Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke registrert seg på sonen

Recommended Posts

Forenklet beskrevet: E-postserveren er ikke samme som hostingserveren for hundesonen, hvilket medfører komplikasjoner i noen e-postklienter.

Vi jobber med akkurat denne saken fra i dag og fram til vi har en ordning på dette :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sliter visstnok med det for tiden. Da det skjedde meg så skrev jeg en mail til post@hundesonen.no og da fikk jeg valideringsmailen sendt raskt!

Edit: Akkurat ja..

Endret av Helianthus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Om dere kjenner de ol kan dere sende pm til en admin så validerer vi de. Som Marius sier har vi noen problemer med noen epost klienter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere kjenner de ol kan dere sende pm til en admin så validerer vi de. Som Marius sier har vi noen problemer med noen epost klienter.

Har sendt deg pm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg pm :)

Skal fikse den om en times tid, er på vei hjem nå til en pc som kan gjøre det ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare nye medlemmer som sliter med å få valideringsmailer herfra! Jeg fikk ny epost-adresse for litt siden, og ville derfor endre den registrerte epost-adressen min her på Sonen. Gjorde det. Men det skulle jeg aldri gjort... jeg ble utestengt tvert, og fikk aldri noen valideringsemail som jeg tydeligvis måtte ha for å bekrefte den nye epostadressen jeg hadde lagt inn. Tror jeg prøvde minst 10 ganger uten å få noen lovet mail fra Sonen! Spilte visst ingen rolle at brukernavnet var gammelt, bare eposten som var ny.... Kom ikke inn. Måtte gå via omveier og få en moderator til å ordne det for meg bakveien.

Så tydeligvis funker ikke de valideringsmailene for hverken nye eller gamle medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare nye medlemmer som sliter med å få valideringsmailer herfra! Jeg fikk ny epost-adresse for litt siden, og ville derfor endre den registrerte epost-adressen min her på Sonen. Gjorde det. Men det skulle jeg aldri gjort... jeg ble utestengt tvert, og fikk aldri noen valideringsemail som jeg tydeligvis måtte ha for å bekrefte den nye epostadressen jeg hadde lagt inn. Tror jeg prøvde minst 10 ganger uten å få noen lovet mail fra Sonen! Spilte visst ingen rolle at brukernavnet var gammelt, bare eposten som var ny.... Kom ikke inn. Måtte gå via omveier og få en moderator til å ordne det for meg bakveien.

Så tydeligvis funker ikke de valideringsmailene for hverken nye eller gamle medlemmer.

Jepp, det stemmer nok. Og det må ha vært sånn en god stund dessverre :hmm:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.svt.se/opinion/60-vargar-forsvinner-sparlost-varje-ar?cmpid=del%3Afb%3A20181210%3A60-vargar-forsvinner-sparlost-varje-ar%3Anyh%3Alp&fbclid=IwAR3ftuJXB_ndCDHrXCl1dNYmOw_Lb0DFXm-DmmdxT2vinxbxGAh33XDmvDM
    • Noen her som har prøvd Non-Stops nye pinnesele?   Vi kjører mye rattkjelke på vinteren, og ser absolutt fordelen med å tillegge en god pinnesele i utstyrshaugen. Samtidig kunne ha flere seler å bytte på mtp. belastning. Til dekket vårt har jeg laget ‘drag’ som festes i sidene på nome-/kombiselene vi har, så er egentlig bare til snørekjøring ol. vi trenger. Er denne så lett i pinnen som den fremstår? Første rattkjelketur for sesongen ble unnagjort i dag, Keo og Floss koste seg virkelig!  
    • Nå har det faktisk gått litt bedre i helgen til tross for skikkelig mildvær og klabbsnø (som vi kaller det her  ). Jeg har klipt han veldig kort på poter og oppover bein nå. Skal prøve showsheen nedover beina, og potesokker når det er ille. Så får vi se om det funker eller om det blir full påkledning på det verste  
    • Ja, det er veldig lærerikt. Og ikke minst det at man må tenke nytt med ny hund og løse utfordringene mens man går veien. Maui har også en tendens til å bli frustrert, han vil så gjerne gjøre riktig, og blir fort frustrert om jeg trener inn ting med shaping for eksempel. Det er en balansegang å unngå for mye lyd til at det blir en uvane og samtidig få han til å tenke og prøve selv. Merker at han blir mer og mer trenbar og at han velger å tilby ting fremfor å gå opp i stress og frustrasjon. Har jobbet veldig mye med selvkontroll og lek vi og, det er utrolig nyttig i mange situasjoner. Det er gøy og verdifullt hvert eneste steg på veien mot målet  
  • Nylig opprettede emner