Gå til innhold
Hundesonen.no

BaseCamp Vinter for hundeinteressert ungdom fra 13-17 år!


Heidihj
 Share

Recommended Posts

Førstkommende helg (21.-23. februar) skal DNT ung Drammen arrangere vinterleir for ungdom mellom 13 og 17 år. Vi skal være på Bergvang gård i Asker, der vi skal drive med hundekjøring, ridning, dyrestell av andre gårdsdyr (alpakkaer, høner, kuer mm.) og andre vinteraktiviteter. Hovedfokuset vårt kommer til å være hundekjøring og hundestell. Deltakerne kommer til å få kjøre spann selv, og lære mer om det å trene aktive løpshunder.

I tillegg til disse aktivitetene er det alltid fokus på sosiale aktiviteter, og det å bli godt kjent med hverandre. Vi har veldig god erfaring med at slike leirer ender med nye venner og gode minner!

Alle måltidene kommer til å være felles, og vi kommer til å ha litt ulike kveldsaktiviteter (innendørs). Nettene tilbringes ute i lavvo. Deltakerne vil derfor også få et innblikk i hvordan det er å sove ute vinterstid, og de vil få lære og oppleve flere viktige komponenter innenfor friluftsliv om vinteren.

Pris inkludert opphold, mat og aktiviteter for hele helgen: 1000 kr for medlemmer av DNT, og 1200 for ikke-medlemmer.

For informasjon og påmelding se: http://drammen.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=53976

Om det er noe du lurer på ta kontakt med meg på pm eller på mail: heidi.h.j@hotmail.com

Hadde vært veldig hyggelig om noen kunne tenke seg å være med oss, evt. har noen barn eller noen de kjenner som hadde syntes dette hadde vært spennende :)

Om du generelt er interessert i friluftsliv og er under 30 år er det bare å følge oss på våre facebooksider. Der legger vi ut turer og aktiviteter i løpet av hele året! :)

https://www.facebook.com/DNTungDrammen

dsc_1596_zps2fbb5f5c.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt fantastisk ut! Er dette noe dere kommer til å holde på med i årene fremover? :) Vet om en gutt som nok kunne tenkt seg å være med om noen år hehe.

Jeg tror nok det ja :) Dette blir mitt 3. år med det, og jeg vet det er gjort et par år før jeg startet og. Jeg kommer til å arrangere det så lenge jeg er aktiv med DNTung hvertfall!

Du får hilse til Kristian :) Mener han jobber i DNT Drammen nå

Det er en Kristian i administrasjonen ja :) Morsomt at du kjenner han!

Høres jo så kult ut!! Prøve å lure jentungen av gårde (skummelt når man ikke kjenner noen der, visst nok :P )

Det blir supert! Det er flere som ikke kjenner andre som er påmeldt såvidt jeg vet. Hun kan jo prøve å få med seg noen kjente og :)

Ah, synd det er for langt unna med for kort varsel til at jeg kan bli med på dette. Føles forferdelig, meget fristende :lol:

Synd :/ Jeg har rett og slett ikke tenkt på å reklamere for opplegget her på sonen før nå. Burde ha gjort det litt tidligere.. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg tror nok det ja :) Dette blir mitt 3. år med det, og jeg vet det er gjort et par år før jeg startet og. Jeg kommer til å arrangere det så lenge jeg er aktiv med DNTung hvertfall!

Det er en Kristian i administrasjonen ja :) Morsomt at du kjenner han!

Det blir supert! Det er flere som ikke kjenner andre som er påmeldt såvidt jeg vet. Hun kan jo prøve å få med seg noen kjente og :)

Synd :/ Jeg har rett og slett ikke tenkt på å reklamere for opplegget her på sonen før nå. Burde ha gjort det litt tidligere.. :P

Studerte sammen med han første året på Naturforvalting her i Bø :) Da var han stille men virket som han hadde mer å fare med enn han fikk fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...