Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Hamarområdet


HKB
 Share

Recommended Posts

Noen som vil være med på tur en eller annen gang eller kanskje bare vet om en fin plass å gå tur løst uten så alt for stor sjanse til å møte på folk?

Rico er for det meste snill og grei og jeg biter ikke jeg heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil være med på tur en eller annen gang eller kanskje bare vet om en fin plass å gå tur løst uten så alt for stor sjanse til å møte på folk?

Rico er for det meste snill og grei og jeg biter ikke jeg heller. :)

Jeg og My kunne godt tenkt oss med :) My kan være litt streng mot unge, ville hanhunder men om de er 2-3år+ så går det stort sett alltid greit. Det er bare fordi hun syns de blir så innpåslitne, så hun setter de på plass og "bitcher" når hun syns de er teite, bare.

Nå har vi ikke bil, så det er nesten nødt til å være i gangavstand fra togstasjonen eller noe i den duren. Med google maps kommer jeg meg ganske greit rundt selv om jeg ikke er kjent her enda. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke bil, men kan til en viss grad bli kjørt litt rundt av foreldre.

Hvor i nærheten av togstasjonen bor du?

Til nå har jeg koigen - domkirkeodden, Furuberget, ottestadstien og klukhagan. Alt i 15-45 min gange i følge google maps. Det går buss til furuberget (45 min gange) hvert kvarter. Jeg bor utenfor byen og har ikke vært mye inni Hamar med Rico, så hvis du har funnet en plass du liker godt som jeg ikke vet om så får du bare si ifra.

Når på dagen/ettemiddagen har du mulighet til å gå? Jeg har fri mandager og fredager så har mulighet på dagtid de dagene + helg, og på ettermiddagen tirsdag - torsdag. :)

Rico er kjemisk kastrert og eneste tispa han vil ri på er det noe rart med (alle hannhunder er supergærne etter henne). Han kan være litt interresert i rumper, men ikke overdrevent. (kan dog ikke garantere 100% når han ikke har møtt My før). Han er ganske usikker på andre hunder når han er i bånd (forsvinner totalt når det kommer av) og kan bli litt ekkel da, men så lenge han får gå foran så pleier det å gå greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...