Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no - Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

post-2805-0-96686700-1392756990.jpg

http://arivo.no

Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg tar kun inn ting jeg vil, kan og bruker på mine egne på 4 bein. Vi har gode priser og prøver hele tide å tilby dere de beste prisene. Vi har blandt annet back on track, kong, Arrak, soggy doggy, masse natursnacks av topp kvalitet. Vi leverer de fantastisk gode baggen magdebeltene til konkurransedyktige priser. Vi har non-stop produkter og ferplast ergocomfort selene på lager.

post-2805-0-61826700-1384792445.jpg
post-2805-0-99180300-1378850096_thumb.jp

Vi er forhandlere av Arrak sine kvalitetsklær til hundemennesker. Merket er veldig stort i Sverige og der omsetter de for enorme summer hvert år og det er med god grunn for klærne kan ikke måle seg med noe annet jeg har prøvt. Nå har vi vester og luer på lager. Alt annet i kolleksjonen til Arrak kan forhåndsbestilles på melding eller mail til meg. Buksene vil også etter hvert bli lagervare.

Disse er på tilbud ut uken til 995kr! Prisen vil øke fra Sverige sin side men hvor mye er usikker men utsalgspris er beregnet til å ligge rundt 1300kr på det vi vet til nå. Prisen øken som sakt i slutten av denne uke - 23.02-14 - eller når lageret er tomt for nesten bestilling blir en god del dyrere i innkjøp :)

Vi har også Soggy Doggy sine fantastiske gode dørmatter, håndklær og sloopmatter. Disse har fått enormt gode tilbakemeldinger både her på forumet, på min facebookside til firmaet og antallet som kommer tilbake for å bestille mer og mer viser bare hvor fornøyde alle er. Disse tørker labbene til hunden og sko før hunden får gått videre inn på gulvet. Perfekt som dørmatte, i bilbur, sengen til hunden og faktisk på utsiden av dusjen/badekar! Under vannskålene er de bare geniale og jeg slipper å bekymre meg for gulvene og irritere meg over vannet som hele tiden ligger over alt. Vanlige håndklær til å tørke hunden med er ikke et alternativ etter å ha fått disse soggy doggy håndklærne i hus.

post-2805-0-31908400-1392756586_thumb.jp

Vi har også vetbed av aller aller tykkeste kvalitet. Vi har tatt inn prøver fra mange leverandøren til vi endelig fant denne typen. De er veldig tykke og solide og tåler vask etter vask uten å gå i stykker. Perfekt til valpekassen, bilbur, seng el.

Bilde tilhører Annika Kåss i kennel Ashiki. Bildet er tatt av henne og både tispe og valper er hennes.

post-2805-0-12840500-1392756655_thumb.jp

Utenom dette er vi også forhandlere av pelsproduktene fra bio-groom og aminology. Du vil også hele tiden finne masse annet i nettbutikken som leietau, halsbånd, leker, senger, madrasser +++

Så må vi ikke glemme det som startet det hele: De håndlagde produktene. Jeg lager fortsatt leietau i alle varianter, halsbånd i alle varianter, løsbitt, hanefot+++ Alt dette kan sees i albumene på facebooksiden min og bestilles der.

post-2805-0-40370700-1377563965_thumb.jp
post-2805-0-02231600-1359650693_thumb.jp
post-2805-0-54697300-1359650814_thumb.jp
post-2805-0-80435100-1364051994_thumb.jp
post-2805-0-29761200-1364140012_thumb.jp
post-2805-0-44642700-1359650520_thumb.jp
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://arivo.no Vi satser på kvalitet til en rimelig pris og varelageret er utvidet med dette i bakhånd hele tiden. Mine dyr er mine barn og de fortjener bare det beste fra mat til utstyr og jeg t

Nei ingen rabatt på håndlaget utstyr desverre Vi fant jo ut hvor pakken min var eller ikke var til slutt. Nye er i hvert fall nesten ferdig til deg Nå er det siste mulighet og dermed 30

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud,

Posted Images

Salgssiden er oppdatert. Vi holder på med lagerrydding frem til standen i kr. sand 15-16 mars og i den forbindelse er det en god del varer som skal ut. Det er oppdatert med en god del leker på tilbud, pute/madrass til hund, poseholder, superhånddukene, en del snop+++. kan annbefale stickene da disse er enkle å dele opp og da får du mye godbiter til en rimelig pris. Salget varer til det er tomt :)

http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=91

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Nature's Menu godbitene, i eske med 12 — jeg går ut fra at det ikke finnes mulighet for å få ulike smaker? :icon_redface:

Joda det kan vi fikse :) Bestill det antallet esker du ønsker og legg ved et notat om du ønsker feks: 4 biff, 4 kylling og 4 lam/kylling så skal jeg fikse det for deg :)

edit: men da får du ikke selve "esken" de kommer i. Da legger jeg de bare løse i en pose :)

Endret av Arielle
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det kan vi fikse :) Bestill det antallet esker du ønsker og legg ved et notat om du ønsker feks: 4 biff, 4 kylling og 4 lam/kylling så skal jeg fikse det for deg :)

edit: men da får du ikke selve "esken" de kommer i. Da legger jeg de bare løse i en pose :)

Det går veldig fint, selve esken er jeg ikke kjempeinteressert i :lol:

Men så supert, pelsdyret er kjempeglad i de godbitene, og jeg syns det er greit med litt variasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint, selve esken er jeg ikke kjempeinteressert i :lol:

Men så supert, pelsdyret er kjempeglad i de godbitene, og jeg syns det er greit med litt variasjon :)

Da er de pakket og går avgårde i morgen :)

Andre kan også få velge smaker selv om de bestiller 1eske men si gjerne i fra til meg før dere gjør det for på et tidspunkt så nærmer det seg tomt og da er det greit å sjekke at jeg har nok igjen til det dere ønsker :)

Det kommer mange nye ting i nettbutikken i løpet av helgen siden jeg har kjøpt opp varelageret til et firma som legger ned. En del leker, bende biteputer, noen arrakvester, jaktdekken, kennel varmedekken, en god del potesokker, halvstrup, kjetting og nylon strup, jegerns hvilepose, refleksvest, flere flexiliner, "sykkelseler" med og uten refleks. refleks seler, klosakser, vanlige sakser, børster ++++

Jeg har også et bjeffehalsbånd med sitronspray blandt alt dette hvis noen er interessert.

Nå leverer vi også Orijen og vom&hundemat her i Egersund. Vi blir på sikt den eneste i byen som levere dette. Vi har rimelige priser og kan også levere på strekningen Egersund - Stavanger og det er også en mulighet for levering i Bergen hver tirsdag siden min far jobber der og kjører opp somregel hver tirsdag. Da må det hentes men vi avtaler henteplass. Flere her som har hentet varer hos han på jobb og jeg hører de har blitt tatt veldig godt i mot av både min far og de andre ansatte der og fikk til og med ha med hunden inn for å hente :) Vi skal ha stand fremover men alt er avhengig av min helse men planen er i hvert fall: NKK kr. sand 15-16mars, NKK Bergen 5-6 april, nmhk I Vigrestandhallen i Rogaland 12-16 april, Dobbelutstilling på Orre i Rogaland 10-11 mai, NKK Drammen 31.05/01-06, oooggg lengre enn det har jeg/vi ikke tenkt enda. Jeg kommer sammen med mine uunværlige medhjelpere. Min tante som er godt opplært i alt i butikken selv om hun ikke driver aktivt med hund men har hund selv som turkamerat men er veldig opptatt av riktig stell og utstyr. Så kommer jeg med min gode veninne som har utrolig mye kunnskap etter mange år på IPO banen og norgesmester. Hun kan alt og alt jeg har med vell så godt som jeg kan. Hun har tidligere solgt mange av produktene jeg har i dag så kunnskapen er på topp. Veldig opptatt av rett utstyr og kvalitet. Kun det beste er godt nok og slagordet vårt er jo - bare det beste for de beste! Jeg håper å få treffe mange av dere og at dere kommer innom og sier hei. Jeg kan i hvert fall love at dere vil få god hjelp og bred kunnskap på standene våre. En annen nyhet på standene er at min tante lager øredobbel, smykker og armbånd og vi holder på å lage opp matchende sett med utstillingsliner og smykker til tilbudspriser :)

Dere kan bestille varer og få levert på stand men dette må avtales på forhold. Disse kan bestilles i nettbutikken eller ved å si ifra til meg hva dere ønsker så kan jeg legge det klart til henting og betaling på standen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at Kanger lot seg inspirere og bestilte det samme, for jeg kom hjem fra jobb først nå, og har ikke lagt inn bestilling enda :P

haha der ser du ;) Sånn er det når en ikke kjenner til navnene på personene og bedre blir det ikke når det har gått vell raskt i svingene her i dag med en haug med bestillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg bestilt, så vi skal sjekke posten med stor iver :D

En skal vel ikke klage på for mange bestillinger til at en kobler umiddelbart nei, flott at det går så bra. Også er det gøy å støtte soniser slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg bestilt, så vi skal sjekke posten med stor iver :D

En skal vel ikke klage på for mange bestillinger til at en kobler umiddelbart nei, flott at det går så bra. Også er det gøy å støtte soniser slik :)

Ditt går over avgårde i morgen :) Nei det er veldig veldig kjekt med mange bestillinger! Hjertet hopper nesten over et par slag for hver bestilling enda. Så har jeg så snill familie om samboer som gledelig stiller opp og hjelper til når det trengs så då går alt som en lek :) Klager ikke over at samboer har fri i morgen siden han jobber natt nå sånn at han kan hjelpe meg for skulle jeg bært alt dette selv i dag og på posten i morgen så hadde jeg vært gjennombløt før jeg var ferdig tror jeg :) Til og med de som levere varene til meg spør meg av og til om det er noe jeg har ventet lenge på for jeg er jo hoppende glad hver gang det kommer ny leveranse hit men for det meste så er det jo minimalt som er til mitt bruk for her i huset har vi alt snart :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Fleece Back on track dekkenet er det for varmt til og bruke på sommeren? Jeg har vinter dekkenet og skulle gjerne hatt et jeg kunne brukt på våren,sommer og høst..

Jeg har brukt netting dekkenet og har vært veldig fornøyd med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleece Back on track dekkenet er det for varmt til og bruke på sommeren? Jeg har vinter dekkenet og skulle gjerne hatt et jeg kunne brukt på våren,sommer og høst..

Som gråtass sier så er jo nettingdekkenet en variant og den som egentlig er egnet på sommeren. Jeg har fleecedekkenene og er veldig fornøyd med det men hunden kan ikke ha det på seg midt på dagen i solen hvis det er veldig varmt på sommeren. Jeg bruker fleecen på sommeren også men må tenker mer på hvor og når jeg tar det på. Morgener, kvelder, kjølige dager eller inne er perfekt på sommeren også for min men så er det ikke akkurat noen sydenvarm her vi bor heller somregel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kan også få velge smaker selv om de bestiller 1eske men si gjerne i fra til meg før dere gjør det for på et tidspunkt så nærmer det seg tomt og da er det greit å sjekke at jeg har nok igjen til det dere ønsker :)

Jeg la inn en bestilling på en eske med de godbitene, med en notis om 6 av kylling og 6 av biff. Leste ikke siste posten din her om at du ville ha beskjed først. Håper det går greit alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en bestilling på en eske med de godbitene, med en notis om 6 av kylling og 6 av biff. Leste ikke siste posten din her om at du ville ha beskjed først. Håper det går greit alikevel :)

Det er ingen problem :) Jeg har bare litt "skrekken" for å si at folk kan bare skrive en sånn notis så nærmer det seg tomt så har jeg plutselig ikke igjen det de ønsker, meeeen skal det skjære seg på et punkt og jeg er tomt for en av smakene noen ønsker så er det jo egentlig ikke verre enn å sende en mail eller ta en telefon og si ifra og tilby de smakene det er igjen :)

Ditt pakkes nå så da får det også avgårde i dag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en bestilling på en eske med de godbitene, med en notis om 6 av kylling og 6 av biff. Leste ikke siste posten din her om at du ville ha beskjed først. Håper det går greit alikevel :)

Jeg gjorde akkurat det samme :ahappy: Håper det går fint @Arielle ! Thorvald gleder seg :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De derre pakkene er de beste godbitene man kan få hadtekjøpt i dyrebutikk før trening altså, såååå gode at vi må spise opp fingrene til mor!", hilsen Keo :lol:

Tror jeg sjekket i går, men husker ikke om det stemmer. Du har ikke BOT nettingdekken i strl 63(?)? Hva har du i sånn 60-65cm-ish? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De derre pakkene er de beste godbitene man kan få hadtekjøpt i dyrebutikk før trening altså, såååå gode at vi må spise opp fingrene til mor!", hilsen Keo :lol:

Tror jeg sjekket i går, men husker ikke om det stemmer. Du har ikke BOT nettingdekken i strl 63(?)? Hva har du i sånn 60-65cm-ish? :)

Ja har enda ikke hørt om en hund som ikke vil ha de godbitene! :) Ser det er 59cm og 67cm inne men ikke 63. :)

Tenkte i stad at jeg like gjerne kunne tatt en eske av hver, de blir jo spist opp :P Leo får også en sånn kong squeek ball :D

Hehe ja og og blååå ball ble det :)

Alt som er bestilt et pakket og sendt men det tar bare liiitt tid å få merket alle bestillingene som sendt siden jeg måtte være behjelpelig med transport av en syk hund rett etter at jeg hadde vært på posten :) nå er alt bra og jeg skal sette meg ned å få merket som sendt til dere alle når jeg har fått i meg litt mat :)

Oooog Rogz liner og halsbånd kom i dag!! De var jo bare så utrolig fine!

post-2805-0-89137700-1393010842.jpg

post-2805-0-24374800-1393010851.jpg

Du finner link til de på forsiden på hjemmesiden, både halsbåndene og leietauene: http://arivo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har enda ikke hørt om en hund som ikke vil ha de godbitene! :) Ser det er 59cm og 67cm inne men ikke 63. :)

Bonnie er sær, hun spiser dem ikke. Men så spiser hun heller ikke fiskekaker eller kjøttboller :P

Æææh, hvordan har du det med å sende ting tilbake om de ikke passer? Har ikke funnet noen som trumfer prisene dine på BOT-dekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonnie er sær, hun spiser dem ikke. Men så spiser hun heller ikke fiskekaker eller kjøttboller :P

Æææh, hvordan har du det med å sende ting tilbake om de ikke passer? Har ikke funnet noen som trumfer prisene dine på BOT-dekken :)

Fantastisk! Det må være den første hunden jeg hører om som ikke vil spise de :P Meeeen når hun verken vil ha fiskekaker eller kjøttboller så er hun sææær ja! Passer ikke dekkenet du selv dekke retur av det så lenge det er "feilbestilling" og ikke reklamasjon :) Men da kan du velge å få pengene tilbake, en annen størrelse eller andre varer for samme sum :) Du dekker kun retur og får gratis tilsendt ny vare®. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lagt ut herlige madrasser på tilbud under salg!

http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=91&product_id=236

post-2805-0-97859900-1393182375_thumb.jp

Vi har nå kun 2 stykk av soggy doggy XL mattene igjen. Disse er i sjokoladebrun som er den mørkeste av fargene og den det er størst etterspørsel etter. Det er tomt for agility slalom men vi har enda en del hindre, hjul og tuneller igjen.

http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=77_99&product_id=184

post-2805-0-66770300-1393182403.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg soggy doggy produktene jeg bestilte, tusen takk for kjapp levering, teppene var kjempefine!

Ingen problem :) Håper du blir like fornøyd som alle andre har vært :)

Pga. økte fraktkonstnadder så har vi funnet ut av vi avlutter salget av agilityutstyr. Det er store ting som er dyrt og sende med posten og nå har vi fraktpris på 50kr for ordre under 1000kr og gratis frakt på ordre over 1000kr. Med rabattene som er på agilityutstyret og fraktprisene for å sende så er det ikke lønnsomt så da avslutter vi salget. Vi selger ut til søndag så første mann til mølla!http://www.arivo.no/index.php?route=product%2Fcategory&path=91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...