Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet

Recommended Posts

34370763_1733429963369603_34084313196323

Iblant sier et bilde mer enn tusen ord:lol:
Inya var ikke helt imponert over dette modelloppdraget:lol:

Belly band til hannhund for å unngå markering innendørs, sydd på forespørsel. Moro å prøve noe nytt:ahappy:
Håper kunden blir mer fornøyd enn Inya:lol::lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34524858_1734960329883233_83783081787979

Vi slår til med GRATIS FRAKT for alle bestillinger over 300,-
Gå ikke glipp av muligheten til å bestille en ny leke, godbiter, halsbånd eller flotte utstilingsbånd til din firbeinte bestevenn!
Alle produkter er håndlaget og i høy kvalitet!

Bruk koden FRI FRAKT når du bestiller.
Sjekk det store utvalget på www.stinashundemoro.ecwid.com

Tilbudet gjelder t.o.m 10.06.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et flott sett med halsbånd og bånd i tre forskjellige farger er klare og har blitt sendt avgårde til tre vakre sheltiejenter i nord2764.png?_nc_eui2=AeFDShl8p-TizYxczRD7dz❤️

35102678_1742002375845695_32622196935947

35050519_1742004385845494_24782920020519

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig ot, men hvor har du kjøpt kjettingene til halsbånd? Lett etter sånn! Veldig flotte sett! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, mushi skrev:

Veldig ot, men hvor har du kjøpt kjettingene til halsbånd? Lett etter sånn! Veldig flotte sett! 

Jeg finner ikke slike lengre jeg heller, nå er det kun på ebay, og da til rundt 80,- pr stk, pluss minst det samme i porto... 
Har noen få igjen, etter det vet jeg ikke hvor jeg skal lete.

Edit: Det er de små det gjelder. Mellomstore og store lenker finner du blant annet på skinnlåven.

Endret av Ganzie
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

35228495_1744609815584951_32264803816665

Halsbånd sydd på bestilling:ahappy:
En liten shibagutt som kommer til å bli riktig så velkledd:heart:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ganzie skrev:

Jeg finner ikke slike lengre jeg heller, nå er det kun på ebay, og da til rundt 80,- pr stk, pluss minst det samme i porto... 

Edit: Det er de små det gjelder. Mellomstore og store lenker finner du blant annet på skinnlåven.

Hva søker du etter på ebay? Har du sjekket wish og alibaba? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35473280_1747601428619123_53919137287886

Leke lagd på bestilling til en kul liten terrierprinsesse med attitude:cool:
Jaktleke med strikk, smal skinnbit og ball med pels og pip inni:ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnevnte leke ble veldig godkjent av krigerprinsessen:ahappy::heart:
Full fart og stormende jubel i følge eier:D

35971738_1756234361089163_55621624657157

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettbutikken er nå fylt opp med masse flotte leker i alle varianter!
Ta en titt på Stinas Hundemoro, kanskje finner du din hunds favorittleke!
Ha en riktig flott helg:ahappy:

36324364_1765914733454459_82495525196220

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å ønske seg farge på pelsen? Vet at det sikkert er vanskelig å planlegge, men jeg bare lurer :innocent:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 30.6.2018 at 4:15 AM, Ia skrev:

Går det an å ønske seg farge på pelsen? Vet at det sikkert er vanskelig å planlegge, men jeg bare lurer :innocent:

Det går som regel helt greit, så fremt jeg har fargene:ahappy:
Har hvit, svart, rød og viltblå/viltgrå:)
Går an å ha fargeønsker på både pels, håndtak/løkke og evt fleece, men da tar det et par dager lengre siden jeg må lage dem, og ikke har dem ferdig som de som ligger i nettbutikken:) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Ganzie skrev:

Det går som regel helt greit, så fremt jeg har fargene:ahappy:
Har hvit, svart, rød og viltblå/viltgrå:)
Går an å ha fargeønsker på både pels, håndtak/løkke og evt fleece, men da tar det et par dager lengre siden jeg må lage dem, og ikke har dem ferdig som de som ligger i nettbutikken:) 

Ah, så herlig! Sender deg en mail! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 6/14/2018 at 8:30 AM, mushi said:

On 6/14/2018 at 5:06 PM, Ganzie said:

De selger mange forskjellige størrelser her!: https://www.paracord.eu/Dogs-Horses#filter:8ee7df3e4f24329cb8a3160a1cf0157e:D Jeg har ikke kjøpt kjettinge og ringer der selv, men har handlet PP(M) cord. :) 

EDIT: 
Forresten, lekene dine, overlever de heftig lek med f.eks staff? Har ei venninne som med all sannsynlighet kjøper seg staff ila høsten og den må jo nesten få seg skikkelig kaninleke, ikke sant? :innocent:

Endret av Rocket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Rocket skrev:

De selger mange forskjellige størrelser her!: https://www.paracord.eu/Dogs-Horses#filter:8ee7df3e4f24329cb8a3160a1cf0157e:D Jeg har ikke kjøpt kjettinge og ringer der selv, men har handlet PP(M) cord. :) 

EDIT: 
Forresten, lekene dine, overlever de heftig lek med f.eks staff? Har ei venninne som med all sannsynlighet kjøper seg staff ila høsten og den må jo nesten få seg skikkelig kaninleke, ikke sant? :innocent:

Takk for tips:ahappy: fant et sted å bestille hvor de ikke koster en nyre og din førstefødte, men kjekt å vite om flere steder:ahappy:

Ang leker og staff så skal de tåle det, men især kaninflettene er solide greier som jeg pleier å anbefale til store, sterke hunder og lekedødare:)

så lenge de ikke får gnage på dem så skal de tåle en staff, ja:)

og ja, må jo ha kaninleke:sleep::D

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

37874392_1808821609163771_25947840392441

Da har jeg fått inn masse baller i flere varianter, blant annet de meget populære Holee-roller-ballene!
Har du ønske om en spesiell leke, men finner den ikke i nettbutikken? Ta kontakt, sammen designer vi den perfekte leke til hunden din:D
Jeg elsker en utfordring, og gir meg ikke før du er fornøyd:ahappy:

Nettbutikken er oppdatert med råkule kaninfletter med Holee-rollerballer, ta en titt innom og finn din hunds neste favorittleke!
Du finner dem her: Stinas Hundemoro

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, MonicaT skrev:

Mail kommer :) Får snart valp så han burde få en egen leke. Kult med de nye ballene

Selvsagt må han ha egen leke:ahappy: Gratulerer med ny valp:ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38059371_1815157648530167_15303308980655

Nettbutikken er nå fullspekket med de svært populære kaninflettene! Det er både små til små hunder og valper, fletter med ball, og fletter uten ball. Masse flotte farger, ta en titt:D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig tilbake:D
Nå har jeg fylt opp nettbutikken med de svært populære godbitene! 
Klikk deg inn på www.stinashundemoro.ecwid.com og se det store utvalget. 
Begrenset antall, førstemann til mølla
:) 
(og siden jeg legger ned kaninholdet nå, så vil det av naturlige årsaker ikke bli mer enn en (liten) runde til med godbiter før det er slutt på kaningodbiter)

40911523_1867607509951847_65511314449980

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for høst og nye utfordringer? På utkikk etter den ultimate godbit eller din hunds neste favorittleke? 
Ta en titt på www.stinashundemoro.com og se det store utvalget av godbiter av rent kaninkjøtt, leker, halsbånd, utstillingsliner og mye mer!
Alt er håndlagd og i høy kvalitet:)

41797717_1879370578775540_81796613328580

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å synes i mørket! 
Oransje reflekshalsbånd med skai-fôr, sydd på bestilling. 

Trenger din hund nytt halsbånd? Jeg har flere farger og størrelser, og syr etter dine mål og ønsker.
Ta kontakt ved interesse:)

Flere halsbånd, samt leker, godbiter og mye annet finner du på Stinas Hundemoro

42514421_1890611634318101_37090010423361

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Sansa har en del merkelig fakter og vaner som av og til får hjertet til å smelte, av og til får meg til å le så jeg nesten pisser på meg og av og til får meg til å undre på hva det egentlig dreier seg om. Eller en god blanding av disse. Tenkte det kunne være morsomt og kanskje lærerikt å høre om andres opplevelser med sin(e) hund(er). Kanskje man får avkreftet at hunden er så sær som man tror? Eller bekreftet at joda, klumpen er akkurat så spesiell som man trodde! Og om noen har mer eller mindre kvalifiserte innspill på hva adferden betyr eller skyldes, så kan man kanskje lære noe også? Uansett, her er min litt tilfeldige topp tre (de første jeg kom på): 1. Brumming Sansa «snakker» i form av en slag nesebrumming. Hun høres ut som en gammel dieselmotor! Og urkomisk å høre på. Jeg har tolket det utelukkende som en positiv lyd, litt som glad-logring, men jeg kan ta feil! Sikkert som banken kommer hun rett etter at hun har spist kveldsmat (ikke på morgenen!). Setter seg rett foran meg, og brummer i vei mens hun presser seg inntil bena mine med brystet. Hun er veldig klar for kos og presser hode mot håmda mi, evt strekker halsen slik at hun kan kløs der. Det kan sikker vare rundt et minutt, helt til jeg overser henne eller hun får komme opp i fanget mitt. 2. Markies er dritgodt! ... om kvelden. Og kun om kvelden. Helt siden hun var valp har vi hatt en rutine på at når hun har lagt seg der hun skal sove, og jeg er på tur å legge meg på soverommet, så får hun en Markies. Det startet nok grunnet at jeg hadde dårlig samvittighet for å la henne ligge alene (det er nok bare 3 meter mellom oss, men jeg lukker døren). Om hun skjønner det er Markies på vei (jeg henter den i skapet, lukt), så begynner hun å sikle om den ikke kommer relativt raskt. Når hun får den, så knaskes den ned med stor innlevelse. Det ser virkelig ut som hun nyter den! Forsøk å gi en Markies på dagtid? Nei, takk ... sånt liker jeg ikke. Hun bare lukter på den. Kan ta den i munnen, men den spyttes ut. Veldig rare greier!! 3. Stein i skogen. Hvis jeg setter meg ned i skogen, finner hun ofte en halvstor stein og kommer til meg med den (hun er veldig forsiktig når hun løfter den i munnen). Hun stiller seg tett, tett inntil bena mine, men med siden mot meg. Forsøker jeg å ta hånden mot munnen hennes - så vris hodet vekk fra meg. Tar jeg hånden tilbake ser hun rett fram igjen. Om jeg stryker/klør henne på hals/bak øre/skulder/hode så ser det ut som hun nyter det noe helt enormt og presser tilbake. Hele tiden forsøker hun å komme enda nærmere meg - ikke bare ved å presse, men ved å bruke bena til å forflytte seg enda nærmere. Selv om det jo ikke går! Hun kan stå slik veldig lenge, mange minutter og jeg skjønner ikke hva det hele dreier seg om! Noen andre med historier eller forklaringer?
    • Takk for svar Selv er jeg ganske fan av puddelen. Tenker i såfall en mellompuddel. Jeg har sett noen da, som har en del stress i seg, men hvor mange dette gjelder vet jeg ikke. Pelsstellet i seg selv ser jeg ikke på som så voldsomt avskrekkende. Hos oss hadde den blitt skrella så ofte som nødvendig for å holde en enkel pels  Jeg er litt usikker på hva sambo synes om rasen, men skal lufte tanken. Vi har snakket om at om vi skal ha en maskot-selskapshund av noe slag, så  har vi lyst på en dvergpuddel  
    • Hei Tispa mi skal ha valper, og er derfor på leting etter ett godt, men ikke alt for kostbart, hundefôr som hun kan få både nå under drektigheten og mens hun dier, gjerne som også kan egnes til valpene når de skal begynne å smake på fastføde. Jeg greier ikke å bli enig med meg selv om hva som er bra og ikke, og det er jo 1000 forskjellige typer..  Er snakk om middels stor hund, ca 30kg.  (Er tørrfôr vi ønsker tips om!)  Må nesten spørre, er noen av de nevnte nedenfor innenfor å gi eller er det søppel? Hva er evt deres erfaring? Hva ville dere valgt av de?    - Carrier Super Premium (https://animail.no/carrier-super-premium)  - Nutrivet Inne Energetic (https://www.zooplus.no/shop/hund/torrfor_hund/nutrivet/599596) - Robour Mother and Puppy (https://vetzoo.no/robur-mother-puppy-xl?gclid=EAIaIQobChMIjdKzwuKY3wIVIQzTCh0kzAKrEAQYASABEgL90_D_BwE#!child=21543)  - Josera Family Plus (https://www.zooplus.no/shop/hund/torrfor_hund/josera/junior/515117?gclid=EAIaIQobChMImv2v2d2Y3wIVhwrTCh17-QUdEAQYASABEgIBBPD_BwE) - Appetitt Extreme (http://www.felleskjopet.no/butikk/kjaeledyr/hund/toerrfor-hund/app-extreme-gf-12kg-12688/)  Vi ønsker jo ett godt fôr som har alt det som ei tispe og valpene behøver, som har greit med kjøtt i seg osv. Jeg prøver å lese meg opp på innholdet i fôrene men jeg blir ikke klok på det. Så kom gjerne med tips 😊 Forresten, noen som har erfaring med Carrier (bla fôret som ble nevnt først)? Er dette et bra merke? Har sett mye reklame for det, aldri prøvd det, men er veldig nysgjerrig. Tenker da på alle de forskjellige type fôrene de har, som evt kan være aktuelt å gi i dagligbasis til alle 4 hundene. Sett igang å selg meg ett fôr😄 På forhånd takk. 
    • Jeg tror virkelig de stiller sterkere. Det er mange som har mat vesentlig lengre enn 6 måneder! Og selvforsyning er en stor del av det å være prepper. Alt fra dyrking av mat til å lage redskap til jakt og fiske fra scratch. Alle mulige måter å rense vann på. Nedgravde kjøretøy som kan gå på vedgass slik at drivstoff ikke er noe tema. Produksjon av medisiner. Våpen og eksplosiver for beskyttelse. Dessuten er dette folk som også prepper mentalt. De har øvelser og har sikkert visualisert alle mulige situasjoner utallige ganger. Noe som er uvurderlig i en panikksituasjon. Legg til at dette ofte er mennesker som helt klart ser seg selv som folk som ikke vil nøle med å drepe andre mennesker. Om ikke annet i selvforsvar. Det er langtfra alle som er i stand til det. Det som evt taler i mot disse menneskene (i den grad de er en homogen gruppe) tror jeg er at det er en meget spesiell gruppe, med et meget spesielt syn på verden. Hvordan fungerer de i lag i praksis når ting blir virkelig ille? Hvordan forholder grunnleggende paranoide folk seg til andre i gruppen sin og andre grupper? På sikt har jo historien vist at evne til samarbeid er avgjørende for langsiktig overlevelse. Så det er kanskje en fare for at mange av disse miljøene kan implodere av seg selv eller kollapse når «trusler» utenfra melder seg. Her bare filosoferer jeg høyt altså, det er spennende å tenke på! Og så skal det sies at prepping i Norge nok er noe annet enn prepping i USA. USA har enorme landområder hvor folk kan leve «off grid» allerede i dag. Det er en kultur for å skulle klare seg selv, for å ikke være avhengig av staten. Tvert i mot er det store grupper som ser på staten som fienden. Slik er det jo ikke i Norge. Her vet staten hvor alle bor og folk er klare for å motta hjelp. Norge er ganske oversiktlig. Forutsatt at styre og stell er intakt, dog  
    • Hjemme fra trening med Skoj og jeg er så forelska i den hunden! Han jobber så fint og har så masse energi at jeg blir i godt humør av han  Å selv om jeg digger de to andre hundene mine også, så har jeg nok funnet drømmerasen min i Skoj. Han har det jeg har savnet i treningssammenheng med de andre to. De utfyller hverandre godt da, denne litt snåle flokken min  
  • Nylig opprettede emner