jpg

Skilpaddecharm i sink. Oksidert bronsebuddha. Agate, glasstein. Pris: 180,-

DSC_0831_zpsa8fc7309.jpg

Om-charm, glasstein, agate og turkis lavastein fra Hellas. Pris: 180,-

DSC_0840_zps0c581390.jpg
Stor om-charm i oksidert sølv. Fasettslipt glass og foliestein med sukkerdekor. Pris: 220,-

DSC_0841_zpsb9799fef.jpg

Hamsa-charm. Grønn lavastein fra Hellas. Fasettslipt glass og foliestein med sukkerdekor. Pris: 220,-

DSC_0842_zpsfd2326b6.jpg

Sandeltre, brun lavastein fra Hellas, jasper, glasstein og hvite howlitehjerter. Oransje tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0843_zps7286598e.jpg

Stor ohm-charm i oksidert sølv. Agate og foliestein med sukkerdekor. Kan passe en med litt fyldige håndledd. Pris: 240,-

DSC_0844_zps9d0dac7e.jpg

Buddha-charm i oksidert sølv. Glasstein, agate, svart lavastein fra Hellas, russisk olivenstein, svarte peacemerker. Svart tråd, knytelås. Pris: 220,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har utrolig nok bare igjen tre armbånd, og de går nok på mandag da jeg viser dem til kollegaer.   Tusen takk, fantastiske soniser!  Takket være dere har jeg overført 1500 kr til Røde Kors i dag,

Jeg har bestemt meg for å gi alle inntekter fra armbåndene til Røde Kors. Det gjør kanskje at noen avstår fra å kjøpe av (for meg uforståelige) ideologiske årsaker, mens andre vil støtte det og kjøpe

Jeg har laget mange nye, fine armbånd med, hold dere fast, kjære soniser... DRAGECHARMS! Har også fått inn infinity-charm, @MegaMarie, gleder meg til å vise dere alt sammen. Har også prøvd å være li

Posted Images

DSC_0846_zps2d40287c.jpgHamsa-charm. Gul howlitestjerne, gult peacemerke, agate, glasstein. Hvit tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0847_zpse2cba9bc.jpg
Lotus-charm. Turkis lavastein fra Hellas, foliestein med sukkerdekor, fasettslipt glasstein. Pris: 220,-

DSC_0848_zps359bc845.jpg
Liten om-charm. Lilla howlitehjerter og peacemerker. Fuksiafarga lavastein fra Hellas, agate og glasstein. Hvit tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0849_zps712ef83f.jpg
Hamsa-charm. Glasstein, fuksiafarga lavastein fra Hellas, tinnpynt, fasettslipt glasstein, agate. Pris: 180,-

DSC_0850_zpsea714f2d.jpg
Liten om-charm i oksidert sølv. Indisk agate, glasstein, grønn marmor. Grå tråd, knytelås. Pris: 220,-

DSC_0851_zps56752ab7.jpg
Oksidert sølvbuddha og -kule. Indisk agate, russisk olivenstein, glasstein, grønn marmor. Grå tråd, knytelås. Pris: 220,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0852_zps4f7172c7.jpg
Oksidert bronsebuddha. Jasper, blodjasper, brunt og hvitt peacemerke, agate, hvitt howlitehjerte, tigerøye, beige luster. Oransje tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0858_zps23487917.jpg
Hamsa-charm. Fuksiafarga lavastein fra Hellas, glasstein, hvitt peacemerke, hvitt howlitehjerte, agate. Hvit tråd, knytelås. Pris: 200,-

DSC_0860_zps37637a53.jpg
Liten buddha-charm i oksidert sølv. Oksidert sølvkule. Glasstein og grønn marmor. Grønn tråd, knytelås. Pris: 220,-

DSC_0861_zpse0b51965.jpg
Oksidert sølvbuddha og -sølvkule, glasstein, foliestein og grå jasper. Grå tråd. Knytelås. Pris: 210,-

DSC_0862_zps4d71590a.jpg
Stor om-charm i oksidert søv. Turkis lavastein fra Hellas. foliestein med sukkerdekor, fasettslipt glasstein. Pris: 220,-

DSC_0863_zpsb9f6efee.jpg
Wonder Woman-charm, oksidert sølvkule. Sølvfolie, glasstein, blå lavastein fra Hellas, agate, grønn marmor. Blå tråd, knytelås. Pris: 210,-

DSC_0864_zpsc1161c44.jpg
Oksidert bronsefugl. Fasettslipt glasstein, foliestein. Passer til en med smalt håndledd. Pris: 160,-

DSC_0865_zps336d7d77.jpg
Oksidert bronsebuddha, skilpadde i sink. Fasettslipt glasstein, foliestein. Passer til en med smalt håndledd. Pris: 170,-

DSC_0866_zps01b99ff3.jpg
Oksidert sølv-om og -sølvkule, glasstein, foliestein og grå jasper. Hvit tråd. Knytelås. Pris: 210,-

DSC_0867_zpsf746b39b.jpg
Lotus-charm i oksidert sølv. Fasettslipt glass og foliestein med sukkerdekor. Pris: 220,-

DSC_0868_zps6246f644.jpg

Sølvhjerte. Oksidert sølvkule. Foliestein, glasstein, grønn marmor. Hvit tråd, knytelås. Pris: 210,-

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler kanskje ikke at ArmCandy passer helt inn på Leto-hallen, haha! :teehe:

:lol: Nei, da må du få inn et par hundehoder ihvertfall :P

Men fra spøk til siden, de er alle superfine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg viste om dette FØR jeg var på besøk hos deg i dag ... Da hadde jeg handlet litt tror jeg

Jeg passa på å ta bildene etter at dere hadde dratt. :D Men hvorfor la det stoppe deg? ;) Kjempefine gaver til nieser, kusiner og venninner, om en ikke finner noe som HELT matcher egne preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle laget ustillingsliner også, matche eier og hund! :D

Utgangspunktet for dette prosjektet er at jeg sitter og setter sammen ting jeg vil gå med sjøl, og brått er hele pulten fylt med steiner og den fine mannen min må ta med seg mer lavastein hver eneste gang han kommer hjem fra Athen, og så blir det altfor mange og så må jeg selge dem. :lol: Så det å drive og lage masse sånne greier jeg ikke bruker sjøl har ikke egentlig vært med i prosessen. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vakre! Du burde lage matchende halskjeder til å ha rundt halsen, det hadde blitt lekkert! :) Da har man liksom et sett.

Jeg bruker svært lite halskjeder, og de ville blitt ganske dyre også pga mengden steiner, i tillegg til at de ville blitt tunge, pluss at knytelåsene ikke ville holdt. Dessuten er armbåndene tenkt å kunne brukes oppå hverandre som en slags stabel, så de trenger egentlig ikke være et sett.

Men takk for at du liker dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0834_zpsc6ec5806.jpg

Solgt.

DSC_0860_zps37637a53.jpg

Solgt.

Selges de bare som på bildet?

For jeg forelska meg helt i wonder woman charm, men skulle gjerne hatt armbåndet i mer grått o.l. Ikke utpreget fargerik av meg! Selv om de var kjempefine!

Synes ikke det er så "bare", jeg. ;) Jeg har uansett bare ett Wonder Woman-anheng, og det er solgt. :) Og ja, dette er armbåndene jeg har.

Shit! Falt litt for det lille omh-tegnet, men var liksom ikke noen av de som hadde resten som passet meg.. Så om du lager etter ønske etterhvert må du si ifra :D

Jeg har bare de steinene jeg har (som jeg liker sjøl), så jeg har ikke kapasitet til å kjøpe inn stein basert på andres preferanser og risikere å sitte med noe jeg ikke får brukt i andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...