Gå til innhold
Hundesonen.no

Lik Lina for å støtte Norsk lundehund klubb!


bardmand
 Share

Recommended Posts

Jeg har sendt inn et bilde av min lundehund Lina til en fotokonkurranse som en lokal dyreklinikk kjører på Facebook. Jeg har lovet å donere premien til Norsk Lundehund Klubb hvis vi vinner. Nå vet jeg ikke helt hva premien er ennå, men uansett antar jeg den kan brukes til premie i et lotteri om ikke annet. Dessuten ser jeg på det som en gylden mulighet til å promotere rasen litt.

Så, hvis du vil være med å støtte arbeidet for å bevare denne aller mest spesielle av de norske hunderasene, så setter både jeg og Lina pris på om du "liker" bildet hennes på Facebook, her:

https://www.facebook.com/115967445114479/photos/a.711608725550345.1073741837.115967445114479/711608748883676/?type=1&theater

Du må gjerne dele bildet også, og fortelle om det her etterpå, sånn at ikke tråden forsvinner med én gang!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har stemt!

Stemt, satse på at man vinner, ligger jo ganske godt ann ;)

Jo, vi håper! Men avstemmingen pågår helt til 11. april, så mye kan ennå skje.

Har stemt :) Kjempe fint bilde :wub:

Fint bilde :)

Takk skal dere ha! Pen hund og vakker natur, da kan selv en dårlig fotograf med mobilkamera ha et heldig øyeblikk! Også blind høne finner korn, er det ikke det det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...