Gå til innhold
Hundesonen.no

Masse hundebøker til nerdenerd! Atferd, etologi mm :)


Mari
 Share

Recommended Posts

Jeg vil ha den med den nevrotiske hunden. Var så mange svar her. Er den solgt?

Ja, den er dessverre det. Jeg skal oppdatere og fjerne bilder av de som er solgt aldeles straks. :)

edit:

Oppdatert førstpost. :) Jeg hadde trodd at Lindsay kom til å forsvinne fort som svint. De er jo en virkelig hundenerds våte drøm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting. Svigerforeldrene mine reiser herfra til Østlandet neste helg. De kan sikkert ta med seg bøker som kan hentes enten i Vestfold eller i Oslo. Må dobbelsjekke med dem, men de pleier å være veldig hjelpsomme.

Porto er vilt dyrt ser jeg og bøker er tunge. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mari: Jeg vil gjerne ha Scott&Fuller boka + K.Lorenz hvis ikke de er borte allerede :)

Og jeg plukker gjerne opp bøker i Oslo.

De er dine. :)

Det er en gjeng som går sammen og spleiser på en Norgespakke til Oslo. Vil du være med på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne de siste, også :) Men hvis det betyr porto for seks bøker, blir det skrekkelig dyrt. Møter gjerne dine svigerforeldre i Oslo. Ellers har jeg en datter og svigersønn på Nøtterøy, hvis det er lettere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@marjea avtaler du med løj?

Ida, de to andre bøkene du ville ha var allerede tatt dessverre. Men du får de 4 siste om du vil, og du får helt sikkert være med på spleiselaget til Oslo? (hva tror du, marjea? Evt får vi det til å funke med svigers på et vis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...