Gå til innhold
Hundesonen.no

Steam?


Aussieglis
 Share

Recommended Posts

Begge deler, men hovedsaklig windows ja. Macen er så til de grader utranket av PCn min når det kommer til spilling gitt. :P Var en helt ny verden å begynne å spille på PC, blir gal av den dårlige grafikken på Macen nå :P Om jeg må spille på macen går det kun i GW2, Minecraft og L4D2. :P

Fikk PCn til jul av samboeren min <3 Han har bygd den selv, samt prøvd seg på å "lakkere" (Sprayboks fra biltema eller noe) Så kabinettet mitt er sort og rosa med en rosa Fønix på en av de sorte sidene :wub: Skulle egentlig være lilla, men de hadde ikke den fargen inne :(

Kjenner til det ang samboeren. Min er helt lik, tror han har nermere 200spill, kanskje mer :P Nå om dagen er det Smite han og gjengen spiller.

Hva foretrekker folket å spille da?

Så langt har jeg hovedsaklig foretrukket MMO spill, ikke så glad i PVP har ikke heeeeelt skillsa til det føler jeg :P

Sjekka no, han har 291 stk. :P

Eg likar nok best RPG, og adventure. Og tenke/pusle/klikk-og-kombiner-alt-i-frustrasjonsspill. :icon_redface: Eg hugsar ikkje heilt kva spel som me har via steam, og kva me har frå andre stader, men kan jo ramse nokre favorittar. :P Dragon Age, Dungeon Siege, Neverwinter nights, Den lengste reisen, Diablo (3aren). Sam & Max, og Monkey Island. Pluss alle eg har gløymt.

Me har ellers spelt ein del wow, aoc og swtor i lag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med drømmefall. Men styringen er jp helt mongis. Musa er speilvent. Åh irritasjonsmoment..

Åhh så irriterende ^^, Men av erfaring så venner man jo seg til det meste :P

Spiller for det meste csgo og venter spent på DayZ standalone :D Counter_431

CS minner meg om "irc-tiden" som jeg kaller det, dvs. fra man var 12-15år :) DayZ så jeg traileren til, virket som noe man må snuse på etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er Miss Heike.

Jeg spiller ikke så veeeldig ofte da, men går i L4D2 og Skyrim, samt noe Terraria og CoD. Skyrim tok over ett år før jeg turte prøve, grafikken i Oblivion gir meg en sinnsvak hodepine så jeg gikk lenge før jeg kjøpte Skyrim, ikke angret i det hele tatt!

L4D2 spiller jeg aldri alene, det er morsommere sammen med noen. og CoD har jeg slike "kicks" å spiller nå og da :P Elsker historien til Modern Warfare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man hatt minecraft lan i helga. Svigersøs, en felles bekjent av oss to, samboers kollega og en annen venn av oss på besøk. Totalt 6 stykker var vi. Skulle egentlig komme en til, men han kunne ikke.
Ble litt WOW og Smite innimellom for de som spilte det og forum på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man hatt minecraft lan i helga. Svigersøs, en felles bekjent av oss to, samboers kollega og en annen venn av oss på besøk. Totalt 6 stykker var vi. Skulle egentlig komme en til, men han kunne ikke.

Ble litt WOW og Smite innimellom for de som spilte det og forum på meg :P

:lol:

Vi hadde også MC laning på gang.. Men jeg ble så lei til slutt at jeg fikk de andre med på Rust istedet :P Endte opp med at vi satt 4stk å spilte i 9 timer i stua.

Minecraft blir bare FOR retro for meg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal! Noe som ikke stemmer her. Serveren min fungere fint så lenge folk er her på besøk og bruker vårt nett, men når de er andre plasser kommer de ikke inn på serveren. Port forwardingen er gjort korrekt, men når jeg sjekker den her: http://canyouseeme.org/ Så får jeg bare opp " Error: i could not see your service on (IP) on port (porten). Reason: connetion timed out"


Lurer på om det kanskje er den andre routeren som tuller. (Vår ruter er koblet til en annen for å få større rekkevidde) Eventuelt har vi kanskje et modem en plass, det har jeg ikke sjekket, har ikke hatt problemer før nå... (flyttet hit relativt nylig.)

Edit: Har sjekket firewall og antivirusprogram og gjort unntak for programmet sånn at det ikke blir blokket av dem. Har prøvd å skru av både brannmuren og antivirus uten at det endret noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...