Gå til innhold
Hundesonen.no

Paracord halsbånd, kobbel og mer lages på bestilling (billig+fri frakt)


Recommended Posts

Jeg lager paracord halsbånd (vanlig og strupehalsbånd) til alle hunder. Jeg lager etter ønske, og kan få inn de fleste farger. Halsbåndene selges fra 50kr. Avhengig av hvor stort det skal være, om du skal ha pynt og hvordan det skal se ut. Paracord halsbåndene er veldig slitesterke, så disse tåler en del.

Jeg lager også armbånd (til matmor), og matchende kobbel om det er ønskelig. Disse prisene finner du her: https://www.facebook.com/pages/Powderit/1379960358919336

Er du interessert? Kontakt meg direkte her på facebook, linken over eller på e-post (adressen min er: tilandrea@live.no). Jeg er bor i Ålesund.

PS: De første 10 som bestiller få med gratis godbitpose med hjemmelagde tørket kyllinggodbiter og gratis frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hvor brede kan du lage paracord-båndene? Sliter de mye på pelsen? Og hvor mye tar du for et vanlig armbånd til folk? :)

Sorry for sent svar! Jeg kan lage de så lange som du vil ha dem, og de sliter ikke noe særlig på pelsen som jeg ser på min hund og hun har en pels som veldig lett blir slitt ned av halsbånd. Armbånd tar jeg for opp til 50kr, og da kan du lage det akkurat slik du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...