arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr

223 innlegg i emnet

Nå gjør vi klar til stand på NKK. kristiansand. Nettbutikken vil være nede i fra fredag til mandag for å hindre at vi selger ting i nettbutikken og vi gjerne selger ut på standen. Det er på vei mye arrak klær nå. Flere vester av den nye typen, pilee fleece jakke, bear jakken som mange snakker så varmt om, den rød coral jakken, 2 typer jakker - softshell og active jakken i dame og herre, den nye rød buksen og living nature buksen. Håper alt er her på mandag og senest tirsdag. Alt havner i nettbutikken i løpet av helgen regner jeg med.

Vi har nå freemotion selene på lager i alle størrelser til kun 549kr, non-stop trekking beltet, non stop reflekskobbel til 99kr. Masse nyye snack til hund og mange godt tilbud. Når nettbutikken stenges på fredag 14.03 så vil salget være over når den åpnes igjen på mandag 17.03 :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en nyhet. Til agilityfolket eller de som belønner med båndet. Leietau laget i fleece. Kommer i mange farger og lengder. 150kr per stykk. De ligger ikke ute i nettbutikken enda men kan bestilles på melding til meg :)

post-2805-0-96921500-1394311950_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du til å ha med matter fra Soggy Doggy til Nkk kristiansand? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du til å ha med matter fra Soggy Doggy til Nkk kristiansand? :)

Ja :) Det vi har i hvert fall. Det har blitt en missforståelse med den siste leveringen for leverandøren trodde vi skulle ha det til helgen etterpå så det ser ikke ut som om vi får det vi skal ha til denne helgen. Men vi tar med de vi har og jeg er redd det går tomt veldig fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :) Det vi har i hvert fall. Det har blitt en missforståelse med den siste leveringen for leverandøren trodde vi skulle ha det til helgen etterpå så det ser ikke ut som om vi får det vi skal ha til denne helgen. Men vi tar med de vi har og jeg er redd det går tomt veldig fort.

Okei, det var synd med misforståelse.. Men da får jeg bare håpe at det er igjen noen ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Pakken kom i dag og jeg er kjempefornøyd med både bånd og de tørkede lungene! Endelig noe gamlingen med dårlige tenner klarte å tygge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor suksess med godbiter/tyggeting fra dere, Frost satt storøyd foran meg mens jeg pakket opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakken kom i dag og jeg er kjempefornøyd med både bånd og de tørkede lungene! Endelig noe gamlingen med dårlige tenner klarte å tygge :)

Så bra! :) Det tørkede snacke er veldig bra synes jeg :) Hundene her elsker de!

Stor suksess med godbiter/tyggeting fra dere, Frost satt storøyd foran meg mens jeg pakket opp!

Det er godt å høre :) Har pakket griseører og grisehaler i poser i dag til standen i kr.sand og Ivo måtte ligge fint i sengen sin å se på(men ja kan klarte å smiske til seg litt også ;) ) og det var noen store øyner og sikklet bare rant til tider :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soggy doggy dørmatte og håndkle <3 ein heilt ny verden!!!!!! Fantastisk

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soggy doggy dørmatte og håndkle <3 ein heilt ny verden!!! Fantastisk

Du har en av de heldige som fikk tak i ja :) det gikk fort tomt i dag! Så bra at du liker de! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en av de heldige som fikk tak i ja :) det gikk fort tomt i dag! Så bra at du liker de! :)

Har du ikke de på standen i morgen?? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke de på standen i morgen?? :(

Du var kanskje innom? :) men nei de gikk ut rimelig fort på lørdagen :( Jeg hadde bestilt mye men pga. en missforståelse så kom de desverre ikke til denne helgen. Håper jeg har meg meg nok til Bergen i hvert fall :)

SÅÅÅÅ etter standen i kr.sand så kommer det frem at folk der nede sliter med å få tak i Orijen og Acana. Har nå vært i kontakt med en ei som står for innkjøp til en helg gjeng der nede og skal fremover levere fór til disse. Har også bestillinger fra en del enkeltpersonen som jeg skal levere til også. Til nå skal jeg ned med 20sekker fór men helt når er litt usikkert enda. Det blir bestemt i denne uken. Er det flere der nede eller strekningen Egersund - Kr.sand som vil ha Orijen eller Acana så kan jeg ta med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De apport-bukkene, hvordan står det til med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal være på vei :) Har etterlyst de på fredag som var men ikke hørt noe enda :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var kanskje innom? :) men nei de gikk ut rimelig fort på lørdagen :( Jeg hadde bestilt mye men pga. en missforståelse så kom de desverre ikke til denne helgen. Håper jeg har meg meg nok til Bergen i hvert fall :) 

SÅÅÅÅ etter standen i kr.sand så kommer det frem at folk der nede sliter med å få tak i Orijen og Acana. Har nå vært i kontakt med en ei som står for innkjøp til en helg gjeng der nede og skal fremover levere fór til disse. Har også bestillinger fra en del enkeltpersonen som jeg skal levere til også. Til nå skal jeg ned med 20sekker fór men helt når er litt usikkert enda. Det blir bestemt i denne uken. Er det flere der nede eller strekningen Egersund - Kr.sand som vil ha Orijen eller Acana så kan jeg ta med :)

Ooh! Enya elsket den prøven vi fikk med fra Orijen six fish! :D hvor store er fôrsekkene? Og holder det seg en stund? En liten dvergpuddel spiser jo ikke så mye :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooh! Enya elsket den prøven vi fikk med fra Orijen six fish! :D hvor store er fôrsekkene? Og holder det seg en stund? En liten dvergpuddel spiser jo ikke så mye :P

Ja de varer ganske lenge :) Min tante kjøpet inn 13kg sekker til sin tibbe og de varer også veldig lenge siden hunden er så liten :) De kommer i 2,27kg, 6,8kg og 13kg sekker. 295kr - 563kr og 898kr. Vil du ha levert så send meg en PM så kan vi avtale nærmere der :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det neste mandag nettbutikken din er oppe igjen? Står "V.

Vi har velgt å stenge ned nettbutikken mellom 14.3 og 17.3 på grunn av stand i Kristiansand. Du er velkommen tilbake på mandag. Hilsen Arivo.no" og i dag er det jo tirsdag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det neste mandag nettbutikken din er oppe igjen? Står "V.

Vi har velgt å stenge ned nettbutikken mellom 14.3 og 17.3 på grunn av stand i Kristiansand. Du er velkommen tilbake på mandag. Hilsen Arivo.no" og i dag er det jo tirsdag :)

Den er åpen igjen nå :) Må bare beklage at det tok en dag lengre enn forventet. Ble så utrolig mye å oppdatere etter utpakking i går siden det var mye som ble utsolgt på standen :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er åpen igjen nå :) Må bare beklage at det tok en dag lengre enn forventet. Ble så utrolig mye å oppdatere etter utpakking i går siden det var mye som ble utsolgt på standen :)

Da ble det lagt igjen litt penger hos deg igjen gitt :aww::ahappy:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligger det masse Arrak klær ute i nettbutikken. 2 forskjellige ytterjakker i både dame og herremodell. 3 fleecejakker, 2 turbukser og treningsjakker. Pga plassmangel kommer vi kun til å ha bukser og vester på lager utenom når vi skal på stand. Nå ligger de ute i nettbutikken siden vi har fått inn på lager til standen som var og til de kommende 2 standene i april. Klær av TOPP kvalitet! Pilefleece jakken har vi feks. valgt som jakke til oss selv og har brodert logo på denne. Det samme med new generation treningsvesten. Alle av oss har også bear jakken som er helt suveren når det er kaldt ute uten active jakken feks. :)

Coral jakken er helt utrolig herlig. Tror nesten jeg må ta med meg en sånn hjem jeg også. Den er i et fantastisk mykt og godt stoff. Skikkelig "teddy" stoff.

Salgs siden er også oppdatert med burmadrassen er 99kr og 199kr alt etter størrelse. Julius K9 selene som vi igjen ligger alle ute til 399kr! :)

Endret av Arielle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligger det masse Arrak klær ute i nettbutikken. 2 forskjellige ytterjakker i både dame og herremodell. 3 fleecejakker, 2 turbukser og treningsjakker. Pga plassmangel kommer vi kun til å ha bukser og vester på lager utenom når vi skal på stand. Nå ligger de ute i nettbutikken siden vi har fått inn på lager til standen som var og til de kommende 2 standene i april. Klær av TOPP kvalitet! Pilefleece jakken har vi feks. valgt som jakke til oss selv og har brodert logo på denne. Det samme med new generation treningsvesten. Alle av oss har også bear jakken som er helt suveren når det er kaldt ute uten active jakken feks. :)

Salgs siden er også oppdatert med burmadrassen er 99kr og 199kr alt etter størrelse. Julius K9 selene som vi igjen ligger alle ute til 399kr! :)

Har Arrak pro99 Pilefleece hettejakken lomme på ryggen?

Forresten, jeg snakket med de jeg ble ranet av når jeg kjøpte gappay-baller og de som tok inn de ballene hadde sagt at det foregikk en priskrig på markedet og det var derfor de ballene var så billige på nett og ikke i butikkene. Vet du noe om det?

Endret av Margrete

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Arrak pro99 Pilefleece hettejakken lomme på ryggen?

Forresten, jeg snakket med de jeg ble ranet av når jeg kjøpte gappay-baller og de som tok inn de ballene hadde sagt at det foregikk en priskrig på markedet og det var derfor de ballene var så billige på nett og ikke i butikkene. Vet du noe om det?

Nei det er kun coral og bear jakken som har lomme på ryggen :) De har sånn lomme som går tvers over med gliselås på begge sider.

Nei priskrig aner jeg ingenting om. Priskrigen går jo hele tiden mellom alle leverandører. Jeg for min del går aldri lavere enn den "grensen" jeg har satt meg men jeg går heller ikke høyere. Jeg har min måte å regne ut prisene på sånn at jeg sitter igjen med nok til å dekke porto+++ uten å gå i tap men i litt pluss :) Mitt mål er å holde prisene lavest mulig og det gjør jeg konstant og sjekker egentlig ikke opp hva alle andre tar for varene men er jo alltid spennende å se hvordan jeg ligger ann i forhold til andre sine priser :) Tror ikke det er så mange som har gappayballer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det en tur til Kr.sand i uken som kommer. Jeg skal ned for å levere Orijen, Acana og vom&hundemat til en del som ønsker dette. Er det flere som ønsker hundemat levert på strekningen Egersund - Kr.sand så si ifra. Jeg kan også levere utstyr fra nettbutikken på denne strekningen. Levering blir tirsdag eller onsdag. Vet nøyaktig dag i morgen når jeg har snakket med sjefen og vakter på jobb denne uken :)

OBS: Hundemat og kattemat kan ikke bestilles i nettbutikken. Det må bestilles gjennom meg på PM, mail, sms eller per telefon :)

Vi har også en veldig god kattesand inne. Det er easy clean sin kattesand med babypudder for mindre lukt. Sanden klumper seg veldig godt. De leveres i 15kilos sekker og koster 200kr per sekk. Vi har de i butikken her i byen og leverer også disse på strekningen Egersund-Stavanger og Egersund-Kr.sand når vi kjører den veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tilegg til alle de gode tilbudene i nettbutikken så får dere nå også 10& RABATT PÅ ALT av varer frem til søndag ved bruk av koden: FACEBOOK14
Koden må skrives inn i utsjekkingen av nettbutikken. Da trykker du på: jeg har en rabattkode. Da vil det komme opp et felt for å skrive inn koden Koden har en begrensning på 50 ganger så det vil si at denne kun vil bli godkjent frem til 50 stykk har brukt den. Etter dette vil det komme opp varsel om at koden ikke er gyldig www.arivo.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny leveranse av Natures menu, apportbukker, vetbed og et par blåsere.

Apportbukkene ligger ute her: http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=65_84&product_id=291

Heldreid tre for å vare lengst mulig og til en rimelig pris :)

Vi har også fått inn ny vetbed. Disse er av topp kvalitet. Veldig tykke og holdbare. Har prøvt flere vetbed før vi fant disse som vi er utrolig fornøyd med :) I kongeblå og koksgrå: http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=70&product_id=71

Vi har også en blåser igjen til god pris :) En Air force blåser til 3500kr. Knall god blåser som jeg selv har hatt i flere år. Veldig gode tilbakemeldinger på denne :) Den ligger ikke ute i nettbutikken så hvis noen vil ha denne må de kontakt meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Nå har flere forsøkt å forklare deg litt om dette med jakt, og hva som først og fremst er gleden ved det - forgjeves.  Du har åpenbart bestemt deg for at drepinga er viktigst, vel, vel du om det, men innleggene dine fremstår som lite innsiktsfulle.  Ang ulvejakta; så er det enkelt å forstå for den som vil, at det er mange grunner til å ville delta på ulvejakta, selv om man ikke spiser ulv.
    • Åh, gjett om jeg husker denne tråden, 'a? Skal hilse og si jeg fikk mye per, for ikke å si mye usaklige karakteristikker og sarkasme, fordi jeg våget å stille spørsmål og teorisere rundt disse hundenes mentale helse. Jeg påpekte gang på gang at jeg ikke hadde noen mening om hvorvidt hundene skulle avlives eller ei, men møtte en fanatisk vegg av forsvar. Det var ikke en snøballs sjanse i ******* for at noen av disse hundene kunne komme til å bite halen av så mye som en Ikea-rotte, fikk jeg vite. Nuvel. Det ble meg fortalt i en annen tråd, av @2ne, at alle her er enige om at om en hund tar en sau, så er det natta for godt (eller noe til den effekt). Det stemmer liksom ikke helt med inntrykket denne tråden ga meg, for det får da være måte på forskjellbehandling. En puddel som tar sau må dø, med Sonens velsignelse, men en gjeng "kamphund"-lignende hunder, trent av heller tvilsomme karakterer, og brukt i bajaseksperimenter for å ta livet av dyr for moro skyld, de skal gis fordelen av den lille tvilen som finnes om at de ikke vil drepe igjen, og omplasseres. Jædda... Forhelligelse av rase er ikke det spøtt bedre enn fordømmelse av rase...
    • Har jeg sagt det er forskjell? Nei, kan ikke se jeg har gjort det. Har ikke nevnt slakting av husdyr med en eneste bokstav, så vidt jeg vet, før akkurat nå, da. Det jeg reagerer på er der livskvalitet er avhengig av å skyte dyr. Livskvalitet betyr jo nødvendigvis at man får en eller annen slags positiv opplevelse av det man gjør, ikke sant? Hvis noen føler seg truffet, så trykker vel kanskje skoen litt fra før
      Jeg har lite problemer med at folk skyter seg en elg for å ha i fryseren (noe som ligner til forveksling på "lystdrepinga" til ulven, btw), fordi man liker å skaffe sin egen mat. Men når man setter ut en haug med tamme fugler for å "jakte" på dem, så kan ikke jeg se noe som helst annen grunn til å drive med det de driver med, enn faktisk lystdreping. Og når noens livskvalitet er avhengig av å skyte det de vil, der de vil det, uten innblanding fra de som faktisk bor der, så vil ikke jeg kalle det sunn tankegang. En ting er selve skytinga, men når du tar omkostningene med i beregninga, altså at det skal være på deres premisser, på bekostning av de som er uheldige nok til å bo der og spise av det samme matfatet, mangler det noen biter i fornuften. Hvis livskvaliteten er avhengig av å rydde konkurranse av veien, så koster den for mye.  For å ta en sammenligning som er relevant på dette forumet: De fleste med raser som gå lett i jakt, holder dem i bånd hele året, nettopp fordi det vil koste for mye å slippe dem løse. At bikkjene ikke kan gå løse, vil gå ut over livskvaliteten deres, selv om man kan veie opp mye av det med andre aktiviteter og tilpasning. Og her er cluet: Litt tilpasning. Jeg ser ingen grunn til at ikke jegere også kan tilpasse seg litt, jakte andre steder, så får de dekket sine krav til livskvalitet sånn nogenlunde (de færreste av oss får ting helt perfekte, vi må være fornøyde med "godt nok"), og vi på vernersida vil slutte å blande oss i jakta. Kompromiss, er stikkordet.  Siden du nevner slakting, så vil jeg tro (jeg gjetter her) at selve slaktinga kun er et nødvendig onde for de fleste som driver med slikt. Jeg tviler på at det finnes spesielt mange husdyrbønder som sier at deres livskvalitet er avhengig av at de kan skyte bolter i griser og kutte over halsen deres. Vil tro at de færreste finner spesielt mye glede i akkurat den biten der man tar livet av dyret. Likevel er det mange jegere hvis den biten åpenbart er viktigst. Over 11000 meldte seg til ulvejakta i 2015. Det finnes egen FB-gruppe for dem som vil skyte ulv (husker ikke hvor mange medlemmer, men husker antallet sjokkerte meg, selv om det sikkert ikke burde ha gjort det). Hvilken annen grunn enn at man vil drepe har man for å skyte dyr man ikke kan spise? Hvilken annen grunn har man enn at man vil drepe for å skyte på tusenvis av tamme fugler, som er som å skyte fisk i tønne? Det kan sikkert pakkes inn i finere papir, men seriøst, drepinga er det viktigste. 
    • Hvor får man tak i sånn overvåkningskamera til å overvåke hundene mine? Hvordan funker det egentlig? Er det sånn greie å sette midt i rommet med 360 graders vinkel som da går rundt? Hvordan få det inn på dataen da? Må man ha noe utstyr? Jeg har kun mobilt bredbånd til iPad min. Er det en app? Jeg kan ingenting om dette nymotens data greier? Haha. Kan kun surfe på nett jeg. https://www.dyresjappa.no/pet-vision-live-overvakningskamera Noe sånt? Erfaringer med merke eller type eller modell? Gjerne billigst mulig?
    • Jeg kjenner ingen, jeg, men jeg vet om et par som har omplassert katter i hytt og gevær når ferietid kommer. Men jeg håper slik praksis det diskuteres her er unntaket heller enn regelen for de gruppene som er aktuelle. Merk at jeg overhodet ikke uttaler meg om hvor vanlig det er, eller ei, jeg uttaler meg basert på teori og på generell basis. 
      Jeg blåser helt ærlig i hva motivasjonen måtte være for å gjentatte ganger forkaste dyr som ikke lenger passer eierens hva det nå enn måtte være. En gang, helt greit, vi kan alle gå på en blemme, eller dyret kan mistrives med endret livssituasjon. To ganger, også ok, men tre ganger skaper et mønster, og da blir jeg skeptisk til om vedkommende har den respekten for individet som kreves for å eie et dyr. For ja, jeg mener at det er et krav alle som eiere dyr må innfri; å ha respekt for individet.  Det er vel mest basert på en forståelse av norsk. Jeg vet ikke hvordan jeg forstå dette annerledes, jeg:
      "§3 Dyr har egenverdi uavhengig av den nytteverdien de måtte ha for mennesker. "
      Mye juridisk språk er krøkkete, men akkurat her synes jeg det er nokså krystallklart. Om det finnes en annen måte å forstå det på, opplys meg gjerne. Nei, jeg mente ikkeno' om ikkeno' i det du refererte, jeg stilte tre spørsmål om avl. Men bortsett fra det, så driter jeg hva slags bruk bikkjene blir brukt til, dersom eieren bytter dem ut for egen vinnings skyld. Unntaket er hunder som gjør faktisk nytte for seg, blinde-, service- og tjenestehunder.  Ja, det er begrensa med plass, det er jo hele poenget. Er det fullt, så er det fullt, da dumper man ikke uinteressante bikkjer for å skaffe nye hver eneste gang en runder 10 år og blir pensjonist. Om du mener jeg er fordømmende som mener det, så lever jeg fint med det.  Nei, du nyanserte ikke med "ofte", du skrev at omplassering "blir sett på som umoralsk også". Jeg påpekte at det ikke alltid er tilfellet, og jeg mener å huske at flere var enig med meg (i tillegg til deg).  Og? Diskusjonen har utviklet seg. Ikke noe nytt, det.  Nei nei, jeg skrev at dersom det er et mønster, en gjentakende greie, hvor samme årsak går igjen, være seg ferieallergi, alderdom eller noe annet, så har man gjort valg jeg ikke liker på forhånd. Enkeltstående omplasseringer, nei, selvfølgelig ikke noen automatikk i det. Noen ganger, ja, men da innser man det forhåpentligvis selv, og at det er bakgrunnen for omplasseringen. Jeg har ingen som helst problemer med å se egenverdien i de aller fleste arter, jeg. Sliter litt med saksedyr, men det er mest fordi de klyper uten å at jeg ser dem på forhånd, småjæ**ene  Og ja, jeg klasker til fluer og mygg, dreper flått, og deler hjortelusfluer i to, så jeg er ikke så veldig hellig. Men jeg flytter på edderkopper, prater med dem, også. Prøver å unngå å tråkke på maur. Flytter stålormer ut av veien når de ligger midt i stien. Jeg har brukt nesten 8000,- på operasjon på en tamrotte, som dessverre likevel ikke klarte seg. Og operert flere hamstere og ørkiser. Som tillien, har jeg et skille ved dyr som er mitt ansvar, eller som jeg ved å møte dem på min vei, kan påvirke direkte. Ikke fordi de er verdt mer, men fordi det er dem jeg kan gjøre noe håndfast med. Det er jeg, og ingen andre, som er ansvarlig for deres velferd. Og det samme gjelder alle andre, de er de eneste som er ansvarlig for velferden til sine dyr. Så selv om jeg så gjerne skulle ønske at velferden var høyere hos griser, kuer og andre matdyr, og selv om jeg får dårlig samvittighet for det jeg kjøper og spiser, så er det til syvende og sist de som eier dyrene som er ansvarlig for hvordan de har det. Ikke du eller jeg, eller noen andre. Vi kan påvirke, informere og gi oss selv bedre samvittighet ved å kjøpe andre varer, men det er likevel ikke vår feil, vårt ansvar eller vår skyld at andre folks dyr ikke har det bra.   
  • Nylig opprettede emner