Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

Da kommer non-stop sin redningsvest inn på lager :) I alle størrelser! Flere freemotion seler er bestilt og vi har fortsatt den knallgode prisen på 549kr. Den nye versjonen av sporselen kommer også + påfyll av halvstrupene i blå og rød :) Kløv er bestilt til de som har kjøpt + et par ekstra kløver i str L og M er bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://arivo.no Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg t

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg Nå er det siste mulighet og dermed 30

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud,

Posted Images

Da kommer non-stop sin redningsvest inn på lager :) I alle størrelser! Flere freemotion seler er bestilt og vi har fortsatt den knallgode prisen på 549kr. Den nye versjonen av sporselen kommer også + påfyll av halvstrupene i blå og rød :) Kløv er bestilt til de som har kjøpt + et par ekstra kløver i str L og M er bestilt :)

ny versjon av sporselen? hva er forskjellen? :-) (får jeg den nye versjonen? hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farger får dere redningsvesten i?

Rød regner jeg med? Er det flere farger? :icon_confused: Ringte inn i dag og sa jeg skulle ha redningsvesten og ble ikke spurt om farge :)

De ligger her: http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=71_89&product_id=302

Får du inn igjen sporselen i str 5?

Jepp den er på vei så nå jeg har oppdatert nettbutikken :) Tror faktisk jeg har 1 igjen også i str. 5 på lager :) Nå er de i hvert fall tilgjengelige i nettbutikken :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød regner jeg med? Er det flere farger? :icon_confused: Ringte inn i dag og sa jeg skulle ha redningsvesten og ble ikke spurt om farge :)

De ligger her: http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=71_89&product_id=302

Nei da er det ikke flere farger nei, jeg har gul nemlig, men sikkert noe spesialtbestilte greier.

Nå har jeg kapret meg en kløv tror/håper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mase mase :-P

Den har bredere reimer, også hard en mere solide klips i stedet for den som du må "klemme" på plass, flere som opplevde at de åpnet seg, inkludert meg. Også hard en ikke den ppningen på ryggen som den gamle har, kunne vri seg litt etterhvert, den nye har vanlig bred reim der. Har nå den nye versjonen og er veldig fornøyd :)

(Om ikke Non stop igjen har gjort om på de selene da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da er det ikke flere farger nei, jeg har gul nemlig, men sikkert noe spesialtbestilte greier.

Nå har jeg kapret meg en kløv tror/håper jeg :D

Jeg må si jeg aner ikke for jeg har kun sett på de redningsvestene i NRH sammenheng tidligere og synes de så veldig bra ut så nå fant jeg ut at det gjerne var årstiden for dette så da bestilte jeg like gjerne inn noen i hver størrelse. Så jeg tror de er rød som på hjemmesidene til non-stop :)

Jepp kløven din er bestilt i dag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått kjøpt opp varene til en butikk som legger ned og derfor har vi nå veldig gode priser på en rekke varer. Alt ligger under SALG. Alt fra magebelte, kennel regndekken, gresshoppa varmedekken, ekte lærhalsbånd i 3,5cm bredde i både svart og brunt, skåler, plutoduker ++++

Mer er på vei ut i nettbutikken som kjettingstrup, strup i nylon, noen kammer, klosaker, gresshoppa seler med og uten refleks, shampo og balsam, godbitball, flere vann/matskåler skåler til bur.

Jeg har også et dogman aliminiumsbur størrelse L mål: lengde 77,5cm, bredde 50cm, høyde 65cm. Helt nytt i eske som selges for 2500kr hvis noen er interessert.

Varene går ut fort så her er det bare å sjekke ut nettsiden å se om det er noe av interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere nye ting er lagt ut under SALG nå :) Vi fikk overta varene til en butikk som la ned og selger derfor ut dette til sterkt reduserte priser :) Første mann til mølla.

Vi fortsetter også å reise på stand ut over året. Til nå har vi vært på NKK Kristiansand, NKK Bergen, NMHK sin utstilling på varhaug og til helgen som kommer er vi å se på SBK sin utstilling i Orrehallen der vi står inne helt i hjørnet til høyre. I slutten av mai/begynnelsen av juni er vi på NKK Drammen! :)

vi har også lovet bort en hundeblåser når vi når 3000liker på facebooksiden vår: http://www.facebook.com/arielleshundeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjer med Non-Stop kløv? Jeg trodde ikke det tok sååå lang tid altså.

vell, dyrebutikken her oppe sier at de har 3 mnd bestillingstid eller noe slikt :-D meeen, håper den kommer i mårra herfra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, dyrebutikken her oppe sier at de har 3 mnd bestillingstid eller noe slikt :-D meeen, håper den kommer i mårra herfra :-)

På XXL hadde de kløven inne, men tenkte jeg skulle spare noen kroner.

Men om varene ankom forrige torsdag ville jeg håper de var sendt ut. Har gått lynraskt tidligere :)

Men savner mest oppdatering :) Jeg har full forståelse for at det eks har tatt lang tid med pakking, forsinket forsendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På XXL hadde de kløven inne, men tenkte jeg skulle spare noen kroner.

Men om varene ankom forrige torsdag ville jeg håper de var sendt ut. Har gått lynraskt tidligere :)

Men savner mest oppdatering :) Jeg har full forståelse for at det eks har tatt lang tid med pakking, forsinket forsendelse.

Det har vært en liten forsinkelsen ja desverre. Varene skulle vært levert på torsdag men forsinkelse fra non-stop så skulle de kommet i går men daaa var det forsinkelse hos budbringeren som tar seg av levering fra tollpost her i området så de kommer i morgen - bekreftet av en venn som kjører for de. Jeg sender selvsagt ut samme dag som de kommer inn :) Må bare beklage litt lite oppdatering fra min siden men pga. totalrenovering av nytt hus den siste tiden og stand i helgen som var så har det gått litt i et. Nå roer ting seg litt forhåpentligvis :)

vell, dyrebutikken her oppe sier at de har 3 mnd bestillingstid eller noe slikt :-D meeen, håper den kommer i mårra herfra :-)

3 mnd var vell lange men non-stop har slitt med leveringen den siste tiden. sporselen har feks. vært utsolgt i et par mnd i den nye varianten og den er enda litt mer forsinket :) Du har en PM av meg om det i morgen.

Får du inn baggen sitt kobbel med strikk i 2 meter? :)

Skulle hatt ett til!

Det gjør jeg men når er litt usikkert :) Skal sjekke opp i det :)

Ny leveranse er på vei fra flere leverandører og de neste dagene brukes til å bestille inn mer varer siden vi hadde en helt utrolig helg på stand på hundefesten på Orre i helgen. Til nå er det bestilt inn mer fra Dr. Clauders, propet og kong. Mer vil bli bestilt men er det noe som nå har et eller annet de kunne tenke seg at vi tok inn så si ifra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny venter inn enormt mye varer og må derfor selge ut en del for å gjøre plass til mange nyheter. Salgs sidene er oppdatert med enda flere ting og enda bedre priser. :) Det dukket opp noe agility utstyr når vi ryddet lageret og det er nå også tilgjelgelig under SALG til redusert pris :)

http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...