Gå til innhold
Hundesonen.no

1.AK på jaktprøve


MonicaT
 Share

Recommended Posts

På søndag fikk Amigo 1.AK på jaktprøve for stående fuglehunder.

:bananas:

Av alle som starter på jaktprøve er det ca 30% som får premie.

Premiegradene deles i 3: 1 premie, 2 premie og 3 premie.

Det å få en premie er veldig bra og en 3 premie er overhode ingen dårlig premie.

En skal ha en god hund og marginene på sin side for å lykkes. Det er store krav og det er ikke flust med ryper i fjellet heller, så det krever ganske mye.

Amigo klarte å få 1.AK og dermed er han elitehund i Norsk Breton Klubb siden han har Excellent på utstilling fra før. Og med 1.AK i boks kan vi jakte på 3 cert og NUCH tittel

Litt skryt på breton klubben sine sider her

Og hjemmesiden min med kritikken finner du her og litt info om hva som kreves på jaktprøver her

Jeg er så utrolig glad og stolt. Jeg har jo hele tiden vist og sagt at Amigo er god, men nå er det dokumentert :D

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Tusen takk

Noe så fantastisk kult, Monica! Dette unner jeg deg, endelig satt den! :banana:

Tusen takk. Og helt enig, endelig :D

Gratulerer, så kjempemoro!

Tusen takk

Gratulerer med fantastisk resultat! Så moro! :D

Tusen takk

Gratulerer så masse :D

Tusen takk

Det er utrolig moro og tror ikke det egentlig har gått helt opp for meg enda.

Helt rått :) Super vofsen min fikset det han.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D Dette er en kjempeprestasjon!

Vet jo at dette er noe dere har håpet på og jobbet for i flere år. :)

Tusen takk. Dette har vi jobbet lenge mot og endelig klaffet ting :)

Wow så flinke dere er :D Dette var gøy å lese, flinkiser :D

Tusen takk

Gratulerer :D :D

Tusen takk

Å så gøy :bananas: :bananas: Gratulerer så mye med en stor prestasjon, dere er superdyktige!

Tusen takk. Er utrolig morsomt

Nå skal det sies at Amigo ikke ble ført av meg, men en annen dyktig hundemann som har hatt han til trening i 3 uker. Men likevel, grunnlaget har jeg gjort. Så jeg føler meg veldig delaktig :)

Dette har vært en mål i mange år men jeg og Amigo har alltid uflaks sammen, men nå fikk Amigo vist at han er så god som jeg alltid har sagt :D Flinke gullgutten min. Endelig .......jeg tror jeg svever enda jeg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag fikk Amigo 1.AK på jaktprøve for stående fuglehunder.

:bananas:

En skal ha en god hund og marginene på sin side for å lykkes. Det er store krav og det er ikke flust med ryper i fjellet heller, så det krever ganske mye.

Gratulerer masse :D

I fjor gikk vi faktisk opp en del ryper rundt der hvor vi har hytte, og for første gang på mange år hørte vi "skvatring" i busker og kratt, så da er det håp om at det begynner å ta seg opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all grunn til å være stolt!

Tusen takk. Det synes jeg også. Er jeg som har gjort alt grunnarbeidet og det var bare litt finpuss og marginene på riktig side som gjenstod :) Så dette tar jeg glatt på min kappe :D

Gratulerer masse :D

I fjor gikk vi faktisk opp en del ryper rundt der hvor vi har hytte, og for første gang på mange år hørte vi "skvatring" i busker og kratt, så da er det håp om at det begynner å ta seg opp igjen :)

Tusen takk.

Det begynner å komme seg med ryper, så det er moro. Håper det fortsetter sånn.

Gratulerer likte de talla godt jeg :)

Tusen takk og jeg er helt enig. Amigo har stort sett alltid gode tall og det var så gøy at alt klaffet og at det ble premie.

Han kan være skummel i VK han der, for du skal være god om man henge med han......han blir skjeldent parkert av andre for å si det sånn. Alle tilbakemeldinger jeg får av instruktører etc er at han har VK søk av høy klasse. Og nå er han endelig i VK :D

Så nå må vi bare fortsette jobben vi har gjort og ikke la ting (ro i oppflukt) skli ut

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...