Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

Det er jo helt tullete! Jeg ser ikke problemet med noe av det du gjør, og det gjorde jeg heller ikke de årene jeg selv holdt på med kaninhopping og utstilling. Da var jeg jo bare 6-15 år gammel. Husker da TK kom i posten, og bakerst i bladet var det ofte oppskrifter på middagsretter med kaninkjøtt i. I tillegg drev de med egenslakt av kjøttkaninene der jeg var på hoppetrening hver uke, så jeg har liksom vokst opp med at det er normalt. Kaniner er søte og alt det der, og jeg ville ikke spise mine egne på den tida, men jeg har aldri hatt problemer med at andre har gjort det :) 

i tillegg, hvordan dyra dine lever og det at du bruker hele dyret er jo bare supert! Ingenting er bedre enn det :D 

må ærlig innrømme at jeg har reklamert for lekene dine selv, og jeg har ikke engang somla meg til å bestille noe enda :icon_redface: det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

8 timer siden, Monikawt skrev:

Det er jo helt tullete! Jeg ser ikke problemet med noe av det du gjør, og det gjorde jeg heller ikke de årene jeg selv holdt på med kaninhopping og utstilling. Da var jeg jo bare 6-15 år gammel. Husker da TK kom i posten, og bakerst i bladet var det ofte oppskrifter på middagsretter med kaninkjøtt i. I tillegg drev de med egenslakt av kjøttkaninene der jeg var på hoppetrening hver uke, så jeg har liksom vokst opp med at det er normalt. Kaniner er søte og alt det der, og jeg ville ikke spise mine egne på den tida, men jeg har aldri hatt problemer med at andre har gjort det :) 

i tillegg, hvordan dyra dine lever og det at du bruker hele dyret er jo bare supert! Ingenting er bedre enn det :D 

må ærlig innrømme at jeg har reklamert for lekene dine selv, og jeg har ikke engang somla meg til å bestille noe enda :icon_redface: det blir!

Ja, heldigvis er det ganske liberalt i kaninoppdrettmiljøet, der er det gjerne kanin-bbq som avslutning etter utstillinger og kaninhopping. Men det er en gruppering som mener at alt slikt er barbarisk og dyreplageri. Kaninhopping og utstilling er jo helt forferdelig for kaninen, de skal tydeligvis aldri oppleve mer stimuli enn husets fire vegger og en stor hage, alt annet er uakseptabelt kaninhold.

Jeg er jo ikke helt kaldblodig heller, gudene skal vite at jeg har grått mye når jeg har hatt syke kaniner som jeg ikke har greid å redde, og det er en god del kaniner i stallen som aldri kommer til å ende som mat. Senest i fjor sommer måtte jeg avlive mine to maskoter på 10 og 11 år etter langvarig sykdom som vi ikke fikk bukt med, og de avlivet jeg ikke selv, for å si det slik. Der måtte jeg få sjefen min (veterinær) til å sette sprøyta på begge, mens jeg satt med dem i fanget og gråt. 

Og takk for reklame, sånt setter jeg svært stor pris på:heart:

@Pixie, fikk du refusjonen av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

@Ganzie, jepp :ahappy: Men du hadde ikke trengt å gjøre det da, støtter gjerne en god sak litt ekstra bare fordi jeg er distre :P

Rett skal være rett:ahappy:
Så får jeg heller bare sats på at lekene blir så populære at han ønsker seg flere etterhvert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ganzie skrev:

Rett skal være rett:ahappy:
Så får jeg heller bare sats på at lekene blir så populære at han ønsker seg flere etterhvert:P

Lekene skal være med på lydighetskurs, som superbelønning for Uno og som testeksemplarer for de som har hunder som ikke liker leker. Uno kunne hatt ubegrenset av dem, får han tak i en han kan kose seg med uforstyrret er det ikke mye igjen av den etterpå :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14370357_1143631452349460_84135144451681
Litt stolt over halsbåndene og utstillingsbåndene også:ahappy:
Tok med en del på rallystevne og utstilling for noen uker siden, og de var svært populære der:ahappy: Så nå har jeg lagd litt flere, og fylt opp nettbutikken med litt halsbånd i ymse varianter:)
Tar også bestilling dersom det er noen spesifikke ønsker. Og kan lage halvstrup med fleecepolstring på mål ved forespørsel:)

Nettbutikken er her, og husk at ved bruk at koden Høst får dere 10% rabatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ganzie skrev:

Ja, heldigvis er det ganske liberalt i kaninoppdrettmiljøet, der er det gjerne kanin-bbq som avslutning etter utstillinger og kaninhopping. Men det er en gruppering som mener at alt slikt er barbarisk og dyreplageri. Kaninhopping og utstilling er jo helt forferdelig for kaninen, de skal tydeligvis aldri oppleve mer stimuli enn husets fire vegger og en stor hage, alt annet er uakseptabelt kaninhold.

Jeg er jo ikke helt kaldblodig heller, gudene skal vite at jeg har grått mye når jeg har hatt syke kaniner som jeg ikke har greid å redde, og det er en god del kaniner i stallen som aldri kommer til å ende som mat. Senest i fjor sommer måtte jeg avlive mine to maskoter på 10 og 11 år etter langvarig sykdom som vi ikke fikk bukt med, og de avlivet jeg ikke selv, for å si det slik. Der måtte jeg få sjefen min (veterinær) til å sette sprøyta på begge, mens jeg satt med dem i fanget og gråt. 

Og takk for reklame, sånt setter jeg svært stor pris på:heart:

@Pixie, fikk du refusjonen av meg?

Ja, det er jo alltid noen som ikke skjønner slikt.. Dessverre.

Dyra dine har det godt, og så lenge du vet det er det det som telles :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-09-11 at 2:26 PM, Ganzie skrev:

Vet ikke om det er lov å linke til andre forum, men denne tråden er bare legendarisk. Og skremmende.

Herregud!!! :lol:  Æ DAUE!!! :lol:  For å sitere Egil Kosnes (seriøst intern spøk for alle som hører på P3): "KA E DET SÅ SKJER?!"

Takk for dagens beste latter. Hysterisk.

Og jeg stiller meg selvsagt i koret her altså, det er ikke selve drapet det handler om. Men at dyrene har det bra i livet. Hvis flere hadde fortsått det, hadde kanskje verden kommet seg litt videre. Hva gjelder dyrevelferd, og matproduksjon, generelt.

Jessufader... "Er det muskler, eller rent kjøtt?" :lol:

Synd vofsen min nafser ut all pels når hun får sånne kaninleker. De blir maltraktert på 0,1 sekund :( Skal vurdere det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Herregud!!! :lol:  Æ DAUE!!! :lol:  For å sitere Egil Kosnes (seriøst intern spøk for alle som hører på P3): "KA E DET SÅ SKJER?!"

Takk for dagens beste latter. Hysterisk.

Og jeg stiller meg selvsagt i koret her altså, det er ikke selve drapet det handler om. Men at dyrene har det bra i livet. Hvis flere hadde fortsått det, hadde kanskje verden kommet seg litt videre. Hva gjelder dyrevelferd, og matproduksjon, generelt.

Jessufader... "Er det muskler, eller rent kjøtt?" :lol:

Synd vofsen min nafser ut all pels når hun får sånne kaninleker. De blir maltraktert på 0,1 sekund :( Skal vurdere det litt.

Den tråden er så hysterisk og samtidig så utrolig skremmende. Det viser bare hvor utrolig distanserte mange har blitt til maten de putter i seg.
Men jeg må lese den med jevne mellomrom, både for å få meg en god latter, og for å føle meg litt intelligent:lol:

Tror du hun flår dem om du kamper med henne uten at hun får dem? Eller er hun ekspert på å flå alt hun får tak i?:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siljus skrev:

Da har jeg endelig fått bestilt en leke til G! Så håper vi at det var den type leke som skulle til for å få opp litt lekelyst til ungfjompen :teehe: 

Krysser fingrene for at den blir godkjent av ungfjotten:heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siljus skrev:

Ungfjompen elsket den! Han hilser og sier tusen takk for helt awesome leke! :D 

14408287_10154409517021427_1999479616_o.jpg

14408342_10154409517066427_1709894945_o.jpg

Å, dinna var perfekt størrelse! :)Er det mogleg å lage dinna med strikk? Dachsen her elskar den eg kjøpte, men diverre er den så stor at han ikkje får skikkeleg grep om den :/ 

20160909_140048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siljus skrev:

Ungfjompen elsket den! Han hilser og sier tusen takk for helt awesome leke! :D 

14408287_10154409517021427_1999479616_o.jpg

14408342_10154409517066427_1709894945_o.jpg

Så herlig at ungfjompen likte den:ahappy: bildene taler i allefall sitt tydelige språk:teehe:
 

26 minutter siden, Tipsi skrev:

Å, dinna var perfekt størrelse! :)Er det mogleg å lage dinna med strikk? Dachsen her elskar den eg kjøpte, men diverre er den så stor at han ikkje får skikkeleg grep om den :/ 

20160909_140048.jpg

Ja, de med pip og strikk er bredere enn de vanlige, og kan dermed bli litt vanskeligere for små munner å bite over. De fleste har ikke problemer i det hele tatt, mens noen synes det blir litt for stort:)
Har vanlig størrelse med strikk, ja:) de har ikke pip i seg, og da er de mye smalere og lettere å bite godt over:)
Du finner dem her, men jeg ser det kun er en igjen, i rosa:)

Skal sy opp flere, men har vært i skikkelig dårlig form i et par uker og ligger litt bakpå med produksjon og påfylling av mer leker.
Om du ønsker å eventuelt forhåndsbestille så er det bare å sende PM, så settes du på lista:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ulike pyntebånd jeg har til halsbånd.
Syr på mål, og båndene kan fåes i halvstrup med kjetting, vanlig klipslås og etterhvert halvstrup uten kjetting.
Disse båndene har stor justeringsmulighet.

Kan også fåes med fleeceforing, men da uten justeringsmuligheter.

For allerede ferdige halsbånd, se på nettbutikken: Stinas Hundemoro

14344303_1149299081782697_68553920854636

Pyntebånd 22 mm bredt, brukes til 2,5 cm brede halsbånd. 
Selve halsbåndet kan fåes i sort, rosa, limegrønn, blå, lilla og rød.
Kan fåes i halvstrup med kjetting, eller klipslås.
Justerbare, og syes på mål.
Kan også fåes med fleeceforing, da uten justeringsmulighet.

Pris: 190,- for vanlig med klipslås, 260,- for halvstrup, og 50,- ekstra med fleeceforing.

 

14344256_1149299075116031_28207516342077

Pyntebånd 16 mm bredt, brukes til 2 cm brede halsbånd.
Selve halsbåndet kan fåes i et stort utvalg farger, bl.a mørkeblå, lyseblå, mørkegrønn, rosa, rød, gul, sølv, brun og lilla.
Kan fåes i halvstrup med kjetting, eller klipslås.
Justerbare, og syes på mål.
Kan også fåes med fleeceforing, da uten justeringsmulighet.

Pris: 170,- for vanlig med klipslås, 250,- for halvstrup, og 50,- ekstra med fleeceforing.

14355680_1149299078449364_46901553708532

Pyntebånd 9 mm bredt, brukes til 1 cm og 1,5 cm brede halsbånd.
Selve halsbåndet kan fåes i et stort utvalg farger, bl.a mørkeblå, mørkegrønn, limegrønn, rosa, lys rosa, gul og lilla.
(NB: fåes kun i rosa, lilla og mørk grønn i 1 cm varianten!)
Kan fåes i halvstrup med kjetting, eller klipslås.
Justerbare, og syes på mål.
Kan også fåes med fleeceforing, da uten justeringsmulighet.

Pris: 150,- for vanlig med klipslås, 220,- for halvstrup, og 50,- ekstra med fleeceforing.


14390947_1149299108449361_18634740550089

Pyntebånd "Oppdrag Nemo) 14 mm bredt, brukes til 1,5 cm brede halsbånd.
Selve halsbåndet kan fåes i et stort utvalg farger, bl.a mørkeblå, mørkegrønn, limegrønn, rosa, lys rosa, gul og lilla.
Kan fåes i halvstrup med kjetting, eller klipslås.
Justerbare, og syes på mål.
Kan også fåes med fleeceforing, da uten justeringsmulighet.

Pris: 150,- for vanlig med klipslås, 220,- for halvstrup, og 50,- ekstra med fleeceforing.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun et døgn igjen av høsttilbudet! Bruk koden "Høst" og få hele 10% rabatt på alt i nettbutikken!
Tilbudet gjelder kun ut september.

Knallstilige halsbånd, utstillingsliner og råtøffe leker til hund og katt!
Du finner dem på Stinas Hundemoro

Har sydd hardt den siste uka, og har fått fylt opp lageret med masse leker nå:D

14517518_1155425604503378_64435850860657

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...