Gå til innhold
Hundesonen.no

Ser ikke chatten under mobil versjon?


Recommended Posts

Jeg finner ikke lenger chatten i den mobile versjonen i menyene. For å få fullversjon må jeg inn i chatten for å trykke på "Full versjon" (det er det eneste stedet "Full versjon"-knappen faktisk virker). Før var det jo bare veldig tungvint å få fullversjon, men nå er det jo umulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å være gjort noen "pussigheter" på templates/themes og serverinnstillinger før min tid her på Hundesonen. Har tatt dette videre til softwareleverandøren. Håper og tror de kommer tilbake med en snarlig tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å være gjort noen "pussigheter" på templates/themes og serverinnstillinger før min tid her på Hundesonen. Har tatt dette videre til softwareleverandøren. Håper og tror de kommer tilbake med en snarlig tilbakemelding!

Betyr det at det kan hende at "Full versjon"-knappen kan begynne å virke igjen uansett hvor i hundesonen man er? Jeg gidder sjeldent å være på sonen med mobil fordi jeg må gjennom chatten hver eneste gang (og nå også trykke meg gjennom "jeg er enig"), men om fullversjonen kan fungere skikkelig igjen hadde jo det vært topp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at det kan hende at "Full versjon"-knappen kan begynne å virke igjen uansett hvor i hundesonen man er? Jeg gidder sjeldent å være på sonen med mobil fordi jeg må gjennom chatten hver eneste gang (og nå også trykke meg gjennom "jeg er enig"), men om fullversjonen kan fungere skikkelig igjen hadde jo det vært topp. :)

hadde vært kjekt om de fikset det i samme slengen ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at det kan hende at "Full versjon"-knappen kan begynne å virke igjen uansett hvor i hundesonen man er? Jeg gidder sjeldent å være på sonen med mobil fordi jeg må gjennom chatten hver eneste gang (og nå også trykke meg gjennom "jeg er enig"), men om fullversjonen kan fungere skikkelig igjen hadde jo det vært topp. :)

Samme her. Så det håper jeg også! :)

Og har for øvrig også mistet chatten på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chat skal være tilbake nå for mobile enheter. Ja?

Den knappen for fullversjon har en separat feil forårsaket av et tillegg til orginalsoftwaren her. Den trenger å undersøkes videre, og vil nok ta noe tid.

Edit: Virker denne for folket nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chat skal være tilbake nå for mobile enheter. Ja?

Den knappen for fullversjon har en separat feil forårsaket av et tillegg til orginalsoftwaren her. Den trenger å undersøkes videre, og vil nok ta noe tid.

Edit: Virker denne for folket nå da?

Ja! Fantastisk, da blir det mer hundesonen fremover :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...