Gå til innhold
Hundesonen.no

Pluttefit med tur, film og kake


plutte
 Share

Recommended Posts

1. mars byrja sånn ca klokka ni, og kvart over ni meinte Vaffel at det var på tide å stå opp, så han hadde henta hårbørsten min.
92547aab-1e35-4474-8ea7-cb6ce09489dc.jpg


Ca 10-11 åt me frukost, den gløymde eg å dokumentere. Men klokka 11:08 sat eg og pluttemannen og spelte sjakk. (Han vant)
38c519ed-7cd3-42ef-805a-ee87573d9f1d.png

Klokka 12 gløymde eg å ta bilde, hugsar ikkje kva eg dreiv med, sikkert somling i ei eller anna form, for like etter har me gått i bilen for å køyre til Åsane for å gå denne turen, anbefalt i ein annan tråd her inne, der me var omtrent klokka 13:00, og omtrent ved parkeringsplassen stod dette fine skiltet.
3c40b980-8cd3-4ac4-a1e8-a5faf30dc08d.jpg

Ca 14:00, nesten oppe. (Me gjekk forøvrig tydeligvis feil veg, tok til høgre i staden for til venstre. Men ein fantastisk fint uansett, og veldig lenge sidan eg har blitt så forelska i eit turområde!)

Her sønn og dyr.

506c6926-4fd6-4e1e-a31f-861d2827bb6d.jpg

Ca 15:00, på veg ned.

7dfc1351-a92f-4f7f-950f-71e99124c7c3.jpg

Ca 16:00

Har vore på apotek og kjøpt linsevæske, og er no på kinarestaurant. Min stakkars sønn har aldri ete kinamat, og dette var ein kulinarisk utfordring for den sære gane. Han endte på dagens, svinekjøt med soyasaus, det såg nok minst skummelt ut, men falt ikkje akkurat i smak. :P Eg hadde chop suey med oksekjøt, var heilt greit. Dyrt var det og, ikkje så veldig vellykka egentlig.

Her, pluttesønnens delikate mat:

e188237b-e286-4df0-8444-982f6a086ce2.jpg

Litt før 17:00, sønn øvekøyrer heim fra Åsane, her demonstrert ved ekstraspeil, som eg ser eksepsjonelt mykje ut av.

2014-03-01162413-1.jpg

Litt før 18:00, Vaffel har fått hjortebein. (Og eg tar ein dupp)

2014-03-01173202-1.jpg

Klokka sju vaska eg kle men hadde ikkje mobil så vart ikkje bilde. Og så såg me ein episode av Dr Who på BBC. Ca klokka åtte-ni: Farger håret/pynte seg med rema 1000.
3da5eaae-c822-4d12-a335-15e9adb7f0ec.jpg

Ca halv ti trur eg, minilydighetsøkt med Vaffel medan me venta på kake om akkurat har gått i ovnen.

2014-03-01232640.jpg

Ca halv tolv, kake! Vaffel blir 1 år på mandag men då er ikkje pluttesønnen her, så me måtte feire i dag. :D

d6952cce-cb6a-45f4-a583-f15909be536f.jpg

Resten av kvelden åt me kake medan me såg film (Tropic Thunder), strikka Kjekkasgenser (meg), og spelte WoW (sønn).

2014-03-02001859.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, den kaken så god ut! :drool::drool:

:heart: Åsane :heart:

Den var dødsgod! Mest vellykka kaka eg nokon gong har laga, utan at det eigentleg seier så mykje. :P Blir laga igjen, og neste gong med enda meir eple, kunne nok brukt nesten dobbelt så mange. (Oppskrift frå detsoteliv.no)

Så bra turen ble vellykket! Hvor var det dere gikk feil?

Eg skreiv visst feil, me tok til venstre i staden for høgre, og enda med å gå over Tellevikfjellet (trur eg?) Vart ein runde der me kom ned att på same stien som me begynte på. Utrulig fin tur alikavel altså, flott fjell og fantastisk sti. Eg fekk både trollskogen eg elskar, vakker vidde og nydelig skogssti, så eg skal definitivt gå der omatt fleire gonger. :D

Hadde planlagt å ta til høgre og gå rundt det vatnet, den raude stien du teikna inn her, men me tok altså til venstre omtrent rett etter vatnet i staden. Eg veit kvar me gjekk feil altså, var berre eg som gløymde forskjellen på venstre og høgre og kvar vatnet var. :D Dritfin utsikt når me kom opp og kunne jo sjå stiar i alle retningar så der var det mange muligheter.

Tusen takk for tips, eg verkeleg verkeleg elska det området og skal bruke det masse!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kult! Ja, vi gikk rundt den veien en gang, krysset en del stier. Skulle ønske jeg hadde bil, så ville jeg vært mer i det området der. Utrolig fint å se alle byfjellene fra den siden, merkelig perpektiv på byen jeg ser hver dag! Og så er det helt stille i fjellet, man hører ikke trafikken fra byen sånn som i sentrum. Var det ikke for bratt for Plutte? Så morsomt at du likte det så godt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kult! Ja, vi gikk rundt den veien en gang, krysset en del stier. Skulle ønske jeg hadde bil, så ville jeg vært mer i det området der. Utrolig fint å se alle byfjellene fra den siden, merkelig perpektiv på byen jeg ser hver dag! Og så er det helt stille i fjellet, man hører ikke trafikken fra byen sånn som i sentrum. Var det ikke for bratt for Plutte? Så morsomt at du likte det så godt :D

Me skjønte ikkje heilt kvar me var, såg Knarvik men trudde ikkje at det var det me såg, så sjekka kart og sånt når me kom att, og tok litt bilder, det må jo ha vore Knarvik. :P

Bittelitt småbakker var det jo, og eit og anna høgt steg, men det gjekk visst bra med pluttemann. Me gjekk rimelig sakte og roleg (dvs pluttesønn og vaffel sprang som tullingar, men hadde grei innkalling begge to. :ahappy: )

Var stille ja, var ikkje ein einaste fuggel ein gong!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...