Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

Da er vi tilbake fra over to uker på ferie, og det var rene julaften da jeg kom hjem:D Hauger med pakker lå og ventet, ikke minst en gigantisk pakke fra en av mine favorittbutikker: Stoff og Stil:D Så nå har jeg latterlige mengder fleece i masse flotte farger, og det kribler i fingrene til å sette i gang med syinga:blissysmile:
Og masse, masse flotte mønstre til halsbånd er også kommet, så det er bare å følge med, det kommer mye stilige halsbånd og leker i nettbutikken snart:ahappy:

20604441_1453902441322358_17867617632482

Miriel har i allefall kost seg veldig på ferie:blissysmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

22 timer siden, Rocket skrev:

Tror du må reprodusere den lilla til meg når jeg en dag får collie i hus. :D 

EDIT: Jeg funderer fremdeles på halsbånd forøvrig, klarer ikke bestemme meg for hvilket jeg vil ha. :lol: 

Har kjøpt flere meter med raffe farger, så det skal jeg nok få til:sleep:

Har fått inn mange kule mønstre nå, og venter enda flere etterhvert, så da blir det enda mer valgets kval:lol: Og kjøpt inn skai i noen flere farger, blant annet i gul, lilla, kongeblå og grønn, i tillegg til de andre fargene jeg nevnte tidligere:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Ganzie said:

Har kjøpt flere meter med raffe farger, så det skal jeg nok få til:sleep:

Har fått inn mange kule mønstre nå, og venter enda flere etterhvert, så da blir det enda mer valgets kval:lol: Og kjøpt inn skai i noen flere farger, blant annet i gul, lilla, kongeblå og grønn, i tillegg til de andre fargene jeg nevnte tidligere:)

Oh noes! Shopoholikeren i meg elsker secretly dette her da. :lol: Lommeboka, not so much. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rocket skrev:

Oh noes! Shopoholikeren i meg elsker secretly dette her da. :lol: Lommeboka, not so much. :P 

Haha, kjenner følelsen:lol: mine hunder begynner å få en brukbar samling, så nå har jeg begynt med mammas hund:sleep:  (skikkelig mye vits i siden alle er langhåret, men pytt, de er veldig fine under pelsen i det minste:sleep::teehe:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ayla skrev:

Så mye fint du lager!! 

Hva har du av halvstrup? Pris? Og hvor mye i frakt? 

Må vell måle henne rundt halsen for å gi nøyaktig mål? :ahappy:

Takk for det:D

Har halvstrup både med og uten kjetting, samt med og uten foring. Du finner prisene og et lite utvalg av halsbånd her: Stinas Hundemoro

Ved bestilling må jeg ha mål av halsen, ja:) Har masse mønstre og farger, så det er bare å sende PM for mer bilder og info om du vil se mer av hva jeg har:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er alltid en fryd å gå inn her, du lager så mye lekkert! Og selv etter en god del filleristing og heftig drakamp så er leken hel, om noe ribbet for pels her og der, men fullt brukbar enda. Må nok legge inn flere halsbånd bestillinger iløpet av høsten, jeg er super fornøyd med det jeg bestilte sist og vil ha flere liggende! :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MissHeike skrev:

Åh det er alltid en fryd å gå inn her, du lager så mye lekkert! Og selv etter en god del filleristing og heftig drakamp så er leken hel, om noe ribbet for pels her og der, men fullt brukbar enda. Må nok legge inn flere halsbånd bestillinger iløpet av høsten, jeg er super fornøyd med det jeg bestilte sist og vil ha flere liggende! :D 

 

Så godt å høre at du er fornøyd:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått lagd litt mer av de utrolig populære kaningodbitene!
På lager er det nå tørket lever, kaninører, treningsgodbiter av rent kaninkjøtt, kaninsticks og noen få poser med en spennende kaninmix med lever, hjerte, nyre og lunger.
Kun få poser av hver sort, og sist ble de utsolgt på få timer.
Førstemann til mølla:)
Stinas Hundemoro

21077548_1468284159884186_60917802687363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svupp, så var nesten alt borte på noen få timer:lol: Kun en pose igjen med treningsgodbiter, resten er på vei rundt i det langstrakte land til heldige hunder:ahappy: (og jeg vet om en del sonenhunder som nok kommer til å bli glade:lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20953920_1469681146411154_32619705384046

Det ligger mange, mange timers jobb bak ferdig garvede skinn, men du verden det er tilfredsstillende når man ser det ferdige resultatet:ahappy: 11 myke, gode skinn klare til å bli leker:) Og et par skal brukes som kant til en lue eller to:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et (lite) utvalg av de mønstrene jeg har til halsbånd, samt bildeoversikt over hvilke farger jeg har i skai og fleece.
Lyst på et råstilig og unikt halsbånd til din firbeinte venn? Ta kontakt, jeg syr etter dine ønsker:)

20994097_1470571372988798_45919738613327

20992706_1470571369655465_45967327534420

21105533_1470571376322131_42495176803752

20993044_1470571439655458_47256009645570

21032790_1470574569655145_85196126465165

21078345_1470574566321812_24676203508298

Skai i mange farger:
21077581_1470571442988791_54607949151375

Og et stort utvalg av fleece:
20953840_1470571449655457_13449842988190

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er (nesten) alt av helgens produksjon lagt ut i nettbutikken, så nå bugner det av leker i alle regnbuens farger!
Og skulle du mot formodning IKKE finne det du leter etter, send meg en PM, så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe:ahappy:

Verdens kuleste (og ikke minst dyrevennlige!) leker til din firbeinte venn finner du her: Stinas Hundemoro

21034223_1472954216083847_76200314716779

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny nettadresse, og weekendtilbud med hele 10% rabatt!
Nettbutikken har fått ny adresse: www.stinashundemoro.com.
Gå inn og se alle de flotte lekene, halsbåndene og utstillingslinene!
Og ved å bruke koden "Høst" når du handler, får du hele 10% rabatt på alt i nettbutikken!


Psst: skal du til Steinkjer på utstilling i helgen? Ta kontakt om du ønsker å bestille, så tar jeg med varene fraktfritt! 

21151723_1476953482350587_66714252405614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/24/2017 at 8:57 PM, Ganzie said:

Et (lite) utvalg av de mønstrene jeg har til halsbånd, samt bildeoversikt over hvilke farger jeg har i skai og fleece.
Lyst på et råstilig og unikt halsbånd til din firbeinte venn? Ta kontakt, jeg syr etter dine ønsker:)

20992706_1470571369655465_45967327534420

Nå døde jeg litt :heart: Det hadde vært sååå kult på valpisen :wub:

Hvor bredt er dette?
Det er ganske tynt ikke sant? Så det må sys på tykkere webbing?
Har du da lilla webbing til å sy det på? og kan lage ett regulerbart ett uten polstring? hvis ikke- kan du selge meg en halvmeter av det nyyyydelige båndet? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Nå døde jeg litt :heart: Det hadde vært sååå kult på valpisen :wub:

Hvor bredt er dette?
Det er ganske tynt ikke sant? Så det må sys på tykkere webbing?
Har du da lilla webbing til å sy det på? og kan lage ett regulerbart ett uten polstring? hvis ikke- kan du selge meg en halvmeter av det nyyyydelige båndet? :icon_redface:

Det er kjempestilig:D Det er 2,5 cm bredt, og ja, det må syes på tykkere webbing. Lilla webbing har jeg, ingen problem:)
Kan lage et regulertbart uten polstring, ja:)
Du får sende meg maks og minimumsmål, så fikser jeg det:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ganzie said:

Det er kjempestilig:D Det er 2,5 cm bredt, og ja, det må syes på tykkere webbing. Lilla webbing har jeg, ingen problem:)
Kan lage et regulertbart uten polstring, ja:)
Du får sende meg maks og minimumsmål, så fikser jeg det:)

Juhuu- skal måle den lille når hun våkner - så sender jeg deg PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er en firbeint liten prinsesse som kommer til å bli gatas kuleste hund i høst:ahappy:

21462822_1485014544877814_44241775928585

21557719_1485014548211147_68326894475026

Et kult sett med regulerbart halsbånd med halvstrup og matchende kobbel med ring i håndtaket. Råstilig halloweeninspirert motiv og lilla webbing som en veldig kul kontrastfarge:ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...