Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

:ahappy: Kan du holde av M og L (med mindre noen har en av de jeg kan prøve) til 3. oktober? Jeg kjøper en av de som passer, selvsagt! :P

Send meg en mail Så får jeg de skriftlig og kan lime det opp :P post@canider.no

Hvilken størrelse tror dere en dalmatiner trenger i zero dc? Ca 50 på det bredeste rundt halsen.

Tja. SVipp innom og prøv? Tenker L kanskje. Rottisen som bruker noe ala det i halsbånd endte med L. Noen har m av rottisene 

Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? :)

Fikk nye nå så får oppdatert nå i helga. Vi driver og flytter hele lageret samt maler butikken etc og har lager telling ;) 

Hadde/har dere leker med sånn "flaske" greier inni? Rutta elsker plastflasker :P

Ke Hu ccracle er det. Skal se over hva andre vi evnt har igjen. Fikk noen fra rogz man kan putte flaske i. 

 

Lihitt hakette svar men sonen eer ikke helt fungerende på mobil :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? :)

Siden du har popup bur i L, vil det passe Khal tror du, du som har møtt han? Eller blir det akkuratt for lite, slik at det kan passe en tispe kanskje? Litt greiere å dra med seg et slikt et istedenfor 2 vanlige sammenleggbare tøybur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har popup bur i L, vil det passe Khal tror du, du som har møtt han? Eller blir det akkuratt for lite, slik at det kan passe en tispe kanskje? Litt greiere å dra med seg et slikt et istedenfor 2 vanlige sammenleggbare tøybur :P

Altså, L er svært til Milva. Hun har ståplass OG gåplass. Vil tro L vil holde til ham, jeg. :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelpost, @AnetteN, men når får dere Ke-Hu Crunchy og Jordklode tilbake på lager? Og har dere Ke-Hu power i andre farger enn gul og lilla? Vi har gul og lilla nå, men vil ha en til i en annen farge. :P 

Også tugaway-en med pipeball og pels? 

 

Mr. Eple synes ikke hun har nok (dra)leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurer fælt på når det kommer inn nye seler i nye farger, bilder?

Så lurer jeg på om det er en slik gratis frakt etter et visst beløp- finner det ikke.

DE er i posten :) selene aaltså.

Gratsfraktover ak ffrakt over 1000 kr. Ignorere sonen som kødder med mobilen min :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det går ikke an å bruke mobil og surfe på sonen. Jeg har gitt opp - hele telefonen låser seg - og internett på telefonen blir stuck på sonen og så virker ingenting........... møkkaoppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrik ut når dere får inn selene :ahappy:

Hvor lenge varer tilbudet? Tenkte vi skulle gå sammen og handle et lite lass Natures Menu, men Keo skulle også eventuelt hatt seg sele.

Tilbudet på godbiter varer frem til neste søndag - eller så langt det rekker. Noen soniser mm har gått litt vel amokk idag så vi har sendt veldig mye alt :P 

Signerar denna jag, minsta sheltiepälsen här hemma behöver ny sele, tänkte se om en zero passar honom.

Alt jeg vet er at de er i transit i danmark for øyeblikket - slowpost is slowpost :gaah:

Nå har jeg bestilt flaut mye godbiter. :icon_redface: Men da har man for en liten stund, og hundene elsker det!

Bare bittelitt :P 

12165020_10156122268570464_557186721_o.t

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de dekkenene fra rogz i størrelsen. Er de litt smale i fasongen, de ser sånn ut -og det hadde passet bra for ren liten fuglehundkropp.. Og hvordan er de i lengden, når det står 44 cm er det selve lengden på dekkenet eller det de tenker er lengden på hunden? hadde du giddet å kontrollmåle???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de dekkenene fra rogz i størrelsen. Er de litt smale i fasongen, de ser sånn ut -og det hadde passet bra for ren liten fuglehundkropp.. Og hvordan er de i lengden, når det står 44 cm er det selve lengden på dekkenet eller det de tenker er lengden på hunden? hadde du giddet å kontrollmåle???

Kan dobbeltmåle imorgen og vise på lani :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...