Gå til innhold
Hundesonen.no

Ettermontering av AUX el lignende


HHC
 Share

Recommended Posts

Er det noen her som har ettermontert AUX-inngang, bluetooth eller lignende i en bil som har vært for gammel til å ha dette i utgangspunktet? Ca pris? Gjerne om det ble gjort hos forhandler, bilstereo-forhandler eller lignende, samt merke/modell om relevant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Man får kjøpt touchskjermspillere fra Kina til mellom 1000-2000,-. Er bare å fjerne original spiller og hylle/skuff, så blir det god plass i Touran. De spillerne leveres ihvertfall med bluetooth, aux, ipodkabel og mulighet for minnekort. Knall GPS også.

http://www.erisin.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bare ny spiller på biltema. Dro ut den gamle kassettspilleren og satte i ny cdspiller med AUX og bluetooth. Du kan vel ta ut spilleren ganske lett, så kan du jo ta den med inn på butikken og få hjelp med å velge ny. :-P

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Det er ikke bare originaler som ikke skal røskes ut eller. Det er spesialverktøy eller tjuvteknikk med skrujern e.l. frå begge sider samtidig, noen krever to på hver side osv. Du risikerer å ødelegge festene og det er jo dumt å sette inn en ny spiller som ikke sitter fast. Ett bilde så kan noen kanskje hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kjøpe sånn som sender over til FM-nettet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Radionettet her oppe er krise, samt når jeg kjører Lillehammer-Porsgrunn blir det j*vlig mye trykking på shiten...

Er jo bare å bytte spiller? :)

Joda, men jeg har ikke av den typen du kan trykke ut, så da må den inn et sted, så da er spørsmålet pris f.eks

Man får kjøpt touchskjermspillere fra Kina til mellom 1000-2000,-. Er bare å fjerne original spiller og hylle/skuff, så blir det god plass i Touran. De spillerne leveres ihvertfall med bluetooth, aux, ipodkabel og mulighet for minnekort. Knall GPS også.

http://www.erisin.com/

Må fnne noen som kan bytte for meg eller fjerne da - men takk for tips :)

Er den integrert? Da kan du ikke røske den ut.

Vi lirket den ut med et flatt skrujern. :P

Takk, integrert var nok ordet jeg lette etter i stad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ettermontert bare blåtann i touran koster rundt 5000.

Du kan kjøpe ny touch skjerm spiller med aux ol på finn og bytte ut den integrerte du har om du vil. Er en hel haug til touran på markedet.

Min har aux inn og USB inn så min skal ikke byttes :-P mangler bare blåtann for at den er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ettermontert bare blåtann i touran koster rundt 5000.

Du kan kjøpe ny touch skjerm spiller med aux ol på finn og bytte ut den integrerte du har om du vil. Er en hel haug til touran på markedet.

Min har aux inn og USB inn så min skal ikke byttes :-P mangler bare blåtann for at den er perfekt.

Hvor mye koster det å utføre selve byttet da vet/tror du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det å utføre selve byttet da vet/tror du? :)

ifølge bilvennene mine skal de klare det selv, men det er himla trangt og immari knottette inni der. f.ex gps antenna måtte de rive ned hele taket for :P

men jeg aner ikke hva det koster å bytte spiller, jeg ville spurt et verksted, jeg vet bare priser hos volkswagen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...