Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd til små hunder!


Recommended Posts

Jeg driver å syr halsbånd litt sånn på hobby basis. Fått en god del fine tilbakemeldinger på halsbåndene mine. Så ønsker å se om det er flere som er interisert !

Båndene er laget av vanlig bomullstoff og det er ett stivende inlegg inni som gjør att båndene ikke blir sånn slappe. De er slitesterke og holder seg lenge !

Båndene er 10mm tykkt.

De rasene jeg tidligre har fått bestilling av bånd på er Chihuahua, Dvergdachs, Dvergpuddel og Tibetansk spaniel. Pga tykkelsen på båndet så tenk over hvilken rase dere bestiller til, for jeg har ikke større låser enn att båndene kan være mere enn 10mm tykke :)

Pris pr halsbånd er 60 kr !

Eneste du trenger å gjøre er å kontakte meg på facebook eller på PM her på forumet, så kan jeg sende bilde av alle mønstrene jeg har. Så skriver du ønsket lengde på båndet. Båndene blir regulerbare. å jeg lager altid så det kan reguleres 5 cm større og mindre enn ønsket lengde.

Har ca 25 farger/mønstre å velge mellom :)

Her er noen eksempler på de jeg har laget:

98Wivu9.jpg

Micj7wu.jpg

vGgTEjm.jpg

Min facebook :

https://www.facebook.com/hompetitten.tonjeengen

Ta kontakt ved interesse :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Lite tips om det i det hele tatt er mulig for deg, er kanskje å få inn spenner med selvutløsere? Slike som løsner lett ved rykk, for da kunne du tatt imot bestillinger til katter og og dermed hadde det kanskje vært enda flere interesserte? I og med at du alt lager i den størrelsen tenkte jeg bare på. Eller de med små hunder som jeg, som kun bruker halsbånd til ID. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare fått tak i sånne selvutløsende spenner så hadde det ikke vert noen sak ! men finner ingen som selger pakker med sånne :S . . .

Eventuelt kunne strikk vert av interesse ? Kunne sydd inn strikk sånn att om katten setter seg fast så utvider halsbåndet seg pga strikken om den drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...