Gå til innhold
Hundesonen.no

SoppEfit


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Kan godt bli med på EFIT når det er bursdagsfeiredag! :D

Dagen (dere vet, etter klokka 00:00) startet enkelt å greit sånn:

12888128483_50c0c1077a_z.jpg

Så sov jeg i mange timer, og på morgenen måtte jeg starte rett på muffinslaging! Noe gikk alvorlig galt under lagingen, for det var meningen at muffinsene skulle synke sammen i midten, for der skulle jeg ha sjokoladefyll. De sank ikke! Så jeg gravde hull til fyllet. :twisted: Så det ble sjokolademuffins med sjokoladefyll, pyntet med hvit sjokoladetopping. Jeg har enda ikke klart å få i meg en hel til sammen! :lol:

12888128393_e7be3051e9_z.jpg

12888123223_8f4818e663_z.jpg

Pippa var flink hjelper, hun likte også krem (uten sjokolade) :

12888018475_b48c0d2355_z.jpg

Etter noen timer med muffinslaging og bløtkakesammensetting, så stod jeg med en helt vill migrene! Det passa dårlig da jeg skulle få gjester om et par timer. Så da ble det en time her, med dyna så langt opp jeg klarte, og handa over øynene, siden jeg ikke fant noe sovemaske. Da jeg våkna hadde ikke handa rørt seg en millimeter, så det funka visst fint!

12888441094_e4fa726a9a_z.jpg

Gjestene kom jo, og tok seg av resten av kakepynting, mens jeg satt og ba til høyere makter om at jeg skulle få en pause fra migrene, noe jeg heldigvis fikk til slutt, så da klarte jeg å nyte denne, og til og med synes at det var verdt det til slutt:

12888012375_910b844b7a_z.jpg

12888008915_999fe1b8a7_z.jpg

Da gjestene hadde dratt, så poppet jeg popcorn, også så jeg og Pippa på Kill Bill.

12888105633_9128eb962a_z.jpg

Utpå kvelden gikk jeg for å hente kodene til de TRE (!!) Spendongavekortene jeg fikk i bursdaggave :D

12888104013_09d741931b_z.jpg

Så glodde jeg på Big Bang Theory, og spiste kule, digge saltstengpretzels, i selskap av Skinny.

12888104843_6406db1dcb_z.jpg

12888100003_b5ccd514e3_z.jpg

Kvelden ble avsluttet med restene fra i går. :P

12888098503_665a918f83_z.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome kake! :banana: Jeg har forresten vært så teit at jeg nevnte for legen min at jeg har hatt hele 5 migreneanfall i løpet av livet, så nå skal jeg til nevrolog. Har du prøvd det, eller...? :hmm:

nevrologer pleier å be folk i forkant skrive hodepinedagbok(fikk tilsendt) for å se hvor ofte og hvor mye de er plaget av migrene/hodepine for det de ofte gjør er å sette folk på medisiner for å forhindre og dempe anfall. jeg er nesten (bank i bordet) helt migrenefri nesten nå etter noen år med prøving og feiling av medisiner, fra å før kunne ha opptil 20 anfall på 35 dager. Litt sånn OT.

Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen :lol:

Og kake :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nevrologer pleier å be folk i forkant skrive hodepinedagbok(fikk tilsendt) for å se hvor ofte og hvor mye de er plaget av migrene/hodepine for det de ofte gjør er å sette folk på medisiner for å forhindre og dempe anfall. jeg er nesten (bank i bordet) helt migrenefri nesten nå etter noen år med prøving og feiling av medisiner, fra å før kunne ha opptil 20 anfall på 35 dager. Litt sånn OT.

Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen :lol:

Og kake :drool:

Fortsatt OT: Å ja, hodepinedagbok har jeg fått utdelt. Godt jeg ikke har time før i juni, for da har jeg kanskje i det minste hatt litt hodepine å vise til, om ikke migrene, så slipper jeg å føle meg HELT dust som bare har en litt overivrig fastlege. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome kake! :banana: Jeg har forresten vært så teit at jeg nevnte for legen min at jeg har hatt hele 5 migreneanfall i løpet av livet, så nå skal jeg til nevrolog. Har du prøvd det, eller...? :hmm:

Mnei, men vi har bytta soverom nå. For det er antakeligvis fukt i bl.a. verandadøra på hovedsoverommet, så da har det kommet muggsopp bak tapetgreia på den. Hele driten må byttes, men det får huseierne gjøre. Også går jeg til refleksolog. :)

Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen :lol:

Og kake :drool:

De funker ikke lenger! Jeg tror jeg har noen flere pakker liggende. Fikk de, og en annen type i fjor, da sleit jeg med det samme (akkurat rundt denne årstiden, faktisk), men de funker ikke. Men jeg fikk sånn nesespray, og DEN funker, selv om det smaker dritt. :(:P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt mye med migrene...har til tider har hatt lange perioder med migrene 3 dager i løped av en uke. Hatt problemet i 7 år. Var og rønget hjernen for noen mnd siden og har masse forskjellige piller.

Men de siste månedene har problemet blitt veldig redusert..har hatt migrene 2 ganger på 2 mnd som er veldig lite for meg. Aner ikke helt hva som har gjort det bedre...men jeg har tatt masse akkupunktur, kuttet ut sukker og fått dvitamin nivået mitt opp...en av de tre faktorene har gjort underverker ihvertfall :)

Btw ble kaka god??? Den ble fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...