Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://arivo.no Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg t

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg Nå er det siste mulighet og dermed 30

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud,

Posted Images

Hei alle sammen :) Har ikke vært her inne på en liten stund og heller ikke vært ikke så aktiv med firmaet på noen uker nå. Trengte en pause fra det jeg hadde mulighet til å få en pause fra pga. ting på privat fronten så da har mine gode hjelpere tatt seg av nettbutikken og diverse men de har begrenset tilgang til både facebook profilen til firmaet og har ingen tilgang til min konto her selvsagt :) Jeg fikk telefon fra bring på mandag faktisk. Jeg har rapportert inn flere avvik den senest tid og synes selv det er rart at noen pakker kommer frem etter 1-2 dager. De har tatt tak i problemet og etter et samarbeid om sporing ol. så har de selv fått sett avvikene. Vi har funnet en løsning tror vi, eller de mener de har funnet løsningen. I mellomtiden har vi startet en utprøving av tollpost sitt leveringssystem. En del pakker vil bli sendt med bring og en del med tollpost fremover bare for å kartlegge leveringstid. Er problemet med bring løst så skal pakkene være fremme på 1-2 dager eller opp til 3-4 dager hvis det er langt oppe i nord. Det medfører at vi må levere inn pakkene en annen plass men har ingenting å siden det faktisk er nærmere. Det de tror skjer er at noen på post i butikk systemet tømmer ut sekkene vi levere pakkene i og sender de avgårde som vanlige pakker med frimerker. Da blir det problemer da for da blir de fanget opp i systemer en etter en og bring må selv finne ut hvem avsender er, om frakten på pakkene er forhåndsbetalt eller om de skal betales på avtalenummer gjennom bring. Da må de finne ut hvor mange pakker som er sendt, måle de, veie de og lage fraktbrev på de før de går avgårde videre og dette tar visst tid! Så hvis det er problemet så vil nok det løse seg med å gå tilbake til det gamle innleveringsstedet for da kom alltid pakkene frem veldig raskt :) Setter også pris på om dere som er her eventuelt sender en mail til oss hvis pakkene ikke har komt frem innen rimelig tid og med det så mener jeg at en uke er for mye. Da kan vi i hvert fall få notert det ned underveis og ringe bring når problemet er der og ikke i ettertid. Lettere for oss også å holde kontrollen på om systemet svikter eller ikke :) Forhåpentligvis slipper vi mailen om dette i fremtiden og at løsningen nå er funnet. Skal det vise seg at løsningen ikke er funnet så går vi til tollpost noe vi helst ønsker å slippe siden dette kan medføre litt lengre tid fra bestilling til sending siden disse ikke har innleveringssted her i byen, men vi holder et godt øye med sendingene fremover og tar også kontakt med kjente som bestiller for å høre hvordan leveringstiden er :)

Men håper sele passet folkens! Jeg synes i hvert fall at den nye sporselen til non-stop er veldig bra og er meget godt fornøyd med den! :)

Ikke spørsmål til deg, men det passet å quote:

Hva sendes pakkene som Arielle? B-post eller annet?

Tenkte bestille noe når jeg skal ha valpene av vetpad og soggy, men tar det så lang tid så får jeg jo det nesten ikke før hun er påvist drektig-lønning og til det kommer hit :/

Det er bare å bestille :) Vetped blandt annet er så store og tunge at de blir sendt som servicepakke og da har vi sporing hele tiden. Disse sendingene har det ikke vært problemer med. Som sakt så kan det se ut som om problemet er funnet også :) Merk gjerne bestilling med at det haster i kommentarfeltet så skal jeg sørge for at det blir sendt som servicepakke uansett bare for å være på den sikre siden :)

Jeg er tilbake nå og håper det fortsetter sånn fremover :) Det blir en liten ferie for min del fra 27.06 - 04.07 men pga døgnvakt på jobb dagen før og dagen etter så vil ingen pakker bli sendt fra 26.06-05.07 siden begge mine gode hjelpere også skal bort. Utenom dette så går alt som normalt hele sommeren. Vi har ingen fast telefontider pga. varierte arbeidsdager men som det står på hjemmesiden er det bare å ringe morgen eller kveld så svarer jeg når jeg kan eller ringer opp igjen. Det blir også svart på meldinger på facebooksiden vår så fort vi kan. Siden jeg jobber døgn vakter og med veldig varierte dager på jobb så er jeg av og til ikke tilgjengelig når jeg er på jobb og andre ganger hele tiden når jeg er på jobb men i verste fall kan det ta 1 dag til jeg ringer opp igjen. SMS besvares alltid innen kort tid og da er du sikret svar raskt hvis det haster :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har den nye sporselen til non-stop og gjerne korthåret hund som ville tatt 2-3 bilder av hunden med selen på som det er mulig for oss å bruke på hjemmesiden og facebooksiden vår? Bildet kan gjerne merkes med navn til den som har tatt det og vi kan tilby noe du gjerne ønsker deg eller en pakke med diverse snop, leker el. som bytte mot at vi får bruke bildene :) Enige kan vi alltids bli :) Bildene trenger ikke å være tatt av noen som er meget flinke. Eneste kravet er at bildene er klare, lyse og at produktet kommer frem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har den nye sporselen til non-stop og gjerne korthåret hund som ville tatt 2-3 bilder av hunden med selen på som det er mulig for oss å bruke på hjemmesiden og facebooksiden vår? Bildet kan gjerne merkes med navn til den som har tatt det og vi kan tilby noe du gjerne ønsker deg eller en pakke med diverse snop, leker el. som bytte mot at vi får bruke bildene :) Enige kan vi alltids bli :) Bildene trenger ikke å være tatt av noen som er meget flinke. Eneste kravet er at bildene er klare, lyse og at produktet kommer frem. :)

Hvor korthåret? :-) jeg har kelpie og den nye selen. men om du sender en til prikkedyret så kan du få bilder, lol. god deal :-D hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye non-stop selen har den klips istedet for den "klemme" lukningen på selen i alle størrelsene? :) Eller er det bare de største selene som har klips? ( men håper du skjønner hva jeg mener, hjernen min skrudde seg helt av for hva delene heter :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye non-stop selen har den klips istedet for den "klemme" lukningen på selen i alle størrelsene? :) Eller er det bare de største selene som har klips? ( men håper du skjønner hva jeg mener, hjernen min skrudde seg helt av for hva delene heter :P )

Ja den har klips lukking på begge sider og mer polstring enn den gamle modellen. Denne har plostring på reimen bak opp til klipsene og det hadde ikke den gamle modellen :) Alle størrelsene er like og har samme lukkingen :)

Hvor korthåret? :-) jeg har kelpie og den nye selen. men om du sender en til prikkedyret så kan du få bilder, lol. god deal :-D hihi!

Bildene er kanon de! Da låner jeg de så kan du sende meg en melding på facebook hvis du vil så fikser vi noe? :)

Så til alle så kommer den gamle modellen på tilbud i nettbutikken nå i løpet av kvelden og den nye blir lagt ut som egen vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den har klips lukking på begge sider og mer polstring enn den gamle modellen. Denne har plostring på reimen bak opp til klipsene og det hadde ikke den gamle modellen :) Alle størrelsene er like og har samme lukkingen :)

Bildene er kanon de! Da låner jeg de så kan du sende meg en melding på facebook hvis du vil så fikser vi noe? :)

Så til alle så kommer den gamle modellen på tilbud i nettbutikken nå i løpet av kvelden og den nye blir lagt ut som egen vare :)

Har sendt deg pm på facebook :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den har klips lukking på begge sider og mer polstring enn den gamle modellen. Denne har plostring på reimen bak opp til klipsene og det hadde ikke den gamle modellen :) Alle størrelsene er like og har samme lukkingen :)

Bildene er kanon de! Da låner jeg de så kan du sende meg en melding på facebook hvis du vil så fikser vi noe? :)

Så til alle så kommer den gamle modellen på tilbud i nettbutikken nå i løpet av kvelden og den nye blir lagt ut som egen vare :)

Takk for svar, da skal jeg vurdere å kjøpe den nye når jeg får penger nok, stoler ikke helt på den gamle lukkingen med mitt trekkmonster ;) Bedre polstring hørtes også bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, akkurat to uker siden jeg bestilte min. :P Men jeg er i alle fall fornøyd med "den gamle". Super sele. :)

Du har fått den nye modellen :) det er jeg i hvert fall rimelig sikker på. Den har klips på begge sider ikke sant? :) Lenge siden jeg har solgt den gamle modellen så. Jeg har sendt alle som har kjøpt selenen den nye modellen men ikke fått lagt inn nye bilder siden det har blitt elendig uten en modell der selen vises på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått den nye modellen :) det er jeg i hvert fall rimelig sikker på. Den har klips på begge sider ikke sant? :) Lenge siden jeg har solgt den gamle modellen så. Jeg har sendt alle som har kjøpt selenen den nye modellen men ikke fått lagt inn nye bilder siden det har blitt elendig uten en modell der selen vises på :)

Ah, ok, kult og takk! Jeg skal få tatt noen bilder av den på Kamar om du vil en dag. Det er klips på begge sider, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake nå og håper det fortsetter sånn fremover :) Det blir en liten ferie for min del fra 27.06 - 04.07 men pga døgnvakt på jobb dagen før og dagen etter så vil ingen pakker bli sendt fra 26.06-05.07 siden begge mine gode hjelpere også skal bort. Utenom dette så går alt som normalt hele sommeren. Vi har ingen fast telefontider pga. varierte arbeidsdager men som det står på hjemmesiden er det bare å ringe morgen eller kveld så svarer jeg når jeg kan eller ringer opp igjen. Det blir også svart på meldinger på facebooksiden vår så fort vi kan. Siden jeg jobber døgn vakter og med veldig varierte dager på jobb så er jeg av og til ikke tilgjengelig når jeg er på jobb og andre ganger hele tiden når jeg er på jobb men i verste fall kan det ta 1 dag til jeg ringer opp igjen. SMS besvares alltid innen kort tid og da er du sikret svar raskt hvis det haster :)

Sendte inn bestilling nå nettopp, før jeg la merke til det du skrev om ferie :shocked: håper min blir sendt før du tar ferie i morgen da :icon_redface: Og at postmannen skyndter seg nordover :bananas: Ha en fin ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn bestilling nå nettopp, før jeg la merke til det du skrev om ferie :shocked: håper min blir sendt før du tar ferie i morgen da :icon_redface: Og at postmannen skyndter seg nordover :bananas: Ha en fin ferie :D

Den ble sendt i ferien :) Fikk hjelp av min søster til å sende varer men hun forstod ikke heeelt oppdatering av ordre i nettbutikken og glemte å huke av for å informere kunden :)

Er det noen mulighet for å kjøpe turtaska til baggen separat?

Det er det men da må du også ha turbeltet for forskjellen på den belte og de andre er at de har en ekstra reim for å feste fast taska :)

Det er 30% på alt i nettbutikken. Det varer ut dagen i morgen! Bruk rabattkoden UTSALG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mye spennende på gang for tiden. Det blir en totalt forandring i driften fremover og det innebærer en god del arbeid og forandringer fremover. Det innebærer også at mye av varelageret i dag ikke vil komme inn igjen siden konseptet forandre seg drastisk. Så pga. plass og den nye oppstarten så ønsker vi å gi dere 30% rabatt på hele nettbutikken. Da håper vi å få en ren start med bare de produktene som vil fortsette å bli værende hos oss + masse nytt.

Vi selger ut og bygger opp og gjør oss klar til ny nettbutikk med et varelager jeg tror og håper mange setter pris på. Kan gjøre det klar at en del av varene kommer fortsatt til å være med videre i sortimanget men for å gjøre det enkelt så gjør vi det på denne måten og selger ut det meste sånn at lageret er klar til de nye store leveransene når det nye nettbutikken er klar.

Så 30% RABATT VED BRUK AV KODEN UTSALG

det minker fort på varer så første mann til mølla :)

Har noen forresten noe de savner i nettbutikker eller noen spesielle varer de kunne ønske at vi tilbydde så si ifra så skriver vi ned alt og så skal du ikke se bort fra at noe av det er varer vi kanskje har glemt at hadde vært greit å hatt når vi nå starter opp igjen :) Firmaet vil være det samme og navnet vil være det samme selv om vi "starter opp på nytt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har du back on track i andre str enn de som ligger i nettbutikken?

Nei desverre :( Gikk gjennom de i går faktisk for å sjekke at alt lå ute i nettbutikken og det er kun det som står som er igjen nå. Er du usikker på størrelse og tror at noen av de kan passe så er det mulig å prøve siden du bor i nærheten :) Kan ta med en dag jeg skal innover mot stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troooor at jeg trenger str 43, men muligens str over.. egentlig vil jeg ha fleecedekkenet, men kan kanskje prøve størrelsen på et vanlig? Får du inn igjen? Skal du på stevnet på Fotland på søndag?jeg kan kanskje prøve der i så fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troooor at jeg trenger str 43, men muligens str over.. egentlig vil jeg ha fleecedekkenet, men kan kanskje prøve størrelsen på et vanlig? Får du inn igjen? Skal du på stevnet på Fotland på søndag?jeg kan kanskje prøve der i så fall??

jeg skal til fotland ja :) Tar med de jeg har så får du prøve det du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i dag fått enda en ny leveranse med varer. Her kom det flere kong bounzer i alle størrelser, kong squeezeballer i størrelse medium(59kr) og large(79kr). Vi fikk også inn buster sine boxbed og ovale hundesenger. Var en gutt som var i hundre her i dag når han fikk sin buster seng i svart/grå i str 70x120cm og sin bounzer i str xl. Nettbutikken er også oppdatert med nye kong air tennisballer i alle størrelser som kommer inn i morgen :) Førstkommende helg og helgen etterpå vil vi være på Dalane hundeklubb sitt området på Fotland i Egersund - rogaland og ha med oss litt utstyr på helgens LP stevne og neste helgs valpeshow så skal du der og det er noe du ønsker å se eller kjøpe så si ifra så vi kan ta det med da vi ikke kommer til å ta med hele varelageret :)

post-2805-0-35781200-1409082746_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er salg på flere nye ting nå. Blandt annet Arrak treningsvester, coral fleecejakke, pile fleecejakke, bukser og ikke minst den gooode bear jakken! :) Til dere her så får dere også fri frakt. Legg inn rabattkoden FRI for så å velge varene hentes hos oss i Egersund. Da vet vi at varene skal sendes og du får det fraktfritt :) Gjelder på alt av varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...