Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://arivo.no Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg t

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg Nå er det siste mulighet og dermed 30

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud,

Posted Images

Ny venter inn enormt mye varer og må derfor selge ut en del for å gjøre plass til mange nyheter. Salgs sidene er oppdatert med enda flere ting og enda bedre priser. :) Det dukket opp noe agility utstyr når vi ryddet lageret og det er nå også tilgjelgelig under SALG til redusert pris :)

http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=91

Hvordan er det med frakt og priser på det? Ag. Utstyret altså :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte kløver på torsdag og de ankom idag, så det var da vel litt vel lang tid :P

Var det jeg fortalte dem jeg også ;)

Spørsmålet er gjerne når du snakket med dem? Kløvene har vært utsolgt en stund og de kom nylig inn igjen. Str M har vært utsolgt i ganske lang til i hvert fall :) Sporselene kommer inn til non-stop i morgen regnet de med :)

Hvordan er det med frakt og priser på det? Ag. Utstyret altså :)

Det ligger ute i nettbutikken under agility og salg :) 50kr i frakt på alle ordre under 1000kr og fri frakt over 1000kr på alt av varer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre pga. private ting som har dukket opp så blir vi ikke å se på stand på NKK. Drammen neste helg. Vi er veldig lei oss og håper å få tatt det igjen med mange flere stander i sommer og høst/vinter, men akkurat nå har vi det alle bedre hjemme. Siden vi ikke reise til Drammen så får alle heller et kanon godt tilbud i nettbutikken siden det også er hundens dag til helgen og våren er vei! 20% RABATT PÅ HELE NETTBUTIKKEN for alle som handler for over 300kr. Bruk rabattkoden VÅR14
Gjelder også på allerde nedsatte priser. www.arivo.no

Tilbudet ble lagt ut på vår facebookside i går og mange av varene minker i antall :) Vi kjører også en kampanje og trekket er gavekort på 500kr når vi når 2500liker og en hundeblåser/føner når vi når 3000liker. Link til facebooksiden vår: http://www.facebook.com/arielleshundeutstyr

Jeg blir litt fraværende fra nå av til ut i neste uke men alt av varer blir sendt som normalt takket være snille venner som stiller opp og alltid er med å hjelper på stander ol. :) Telefonen blir tatt som normalt - altså når jeg har mulighet og tar jeg den ikke ringer jeg opp. Mailen blir også besvart men med litt lengre tid enn normalt. Skal også prøve å sjekke innom her noen ganger til dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg så den på facebook før jeg la inn en stor bestilling hos deg i går :P

Nå klarer ikke jeg koble navn her inne og ordre men hvis det var AG utstyret så var det desverre ikke tilbud på de siden de var så nedsatt fra før av :) Det var bare en rest vi hadde igjen etter at vi hadde storsalg på ag utstyr for en tid tilbake :)

Jeg synes du kunne sendt kløven med en postmann med bil i stede for postmann ridende på snegle *lol* :-D

Lurte på å leie inn helikopter snart :) eller kanskje bare bytte firma å sende varene med. Vi jobber med nye avtaler på sending siden bring har skapt utrolig mange problemer for oss i en lang periode nå. Fortsatt usikker på om det er bring eller om problemet ligger en plass med omleggingen fra postkontor til post i butikk. En del problemer ligger nok hos postkontoret for mer enn en gang har jeg opplevd at pakkene ikke har blitt sendt før mange dager etter innlevering og "forklaringen" er visst at de ikke er opplært på hva de skal gjøre med firmapakker. Men synes heller ikke at sendetiden fra de blir sendt fra byen til de er fremme er veldig kort. Noen ganger tar det over 1uke og andre ganger er pakkene fremme dagen etterpå. Meeeen det kan se ut som om det blir omlegging til tollpost fra midten av juni av! :) Håper det hjelper.

Enig, begynner å bli kjempeutålmodig. Tar aldri mer enn en uke til vanlig...

Så kjapt innom statusen på din i morges og den burde være fremme i morgen regner jeg med. Du vil få både sms og mail når det er fremme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer ikke jeg koble navn her inne og ordre men hvis det var AG utstyret så var det desverre ikke tilbud på de siden de var så nedsatt fra før av :) Det var bare en rest vi hadde igjen etter at vi hadde storsalg på ag utstyr for en tid tilbake :)

Lurte på å leie inn helikopter snart :) eller kanskje bare bytte firma å sende varene med. Vi jobber med nye avtaler på sending siden bring har skapt utrolig mange problemer for oss i en lang periode nå. Fortsatt usikker på om det er bring eller om problemet ligger en plass med omleggingen fra postkontor til post i butikk. En del problemer ligger nok hos postkontoret for mer enn en gang har jeg opplevd at pakkene ikke har blitt sendt før mange dager etter innlevering og "forklaringen" er visst at de ikke er opplært på hva de skal gjøre med firmapakker. Men synes heller ikke at sendetiden fra de blir sendt fra byen til de er fremme er veldig kort. Noen ganger tar det over 1uke og andre ganger er pakkene fremme dagen etterpå. Meeeen det kan se ut som om det blir omlegging til tollpost fra midten av juni av! :) Håper det hjelper.

Så kjapt innom statusen på din i morges og den burde være fremme i morgen regner jeg med. Du vil få både sms og mail når det er fremme :)

Jepp var ag utstyr. Men da er det litt feil at du skriver det gjelder HELE nettbutikken, også nedsatte, om det faktisk ikke gjør det :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp var ag utstyr. Men da er det litt feil at du skriver det gjelder HELE nettbutikken, også nedsatte, om det faktisk ikke gjør det :)

Det gjelder hele nettbutikken :) for det er tomt for AG utstyr og salget ble lagt ut etter at alt ag utstyret var utsolgt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke en størrelse mindre i flytevesten fra non-stop? har en liten krabat på 4 kg som skal lære seg å svømme i sommer, og da må vi ha en ålreit vest :)

Edit: altså minder enn størrelse 4?

str 4 er den minste :) Men den passer til min mormors blanding av papilon og tibbe på ca 3,5 kilo så tror kanskje den kan passe din også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

str 4 er den minste :) Men den passer til min mormors blanding av papilon og tibbe på ca 3,5 kilo så tror kanskje den kan passe din også da? :)

Ok, for Enya er ganske smal og spinkel, så derfor er jeg litt usikker.. Men jeg får tenke litt på det :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan få prøvt å tatt noen mål av hunden hvis du vil så ser du jo fort hvordan han er i størrelse i forhold til din? :)

Hvis det ikke er for mye trøbbel så hadde det vært kjekt å vite :) men hvis det er vanskelig å få til så er det ikke noe problem altså ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

*utålmodig*. 10 dager siden jeg bestilte, 6 dager siden den ble sendt - pleier det å ta så lang tid, siden vi er i Norge begge to?

13 dager siden min pakke ble sendt. Den forrige brukte to uker så det pleier å ta så lang tid i Norge :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

13 dager siden min pakke ble sendt. Den forrige brukte to uker så det pleier å ta så lang tid i Norge :-/

Ikke spørsmål til deg, men det passet å quote:

Hva sendes pakkene som Arielle? B-post eller annet?

Tenkte bestille noe når jeg skal ha valpene av vetpad og soggy, men tar det så lang tid så får jeg jo det nesten ikke før hun er påvist drektig-lønning og til det kommer hit :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hvis han gjør fra seg rimelig raskt om morgenen så tenker jeg at han faktisk må ut da. Du sier ikke hvor ung, men det kan ta litt tid før de lærer seg å sove hele natta. Men det kan være at han også bare har behov for å røre litt på seg eller bytte liggested, så jeg ville prøvd uten bur.
    • Kast buret på søppeldynga der det hører hjemme.  Her er det ingen som står opp ‘før tiden’ med mindre det er snakk om dårlig mage eller lignende . De sover da også i sengen eller i kurver på gulvet for de som ønsker det.
    • https://www.nrk.no/stor-oslo/valpeyoga-har-kommet-til-norge-_-dyrebeskyttelsen-vil-ha-forbud-1.16816919 Pengegriske ‘grundere’ utnytter små hvalper til inntjening. Tragisk å se at over 40 % svarer at de vil benytte seg av tilbudet. Kanskje ikke overraskende når man ser hvor mange som stadig anskaffer seg vandrende lidelseshistorier på fire ben ..  Håper Dyrebeskyttelsen får gjennomslag her. 
    • Et lite problem, men kanskje noen har et tips eller to?  Har en unghund som våkner litt tidligere enn jeg ønsker på morgenen. Han våkner opp mellom 05.30 og 06.30. Før jeg fikk hunden våknet jeg av meg selv og sto opp en gang mellom 06.30 og 07.00. Tidsmessig er ikke dette noe stort problem, jeg får sove nok selv om jeg står opp 05.30. Jeg ønsker imidlertid ikke å stå opp før jeg må. Vil heller ha den timen på kvelden. Han pleier å sovne av seg selv på kvelden og vi legger oss rundt kl 22. Luftetur umiddelbart før han legger seg for natta. Har prøvd å ha han våken lenger, men det hjelper lite, det er bare jeg som får mindre søvn da. Hunden våkner og starter med å bevege seg litt i buret, strekke seg, og etter litt tid blir det piping/klynking. Jeg pleier å våkne da og han slutter med lyder når han vet at han har greid å vekke meg. Hvis ikke jeg våkner(svært sjeldent) så begynner han å bjeffe. Jeg er ganske sikker på at dette er noe jeg kunne løst ganske lett med ignorering og at jeg venta han ut. Utfordringen min er at jeg bor i blokk og har naboer jeg ikke ønsker å forstyrre med lengre bjefferunder på morgenen. Han lager nok lyd ellers. Vi pleier å ta en rask tur ut når han våkner, og da både tisser og bæsjer han ganske raskt. Rett inn igjen. Jeg er heller ikke helt sikker på om han da våkner fordi han må på do, eller om det er et potensiale for litt mer sammenhengende søvn. Han har fint greid å dressere meg til å stå opp litt før jeg vil, men jeg har latt det skje da det er viktigere for meg å ta hensyn til naboenes velferd.  Er det noen som har noen tips til hvordan man kan få hunden til å sove litt lengre på morgenen?   
    • Først; det er omtrent umulig å svare på om en gitt hund er overvektig, uten å se/kjenne på hunden. Så til din valp; en vekt på 2.5 kg ved 16 ukers alder er ikke mye på en dvergpuddel. Husk at en dvergpuddelhvalp kan ende opp som både toypuddel og mellompuddel når den er utvokst. Ingen oppdretter kan gi noen garanti for hvilken størrelse ( her snakker jeg om høyde, som pudler kategoriseres etter, ikke vekt), hunden ender opp med   På voksne hunder kan selv hunder med omtrent samme høyde ha ganske stor variasjon i vekt, uten at det indikerer hverken overvekt eller undervekt.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...