Gå til innhold
Hundesonen.no

Baggen-belte ø. kjøpt


Recommended Posts

Er det noen som selger et Baggen-belte? :)

Har ikke baggenbelte, men tenkte bare og tipse om Kennel equip har lignende belte, bare mye rimeligere :) (sånn om det er prisen du tenker på ifht og kjøpe et brukt). http://www.xxl.no/Root/Hund/Trekk%2C-b%C3%A6re-og-dekken/Sn%C3%B8rekj%C3%B8ringsutstyr/dogman-Belte-i-neoprene-med-refleks-og-gummib%C3%A5nd-enk-SVART/p/1093228_1_Style

http://www.hundepoter.no/products/kennel-equip-turbelte

(Jeg vet at det ikke var det du spurte om, så beklager om det er helt urelevant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke baggenbelte, men tenkte bare og tipse om Kennel equip har lignende belte, bare mye rimeligere :) (sånn om det er prisen du tenker på ifht og kjøpe et brukt). http://www.xxl.no/Root/Hund/Trekk%2C-b%C3%A6re-og-dekken/Sn%C3%B8rekj%C3%B8ringsutstyr/dogman-Belte-i-neoprene-med-refleks-og-gummib%C3%A5nd-enk-SVART/p/1093228_1_Style

http://www.hundepoter.no/products/kennel-equip-turbelte

(Jeg vet at det ikke var det du spurte om, så beklager om det er helt urelevant)

Absolutt prisen det står på ang. å kjøpe nytt Baggen-belte, så takk for tipset! Har du erfaring med disse beltene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt prisen det står på ang. å kjøpe nytt Baggen-belte, så takk for tipset! Har du erfaring med disse beltene?

Nei, har ikke det, men har litt erfaring med andre ting i den serien og de andre produktene virker ihvertfall gode, så jeg er positiv :) Beltet deres står på lista mi, har bare ikke mulighet til og prioritere 500 kr på magebelte når jeg allerede har et som fungerer, selv om jeg ønsker meg et av denne typen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke tak i har jeg muligens et for mye av utstillingsmodellene mine som du kan få kjøpe. Det ser jo nesten nytt ut. Ny pris er fra 649-1079kr så det er alt etter hvilken modell du eventuelt ønsker så får du litt rabatt siden det er utstillingsmodell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke tak i har jeg muligens et for mye av utstillingsmodellene mine som du kan få kjøpe. Det ser jo nesten nytt ut. Ny pris er fra 649-1079kr så det er alt etter hvilken modell du eventuelt ønsker så får du litt rabatt siden det er utstillingsmodell :)

Jeg har også et pent brukt med X2 strikk til salgs. Det med refleks.

Hva tenker dere i pris? Følger det med kobbel? Hvor langt er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Fordi det er dyrt :)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Kjøpte nytt baggen belte og syntes det først satt bra etter å ha vært brukt en stund og den perioden slipper den som kjøper brukt. Da hadde det vært vått noen gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også intr. i baggen belte. :D Vet ikke hvor mye det har å si om det er x1 eller x2 jeg, jeg trenger sikkert bare x1, men hvis det ikke er noe spes forskjell ¨ha de på så har det vel ikke noe å si om hvilken X det er ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er også intr. i baggen belte. :D Vet ikke hvor mye det har å si om det er x1 eller x2 jeg, jeg trenger sikkert bare x1, men hvis det ikke er noe spes forskjell ¨ha de på så har det vel ikke noe å si om hvilken X det er ? :P

Det har med dempingen og gjøre, altså hvor hard strikken er. X2 vil sannsynligvis være alt for hard å gå med en hund, så du vil få liten effekt av dempingen og dermed litt bortkastet. Anbefaler x1 for alle som går med en hund eller hunder som trekker lite.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min tispe på 10 mnd som veier 18 kilo, hvilken strikk bør jeg ha? Skal bruke beltet til skiturer. Hun er ikke av typen som trekker mye, hun sakker av farten når hun kjenner at hun trekker. Men jeg ønsker å lære henne at det er lov å trekke, og da trur jeg at det blir litt mer trekk. I løpet av turen, så får hun til tider noen kraftige trekk - da hun ofte springer fortere enn hva skiene glir (spesielt når en nedoverbakke tar slutt). Hva tenker dere? Har hittil tenkt x2, men kanskje det blir for hardt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...