Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Forumet fortsetter under annonsen

Gubben kjøpte vest hos deg til meg. Han bestilte litt stor kanskje, så jeg bør bytte. Lar det seg gjøre? Målt til 85 rundt brystet, så må vel ha xxs? Også tror jeg at jeg rett og slett tar en helt sort en.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gubben kjøpte vest hos deg til meg. Han bestilte litt stor kanskje, så jeg bør bytte. Lar det seg gjøre? Målt til 85 rundt brystet, så må vel ha xxs? Også tror jeg at jeg rett og slett tar en helt sort en.

Klart du kan bytte:) Måla på vesten er:

XXXS: 99 cm

XXS: 106 cm

XS: 112 cm

S: 119 cm

M: 125 cm

L: 132 cm

XL: 138 cm

Cm angir brystomkretsen på vesten. Ta mål av en genser eller jakke du syns sitter passelig, mål omkretsen på den, og velg tilsvarande størrelse på vesten.. Om du kan svæmme i xs, vil eg tru at xxxs er mest passelig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåndsbestilling av solduk!

Forhåndsbestilling av solduk til redusert pris tom 28. februar,

levering i løpet av mars.

I fjor var det vanskelig å oppdrive nok soldukar til alle som ville ha. I år er vi tidlig ute og sender ei felles bestilling 1. mars. Leveringstid inn til oss er 1-2 veker. Om du vil vere sikker på å ha solskjerminga i orden til sommaren er i gang må du bestille no! Denne duken er genial, den reflekterer dei fleste solstrålane, samtidig som den slipper gjennom trekk og vind.

PRISAR:

1,8 m x 1,8 m: 400 kr (Ordinær pris 500 kr)

1,8 m x 3,6 m: 700 kr (Ordinær pris 800 kr)

3 m x 3 m: 800 kr (Ordinær pris 1000 kr)

3,6 m x 6 m: 1300 kr (Ordinær pris 1600 kr)

http://utstyrtilhund.no/produkt/bestillingsvarer/reflekterande-solduk

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåndsbestilling av solduk!

Forhåndsbestilling av solduk til redusert pris tom 28. februar,

levering i løpet av mars.

I fjor var det vanskelig å oppdrive nok soldukar til alle som ville ha. I år er vi tidlig ute og sender ei felles bestilling 1. mars. Leveringstid inn til oss er 1-2 veker. Om du vil vere sikker på å ha solskjerminga i orden til sommaren er i gang må du bestille no! Denne duken er genial, den reflekterer dei fleste solstrålane, samtidig som den slipper gjennom trekk og vind.

PRISAR:

1,8 m x 1,8 m: 400 kr (Ordinær pris 500 kr)

1,8 m x 3,6 m: 700 kr (Ordinær pris 800 kr)

3 m x 3 m: 800 kr (Ordinær pris 1000 kr)

3,6 m x 6 m: 1300 kr (Ordinær pris 1600 kr)

http://utstyrtilhund.no/produkt/bestillingsvarer/reflekterande-solduk

Er dette den originale silvershade mesh duken? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silvershade er vel eit anna merke av sånne dukar? Kven av dei som kom først veit eg ikkje. Har ikkje prøvd silvershade, men vil tru at dei er så godt som identiske:) Har iallefall solgt denne i to år, og veit at den fungerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silvershade er vel eit anna merke av sånne dukar? Kven av dei som kom først veit eg ikkje. Har ikkje prøvd silvershade, men vil tru at dei er så godt som identiske:) Har iallefall solgt denne i to år, og veit at den fungerer :)

Hvilket merke er det du selger da? :) Finner ikke noe i produktbeskrivelsen om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må skryte litt av hvor utrolig kjekt det var å handle i denne butikken! Super service, kvantumsrabatt og gode varer (tyggeting).

Tusen takk @mnika for den ekstra innsatsen, blir ikke å nøle med å anbefale andre å handle hos deg :)

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er litt for lite innom hundesonen i det siste, beklager det:) vi bestiller fort inn alt fra hurtta til dei som vil ha, kan sjekke pris på polar vest seinare i dag. :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dere inn flere hurrta lifeguard treningsvester? :) Og har dere hurrta polar vest til hund i gul L?

Ser dårlig ut med gult, kun rosa og orange å få tak i :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut med gult, kun rosa og orange å få tak i :/

Er det ikke mulig å få tak i gul noe sted? Æææææ :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive