Gå til innhold
Hundesonen.no

Steam?


Aussieglis
 Share

Recommended Posts

Addet deg jeg :D Ser du spiller Rust! Har du prøvd 7 days to die? Ligner en del på Rust :)

Ikke spilt rust på en stund, venter på at det skal komme litt større oppdateringer. De har droppa zombier nå da, så skal bli spennende å kikke innom igjen snart. :)

Har ikke spilt 7 days to die nei, men har hørt om det. Kjenner andre som spiller det :)

Edit: la til noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen dager siden her og, ble liksom fritt for noe å gjøre etter man fikk bygd hus, sovepose og alt.. Da må man jo begynne å raide og styre liksom, og det er ikke jeg så kjempe gira på. ^^ Spiller du i windows? Spillet kjørte rådårlig på macen til sambo helt til den siste oppdateringen

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Michellusen her! Spiller Skyrim og Scribblenauts for det meste :P

Edit: Også må jeg bare skyte inn at jeg er overlykkelig over at bærbare PCn takler Skyrim uten problemer :heart: Endelig kan jeg begynne å geeke i vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Skyrim har jeg lenge hatt lyst til å prøve.. Hmm, får kanskje google litt å se om det kan være noe for en :)

Det er et av de beste spilla jeg har spilt! Ved siden av Okami, Red Dead Redemption og Mafia II er det virkelig et av favorittspillene mine :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Steam er vel en slags spillekonto. Aner ikke hvordan jeg kan forklare det utover det :P Visse spill kjøres via Steam (f.eks Skyrim). Da vil awards, progresjon, antall timer brukt på spillet, bilder, videoer osv vises på kontoen. Så kan man også legge til venner som også spiller spill via Steam :)

Fader, jeg er nesten nervøs for å spille Skyrim igjen :P Er jo så lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*laster ned Dreamfall - The longest journey ^^ ( Og har installert steam igjen :lol: )

Det hadde jeg for lenge siden :D Satte meg fast og husket ikke på å google meg frem til noe løsning, også ble det borte under flytting..

EDIT: ser det er det! Må vurdere å kjøpe det altså.. Er så kjipt å ha spill i hukommelsen man aldri ble ferdig med :P Føles bare så feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønte sånn halvveis det så skal presisere :P hva går spillene ut på? :lol: er alltid på utkikk etter nye spill siden det jeg spilte før ikke går på mac, men enkelte spill syntes jeg blir for kjedelige :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Man har også en slags venneliste der (derav brukernavnene), så ser man hva andre spiller og kan joine dem i et onlinespill f.eks.. Som Rust. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg for lenge siden :D Satte meg fast og husket ikke på å google meg frem til noe løsning, også ble det borte under flytting..

EDIT: ser det er det! Må vurdere å kjøpe det altså.. Er så kjipt å ha spill i hukommelsen man aldri ble ferdig med :P Føles bare så feil.

Var det morsomt? Nettet her er treeeigt.. 27 prosent nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Den lengste reisen 1 & 2 er nokon av mine favorittspill, ever! Gler meg villt til nr 3!

Eg sniklåner steamkontoen til sambuaren min av og til, men no er det lenge sidan sist. Han er gamer på sin hals og har sjukt mange spill. -.-

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Den lengste reisen 1 & 2 er nokon av mine favorittspill, ever! Gler meg villt til nr 3!

Eg sniklåner steamkontoen til sambuaren min av og til, men no er det lenge sidan sist. Han er gamer på sin hals og har sjukt mange spill. -.-

Når kommer det ut? :)

Ja, men det var skikkelig sånn tenkegrublehmmhmmhmm spill synes jeg å huske.. Man måtte vri hodet hele tiden liksom. Frem og tilbake hit og dit underveis for å finne ut av ting.. Lett for å bli sugd inn i historien.

Høres ut som min type spill :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen dager siden her og, ble liksom fritt for noe å gjøre etter man fikk bygd hus, sovepose og alt.. Da må man jo begynne å raide og styre liksom, og det er ikke jeg så kjempe gira på. ^^ Spiller du i windows? Spillet kjørte rådårlig på macen til sambo helt til den siste oppdateringen

Begge deler, men hovedsaklig windows ja. Macen er så til de grader utranket av PCn min når det kommer til spilling gitt. :P Var en helt ny verden å begynne å spille på PC, blir gal av den dårlige grafikken på Macen nå :P Om jeg må spille på macen går det kun i GW2, Minecraft og L4D2. :P

Fikk PCn til jul av samboeren min <3 Han har bygd den selv, samt prøvd seg på å "lakkere" (Sprayboks fra biltema eller noe) Så kabinettet mitt er sort og rosa med en rosa Fønix på en av de sorte sidene :wub: Skulle egentlig være lilla, men de hadde ikke den fargen inne :(

Yay, Den lengste reisen 1 & 2 er nokon av mine favorittspill, ever! Gler meg villt til nr 3!

Eg sniklåner steamkontoen til sambuaren min av og til, men no er det lenge sidan sist. Han er gamer på sin hals og har sjukt mange spill. -.-

Kjenner til det ang samboeren. Min er helt lik, tror han har nermere 200spill, kanskje mer :P Nå om dagen er det Smite han og gjengen spiller.

Hva foretrekker folket å spille da?

Så langt har jeg hovedsaklig foretrukket MMO spill, ikke så glad i PVP har ikke heeeeelt skillsa til det føler jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, men hovedsaklig windows ja. Macen er så til de grader utranket av PCn min når det kommer til spilling gitt. :P Var en helt ny verden å begynne å spille på PC, blir gal av den dårlige grafikken på Macen nå :P Om jeg må spille på macen går det kun i GW2, Minecraft og L4D2. :P

Fikk PCn til jul av samboeren min <3 Han har bygd den selv, samt prøvd seg på å "lakkere" (Sprayboks fra biltema eller noe) Så kabinettet mitt er sort og rosa med en rosa Fønix på en av de sorte sidene :wub: Skulle egentlig være lilla, men de hadde ikke den fargen inne :(

Kjenner til det ang samboeren. Min er helt lik, tror han har nermere 200spill, kanskje mer :P Nå om dagen er det Smite han og gjengen spiller.

Hva foretrekker folket å spille da?

Så langt har jeg hovedsaklig foretrukket MMO spill, ikke så glad i PVP har ikke heeeeelt skillsa til det føler jeg :P

Skytespill!! Eventuelt tenkespill med en god historie. Elsker skrekkFILM men spill syns jeg blir for skumle :lol:

Spilt mye COD, CS, Battlefield. Nå fortiden spiller jeg the hunter (ikke på steam). og Supermario på Snes <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...