Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

Hei! Har et spørsmål om storfemusklene du selger, står jo at de er 60-70 cm lange. Det blir litt stort for en liten dvergpuddel å tygge på, men er de lett å knekke/dele i mindre biter? Eller må man bruke kniv for å få delt de?

Må bare tilføye at jeg syns nettbutikken din er super! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://arivo.no Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg t

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg Nå er det siste mulighet og dermed 30

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud,

Posted Images

Hei! Har et spørsmål om storfemusklene du selger, står jo at de er 60-70 cm lange. Det blir litt stort for en liten dvergpuddel å tygge på, men er de lett å knekke/dele i mindre biter? Eller må man bruke kniv for å få delt de?

Må bare tilføye at jeg syns nettbutikken din er super! :)

Hei :) De kan ikke knekkes nei men de kan deles ganske enkelt regner jeg med for det er en del som kjøper de hele og deler de :) Hvis du ønsker så kan du kjøpe de du vil så kan jeg i hvert fall dele de i 3-4 for deg? :) Bare legg igjen en kommentar når du handler om at du vil ha de del i X antall deler :) Er lettere for meg å sende de delte også :) Dette kan du feks. også skrive hvis du ønsker senene som kommer i 45 eller 70cm lange. Sener og oksemuskler er de som holder lengst for tyggemonsterene her i huset av det jeg selger :)

Må også si tuuusen takk for tilbakemeldingen :) Prøver så godt jeg kan og jeg er midt i et lite "skifte" når det kommer til nettbutikken og har solgt ut mye varer og funnet litt mer ut hva jeg ønsker å satse på. Ser veldig frem til fremtiden og alle produktene som skal kommer etter hvert :)

Hørt noe mer fra Nonstop ang str 3 i Free Motion? :)

Nei desverre :(

Nei går fort unna på tilbudsvarene og Arrak sine produkter går ut som bare det :) Kan legge inne et veldig godt ord for både bear jakken og treningsvesten selv. Bearjakken er helt super nå på vinteren og jeg holder meg varm til og med på de kaldeste dagene med en ulltrøye under bear jakken og en vindtett jakke over. Treningsvesten min har også fått gjennomgå og er fortsatt like fin. Den er utrolig holdbar og laget i meget god kvalitet. Ellers så er også pilefleece jakken de jakkene vi valgte å brodere logo på og disse har også vært gjennom flere stands, utallige vask og blir mye brukt av alle som fikk jakke med brodering på og de ser enda nye ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) De kan ikke knekkes nei men de kan deles ganske enkelt regner jeg med for det er en del som kjøper de hele og deler de :) Hvis du ønsker så kan du kjøpe de du vil så kan jeg i hvert fall dele de i 3-4 for deg? :) Bare legg igjen en kommentar når du handler om at du vil ha de del i X antall deler :) Er lettere for meg å sende de delte også :) Dette kan du feks. også skrive hvis du ønsker senene som kommer i 45 eller 70cm lange. Sener og oksemuskler er de som holder lengst for tyggemonsterene her i huset av det jeg selger :)

Må også si tuuusen takk for tilbakemeldingen :) Prøver så godt jeg kan og jeg er midt i et lite "skifte" når det kommer til nettbutikken og har solgt ut mye varer og funnet litt mer ut hva jeg ønsker å satse på. Ser veldig frem til fremtiden og alle produktene som skal kommer etter hvert :)

Hadde vært supert om de kom ferdig oppkutta :D Skal legge igjen en kommentar når jeg har fått lagt at jeg vil ha i handlekurven :) Men et spørsmål til; når får du inn neseprøvepinner igjen?

Så gøy! Gleder meg til å følge med på hva du får inn :) Det er den nettbutikken jeg sjekker først når jeg skal handle noe til Enya og vi er veldig fornøyd med utvalg av snacks og godbiter iallefall :) Men vil det si at mye av det som ligger på salgsiden kommer til å forsvinne fra nettbutikken ettersom det blir tomt? For da må jeg hamstre en del kyllingmager og sticks godbiter! :dog_running:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært supert om de kom ferdig oppkutta :D Skal legge igjen en kommentar når jeg har fått lagt at jeg vil ha i handlekurven :) Men et spørsmål til; når får du inn neseprøvepinner igjen?

Så gøy! Gleder meg til å følge med på hva du får inn :) Det er den nettbutikken jeg sjekker først når jeg skal handle noe til Enya og vi er veldig fornøyd med utvalg av snacks og godbiter iallefall :) Men vil det si at mye av det som ligger på salgsiden kommer til å forsvinne fra nettbutikken ettersom det blir tomt? For da må jeg hamstre en del kyllingmager og sticks godbiter! :dog_running:

Neseprøvene er fikset! Det er masse masse igjen men hadde lagt inn noe feil så det stod som tomt, men nå er de tilgjengelig :) Men ja sticks og kyllingmage kommer ikke inn igjen når det er tomt nå :) Det er vell 8 med sticks igjen, 5 med kyllingmage :)

legge til: Og ja jeg deler de gjerne opp :) Men garanterer ikke at alle delene blir like lange men jeg deler de sånn ca :) Skal du eller noen andre ha delt opp sener så må jeg legge til at de da selvsagt ikke kommer i den plasten som de ellers kommer i siden jeg da må åpne de men pakker de inn igjen i vanlige plastposer eller lynposer før de sendes og skriver på posen hva det er :)

Endret av Arielle
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neseprøvene er fikset! Det er masse masse igjen men hadde lagt inn noe feil så det stod som tomt, men nå er de tilgjengelig :) Men ja sticks og kyllingmage kommer ikke inn igjen når det er tomt nå :) Det er vell 8 med sticks igjen, 5 med kyllingmage :)

legge til: Og ja jeg deler de gjerne opp :) Men garanterer ikke at alle delene blir like lange men jeg deler de sånn ca :) Skal du eller noen andre ha delt opp sener så må jeg legge til at de da selvsagt ikke kommer i den plasten som de ellers kommer i siden jeg da må åpne de men pakker de inn igjen i vanlige plastposer eller lynposer før de sendes og skriver på posen hva det er :)

Supert! Oi, da må vi hamstre masse!

Fant ut at jeg heller vil prøve spiserør, så da trenger du ikke å kutte de opp likevel :) Men supert at du kan fikse det hvis vi skal kjøpe noe annet en annen gang :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt Mail ang bestillingen siden jeg ikke har fått noe beskjed om at den er sendt og den ikke er kommet i posten enda. Har blitt trukket fra konto, så håper jo at pakken dukker opp snart :) fint hvis du kunne svart på Mail eller her om pakken er sendt eller evt når den blir sendt :) vi begynner å bli tomme for godis og venter veldig på pakken :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ble litt skuffa nå... Tenkte å bestille med faktura slik at jeg får varen og får prøvd den på før jeg betaler :-) Jeg synes det er kjekt med faktura og 14 dager til å betale. meeen så fikk jeg faktura nå når jeg bestilte noe per mail og at bestillingen ikke blir behandlet før registret betaling :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært bortreist en stund nå men er hjemme igjen. Nettbutikken blir desverre nedlagt nå men den er enda åpent og vil være det til lageret er tomt :) Alt av varer blir sendt ut. Alt av varer er også sendt og blir det fortløpende. Jeg styrer ikke henvendelsene på mail men hvis det er noen her som har et problem kan dere ikke sendt meg en PM her eller på facebook siden til firmaet så skal jeg sjekke opp i det i dag og i morgen :) Betaler du med klarna faktura så blir varene sendt ut samme dag som fakturaen blir aktivert så det er ingen som skal måtte betale først før varene blir sendt når de velger klarna faktura :)

Facebook siden vil fortsatt være aktiv selv om nettbutikken blir nedlagt. Jeg må rett og slett tenker litt på meg selv, familien og kommende baby en stund fremover og har derfor tatt dette valget med at nettbutikken blir nedlagt for en stund men kanskje den en dag kommer opp igjen når livet er litt mer "på plass" og jeg har tid og kapasitet til å drive dette i tilegg til alt annet. Jeg fortsetter sånn som før med håndlaget utstyr og enkelte produkter som jeg er veldig glad i selv. Disse blir lagt ut på facebook siden og det er mulig å bestille gjennom PM der hos meg når nettbutikken er nede. Jeg kommer heller ikke til å være vanskelig på noe som helst vis hvis noen nå kjøpet en vare som ikke passer. For dere egen del så si ifra så fort som mulig hvis dere ønsker en annen størrelse så jeg kan legge den av til dere i påvente av at den varen som ikke passet kommer i retur. Det er fortsatt fult mulig å sende varer i retur og få pengene igjen også :)

Så hvis noen ønsker å handle så er rabattkoden UTSALG og du får da 20% rabatt på hele nettbutikken også de varene som er allerede nedsatt. Det går fort unna og det har vært veldig mye å gjøre, pakke og ordne etter jeg kom hjem på mandag men jeg skal prøve å svare dere alle så fort som mulig hvis dere sender PM her eller på facebook :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært bortreist en stund nå men er hjemme igjen. Nettbutikken blir desverre nedlagt nå men den er enda åpent og vil være det til lageret er tomt :) Alt av varer blir sendt ut. Alt av varer er også sendt og blir det fortløpende. Jeg styrer ikke henvendelsene på mail men hvis det er noen her som har et problem kan dere ikke sendt meg en PM her eller på facebook siden til firmaet så skal jeg sjekke opp i det i dag og i morgen :) Betaler du med klarna faktura så blir varene sendt ut samme dag som fakturaen blir aktivert så det er ingen som skal måtte betale først før varene blir sendt når de velger klarna faktura :)

Facebook siden vil fortsatt være aktiv selv om nettbutikken blir nedlagt. Jeg må rett og slett tenker litt på meg selv, familien og kommende baby en stund fremover og har derfor tatt dette valget med at nettbutikken blir nedlagt for en stund men kanskje den en dag kommer opp igjen når livet er litt mer "på plass" og jeg har tid og kapasitet til å drive dette i tilegg til alt annet. Jeg fortsetter sånn som før med håndlaget utstyr og enkelte produkter som jeg er veldig glad i selv. Disse blir lagt ut på facebook siden og det er mulig å bestille gjennom PM der hos meg når nettbutikken er nede. Jeg kommer heller ikke til å være vanskelig på noe som helst vis hvis noen nå kjøpet en vare som ikke passer. For dere egen del så si ifra så fort som mulig hvis dere ønsker en annen størrelse så jeg kan legge den av til dere i påvente av at den varen som ikke passet kommer i retur. Det er fortsatt fult mulig å sende varer i retur og få pengene igjen også :)

Så hvis noen ønsker å handle så er rabattkoden UTSALG og du får da 20% rabatt på hele nettbutikken også de varene som er allerede nedsatt. Det går fort unna og det har vært veldig mye å gjøre, pakke og ordne etter jeg kom hjem på mandag men jeg skal prøve å svare dere alle så fort som mulig hvis dere sender PM her eller på facebook :)

Jeg glemte å skrive koden O.o men har du sendt bot dekkenet jeg bestilte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er det rabatt på håndlagd utstyr og?

Jeg har forresten sendt deg flere pm'er på facebooksiden til butikken din.. ingen svar...

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre :) Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg :)

Nå er det siste mulighet og dermed 30% rabatt på alt utstyr i nettbutikken. Vil veldig varm anbefale de fantastisk gode non-stop pro varmedekkenene! Bruk koden UTSALG og du får nå 30% rabatt :) www.arivo.no

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koden utsalg fungerte ikke :(

Det er nå fikset :)

Fortsatt 30% på alt! Det er flere kanongode non-stop pro varmedekken igjen som er perfekt nå på vinteren til frysepinner. Flere Arrak treningsvester(obs: små i størrelsen), bukser og jakker. Noen få freemotion seler + litt andre diverse ting igjen :) I fra neste uke av vil leveringstiden bli litt lengre siden tid og helse ikke strekker like mye til og da vil det kun bli sendt varer 2 ganger i uken frem til det er tomt men regner ikke med det er lenge før vi nå legger ned nettbutikken for lageret minker fort men gosh det er utrolig hvor mye varer som egentlig har vært på det lageret kjenner jeg og det er først nå enn ser hvor mye det faktisk er og har vært :)

Vil bare si at jeg fortsetter med facebooksiden min, det håndlagte utstyret + noen andre varer. Dette vil bli solgt gjennom facebook siden og bestillinger av dette kan tas i mot der ved å sende meg en melding. Jeg fortsetter også å levere vom og hundemat, og dr. clauders her i Egersund - Stacvanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...