Gå til innhold
Hundesonen.no

1. Mars EFIT


tm100020
 Share

Recommended Posts

Dagen begynte ca kl 9-10, jeg er syk så senga frista veldig med tanke på at jeg ikke skulle noe på morgenen.

Men først i 12tiden var jeg oppegående nok til å sjekke tlf og det som hører med; snapchat, instagram, facbook, coc og tapatalk. Efit - åja. Ja, kan gjøre en siden morgenen var lik til da

Så kl 13 - midt i hundesonenlesinga var utsikten min (gjennom telefonen) dette


Kl 14 var det kosetid før vi skulle ut å gå (nei det er ikke jeg som har putta konditorfarge i luggen - er selv motstander for hva lillesøs har gjort�)



Kl 15 gikk vi til farmor som hadde bursdag i uka som var, og skulle feire med koltbord. Klarte ikke få med hele koltbordet, men var mye godt der :)


Kl 16 var det på tide med nytt efit bilde, og motivet ble tanted to langhårede dvergdachser som også var med på feiringa :lol:


(Hvem ville trodd disse var helsøsken fra to forskjellige kull?)

Kl 17 var tlf min gått tom for strøm, så ingen bilde ble tatt :lol: Men rakk akkuratt å avlyse stallen da jeg så jeg ikke kom til å rekke det.

Kl 18 var vi kommet hjem og jeg fikk tak i lader


Kl 19 så jeg på tv. Too cute gikk på animal planet, og gud hvor søte :D

Kl 20 søkte jeg på skole til høsten, selv om jeg ikke har peeeeiling :lol:


Deretter så jeg Karate Kid og Pirates of the Caribbean så litt "unødvendig" å ta flere bilder av en tvskjerm (hvor jeg har vært planta til nå.. Med coc)




Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten med konditorfarge, så litt anklagende ut! :lol:
Du skjønner.. Det er ikke første gang.. :aww:

Nå fikk jeg skikkelig lyst på eggerøre og laks! Hva søkte du på :) Synes konditorfarge i luggen var kult :lol:
(Foreløpig) har jeg søkt dyrlege, medisin, molekylærbiologi, sykepleie og ingeniør - kjemi. Men veldig sikker på at de tre første har jeg alt for dårlige karakterer til :whistle: Søker likevel jeg :icon_redface: Jeg har fått tips å søke i utlandet, men så sliter jeg veldig med å gjøre tunge fag på engelsk. Og jeg er for blond til å manøvrere meg rundt for å finne iformasjon :P

Fin lugg! :lol: Nydelig liten pelssak det der da. Syns sonen trenger mer bilder av han. :aww:
:teehe: Takk :D Jeg syntes også han er nydelig: Tenkte å lage egen tråd etterhvert, men har jo litt planer om å få meg egen, så har "ventet" til da :ahappy: Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...