Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

1 time siden, Snoffe skrev:

Hvilke leke anbefaler du til Border collie? Er ment til å bruke på agility treninger.

Kommer litt an på hvordan hunden liker å leke, men lommeleke eller vanlig leke med strikk er en hit for mange som driver med agility. Og jeg har solgt en god del kampkobbel til de som driver med agility. Bånd og leke i ett var visst populært:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

Klar for Halloween?

14718661_1167792603266678_58602333854433

Jeg har råkule Halloweenmønstre, og kan sy både vanlige med klips, halvstrup med kjetting, og vanlig halvstrup.
Kan fôres med fleece eller skai ved ønske.
NB: Halloweenmønstrene passer kun til halsbånd som er 2 cm eller bredere.

Jeg syr det meste, bare spør så gjør jeg mitt beste for at dere skal bli fornøyde:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kost meg i helgen og sydd blant annet Halloweenhalsbånd:ahappy:
14656444_1176839729028632_33940396500183

Halvstrup med fleecefôring, og jeg må si jeg ble veldig fornøyd med disse:D
(skulle nesten ønske jeg hadde korthårshund i blant, for slike bånd er jo så bortkastet på mine:aww::teehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tynnes ut, men fortsatt godt utvalg:D Og om det er en halsbåndstørrelse jeg ikke har inne, men som dere ønsker, så kan jeg sy på bestilling, med halloweenrabatt, så lenge bestillingen er inne innen 31.10. 
(NB: ikke rabatt på spesialbestillinger på leker)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klare for årets store hundefest, Dogs4All (Norsk Vinnerutstilling) på Lillestrøm 20-21-november?
Jeg sørger for at dere får sjansen til å være tipp topp til den store anledningen ved å tilby hele 20% rabatt på halsbånd utstillingsbånd! Bruk koden Lillestrøm 2016 når dere handler.

Og vi må ikke glemme verdens kuleste leker, der gir jeg hele 15% rabatt på alle leker! Bruk koden Hundemoro for å få rabatt på leker.

Dersom det er spesialønsker på halsbånd og utstillingsliner, ta kontakt så syr jeg det meste. Og ja, det er 20% rabatt på alle spesialbestilte halsbånd og utstillingsbånd også! Jeg har bredt utvalg med perler, bling og farger, så det er bare å ta kontakt!

14907691_1185869194792352_58328783483000

Dere finner alt her: Stinas Hundemoro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk tilbudet som kjøres i nettbutikken:) Nå er det også 20% på alt, inkludert leker:D
Bruk koden Lillestrøm2016 når du handler i nettbutikken:)
Rabatten inkluderer også spesialbestillinger på halsbånd og utstillingsliner, ta kontakt dersom du har spesielle ønsker, så gjør jeg mitt aller beste for at du skal bli fornøyd. Har masse farger og mønstre i flere forskjellige størrelser:ahappy:
Utstillingsbånd lager jeg i alle varianter, fra masse farger og bling, til enfarget, både med og uten perler og bling.
Igjen, ta kontakt, jeg gjør så godt jeg kan:ahappy:

Her er et eksempel på et bånd jeg har lagd på bestilling til sheltie:
14906824_1184361391609799_50137853228369
Både hund og eier ble veldig fornøyde:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått leken jeg bestilte, den skal være julegave til min mor og hennes hund:) Tilfeldighetene skulle ha det til at hunden hennes var hos oss da leken kom i posten, så han fikk luktet litt på den :P Det falt i smak for å si det sånn :D Godt ikke hunder kan sladre :lol: tipper mor blir fornøyd, og hun kommer i hvetfall til å elske hvor den kommer i fra! :ahappy:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snoffe skrev:

Da har jeg fått leken jeg bestilte, den skal være julegave til min mor og hennes hund:) Tilfeldighetene skulle ha det til at hunden hennes var hos oss da leken kom i posten, så han fikk luktet litt på den :P Det falt i smak for å si det sånn :D Godt ikke hunder kan sladre :lol: tipper mor blir fornøyd, og hun kommer i hvetfall til å elske hvor den kommer i fra! :ahappy:

 

 

Haha, herlig:ahappy: Forhåndsgodkjent julegave, det er ikke verst:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange spør meg om jeg skal ha stand på Dogs4All, men det skal jeg ikke. Dette er bare en bitteliten hobbygeskjeft, så det har jeg ikke mulighet til.
Men siden jeg ikke skal nedover, så gir jeg jo alle en Dogs4All-rabatt, nemlig hele 20% på alt i hele nettbutikken ved bruk av koden Lillestrøm2016.
 

15027832_1197100503669221_56471035897177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15109447_1205535902825681_47538754051204

Black Friday!
Få 20% rabatt på skreddersydd halsbånd! Solide, unike halsbånd til din beste venn.
Se priser, mønstre og størrelser på fb-albumet "Mønstre til halsbånd". 
Send PM for å bestille eller ved spørsmål. Tilbudet gjelder kun for bestillinger som er kommet innen fredag 25.11 kl 23.59.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den perfekte julegave til deg selv, eller til en hundevenn?
Nå er det fri frakt ut desember ved bruk av koden God jul.
Gjelder også spesialsydde halsbånd og leker!
Ta en titt på det store utvalget på nettbutikken Stinas Hundemoro.
Og finner du ikke det du vil ha, send PM, så gjør jeg mitt beste for å hjelpe:)

 

15542063_1227057467340191_76725074304334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og hunden juleantrekket på plass?
Jeg har halsbånd som garantert gjør hunden din til den mest velkledde (firbeinte) i jula.
Kan fåes i flere størrelser, fra mini til kjempestor. Ta kontakt.

15492140_1230558663656738_48274076363802

Rødt halvstrup med nisse og reinsdyrmotiv, fôret med hvit fleece for komfort og den rette julelooken.
Liten/mellomstor størrelse. Kr 270,-
3,5 cm bredt med fôring (båndet er 2 cm bredt) 30-40 cm langt. 

15589502_1230558666990071_33343725912897
Lyseblå halvstrup med snøkrystaller i sølv, fôret med hvit fleece for komfort og den rette julelooken.
Liten/mellomstor størrelse. Kr 270,-
3,5 cm bredt med fôring (båndet er 2 cm bredt) 30-39 cm langt.
 

Disse motivene kan også fåes i større størrelse, og med klips eller kjettinghalvstrup på forespørel.

15542135_1230558660323405_41275116378169
Også de aller minste må ha finstasen på i jula.
Dette nydelige halsbåndet har klassisk julemotiv og gir deg julestemning.
Liten størrelse, passer f.eks dvergpincher, chihuahua og andre små raser.
1 cm bredt, 19-31 cm langt. 150,-
Kan også fåes i 1,5 cm bredde, med fleecefôring og med vanlig eller kjettinghalvstrup på forespørel.
Har også noen flere motiv i denne bredden, ta kontakt om du lurer på noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten produkt tilbakemelding, håper det er greit :)

Web tauet som var med på de to lekene jeg kjøpte er forferdelig å holde i med hunder som faktisk drar. De skjærer fysisk inn i hånden min. Og lager knute på seg selv når de ristes av hunden :P 

Kanskje skrive om det er beregnet for små/store hunder? Og evt litt tykkere tau i noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, JeanetteH skrev:

En liten produkt tilbakemelding, håper det er greit :)

Web tauet som var med på de to lekene jeg kjøpte er forferdelig å holde i med hunder som faktisk drar. De skjærer fysisk inn i hånden min. Og lager knute på seg selv når de ristes av hunden :P 

Kanskje skrive om det er beregnet for små/store hunder? Og evt litt tykkere tau i noen? 

Det er helt flott, jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger, det gjør at jeg kan forbedre lekene:) Hadde det vært bedre med fleecefôring i håndtakene? 
Har ikke fått tilbakemelding på slike problemer før, men kjempeflott å få vite det:) Har en del webbing som er tykkere som jeg også kan bruke:) Men de slår faktisk knute på seg når hunden rister leken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ganzie skrev:

Det er helt flott, jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger, det gjør at jeg kan forbedre lekene:) Hadde det vært bedre med fleecefôring i håndtakene? 
Har ikke fått tilbakemelding på slike problemer før, men kjempeflott å få vite det:) Har en del webbing som er tykkere som jeg også kan bruke:) Men de slår faktisk knute på seg når hunden rister leken?

Den lange jeg kjøpte gjør iallefall det, men mulig mine er hakke mer voldelig enn gjennomsnittet :P For håndtaket sin del så hadde det hjulpet, knuten er pga tauet er for tynt/mykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
    • Har briard, hun nærmer seg 9 år nå men er sprek ennå. Kunne tenkt meg en briardvalp mens min nåværende er sprek og rask! Hun har så herlig personlighet at jeg vil hun skal være med å prege valpen. Har forsåvidt sett litt på andre raser også som border collie (har ei på 4,5 år nå) og toller, men synes briarden har så herlig personlighet! Nå ligger det ut lite informasjon om oppdrettere i landet så jeg lurte på om noen visste om noen oppdrettere og evt kunne sende meg en pm om man ikke vil legge ut her? Vet av cathrine i trondheim men de er bortlovet, ble for sen der. 😅 men noen må da vite av noen oppdrettere? Står lite på briard/picard hjemmesiden. Litt dårlig det. 😬
    • Hvis du skal bruke folk som "hjelp", så pass på at de holder avstand og ikke tar kontakt med hunden først. Jeg ville oppholdt meg i områder med en del folk (ikke tette mengder) hvor det er mulig å regulere avstanden, og belønne ro og kontakt. Det valpen først og fremst trenger å erfare er at han ikke trenger å forholde seg til folk om han ikke vil. Hvis du skal trene sammen med folk, still dere på avstand og hold en samtale. Belønn all interesse hunden viser for den andre personen, hos deg selv, slik at han må søke ut igjen mot dem for å få belønning. Om han faktisk viser interesse for å gå bort til dem, la ham gjøre det, og la de kaste godbiter til ham (ikke bøye seg over ham!). Du kan hjelpe ham å hilse på folk du vil han skal møte (besøk, familie, venner osv.) med target-trening evt., så fokuset er på targeten og ikke på dem. Vær tydelig når han ikke trenger å forholde seg til folk og belønn kontakt med deg. Det skal ikke være opp til ham å måtte ta valget.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...