Gå til innhold
Hundesonen.no

Virus?


Rocket
 Share

Recommended Posts

Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, noe reklame skjit som dukker opp over alt! AdBlock blokkerer det ikke, AVG finner ingen virus, det jeg fant ble "fjernet". Det vil si jeg måtte gå inn og åpne slik at skjulte filer ble vist, lete dem opp manuelt og slette dem. Valgte i tillegg AVG sitt "shredding" option. Alikevell dukker disse reklamene opp. I bunnen av reklamene står det "Ads by Keep now".

Gasnke presis rundt 19.15 den 14.02.2014 ble også en hel del ting endret på/lastet ned på PCn min, deriblant noen, "jksnfjkhdsfbkdfnjk/random bokstaver" filer. Som dere ser under er også IDn til følgende extension masse random bokstaver, men det ser det ut til at AdOn sin ID er også.

Noen som har tips og triks til hva jeg kan gjøre? Kjørte forøvrig også et søk med f-secure sin gratis online scanner. Den fant ingenting.

Fant også ut at disse greien ligger som extensions i Google Chrome, men jeg kan ikke fjerne den som heter "DoccsConvoerteR"
Står følgende: "
ID: plfhjfkhooieihdleehmfabdamhfadid

(This extension is managed and cannot be removed or disabled.)
Inspect views: background.html "

og

"Installed by enterprise policy."
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...