Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Hvordan står det til med selene fra Zero?

Tror du de er her innen 27.? Hilsen ivrig!

De er sendt nå, jeg sendte nettop mail ang sporingsnr. Så tenkte jeg å sende ut info så fort jeg vet sånn ca når de dukker opp.

Hvordan blir det å kjøpe de selene senere? Samler du opp til det blir masse nok bestillinger el?

Vi har tatt inn ekstra i alle størrelsene i et to farger :) så kan man evnt få spesialfarger på neste bestilling når det blir.

Hva er de beste lekene ? Hva anbefaler du?

Gjerne noe som kan brukes fra de er valp :)

Liten squeker tug passer fint til valpemunn (dog en kelpie valp tok fint den store). draleke med sau strikk og ball passer også fint til de fleste valper (pi brukte den og valpen til belgerpia løp rundt med en slik istad). De beste lekene er litt vanskelig å svare på, avhenger av bruksområde og hva hunden liker. Men klassikeren er draleke med sau,strikk og ball (finnes nå også i x-small til små hunder), squeker tugs og draleke med sau/kanin på enden.

En annen kjekk leke som passer til små hunder/valper og hunder som trenger litt ekstra motivasjon er denne med langt tau, som er fin til å dra fort bortover for å lage jakt moment og for å kampe med.http://hundegodt.no/hundeleker/34-kampleke-med-langt-tau

kampleke-med-langt-tau.jpg

Stor squeker tug til liten valp

10259738_10201225871489098_4649274086103

Draleke med sau og strikk

1234951_10153182002170464_1666859685_n.j

1231541_10153182002250464_1169493761_n.j

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

squeeky tug, draleke med sau og ball på, samt sånn stor bamseleke med lyd i som du hadde en side eller to tilbake :D Det skal jeg så bare ha til valpen! Men, har du på lager og er hjemme i slutten av Juli? :P

Kan ikke garantere hva jeg har på lager i slutten av juli, men hjemme er jeg :) Om du bestemmer deg innen den tid kan du jo legge inn med henting på lager på bestillingen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Tror du det holder med en slik Chuck it shark fin i første omgang, eller burde man bestille flere i samme slengen tilfelle de forsvinner? :P Jeg er ny på dette med vann leker :P

vel om hunden henter den så mister du vel ikke? :lol: jeg har hittil mistet 1 tennisball, ikke mistet noen av flytelekene fordi de synes mye bedre. problemet med de grå tennisballene var at de forsvant i vannet og hundene så de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel om hunden henter den så mister du vel ikke? :lol: jeg har hittil mistet 1 tennisball, ikke mistet noen av flytelekene fordi de synes mye bedre. problemet med de grå tennisballene var at de forsvant i vannet og hundene så de ikke.

Haha, jeg vet ikke. Som sagt, jeg er ikke vant med vanngreier :P Men da satser vi på det! Kommer kanskje en bestilling fra meg i morgen :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ønsker meg så inderlig en slik leke (eller to!) når de ankommer :drool:
chuckit-bumper.jpg
Matmor sier jeg er blitt flink til å hente flyteleker nå, så da kan vi faktisk kjøpe slikt uten å miste en formue til havs. Jeg skjønner ikke hva hun mener, jeg, jeg satte bare Wubbaen, SM Foam-ballen, fire tennisballer og frisbeen fri fra sin lidelse. Kanskje vi skulle hatt en ny slik fin favorittleke, har snille damen slike fine flytende Wubbaer også tro? :D
... og godis må vi ha i samme slengen, men det kan vi vente med til leken kommer. Det sniffa så godt inni det teltet i Sandefjord!
Trenger vi nye draleker tro? Hvem er det så tuller så fælt, selvfølgelig trenger vi nye, fluffy, supermorsomme draleker!

:shifty: hun fått lønning, mehehhe"

Hilsen Keo

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt :D

Tidi skal få en shark fin badeleke, den skal bli flittig brukt i sommer :D Gleder meg til å få noe som er lett for henne å se i vannet :ahappy: Også skal hun få sauedraleke med ball, herregud, det må da bli en favoritt her i huset! Ball og draleke liksom! :D I tillegg skal hun få en hoolee roller eller hva de heter ball med strikk. Igjen, dette må da bli en favoritt! Ball og draleke! Gjett om den blir perfekt til agilitytrening :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha stand noe sted framover? Evt. hvor og når? :)

Vålerbanen i juli, nkk Bjerke også oodk sitt dobbeltstevne i starten av september, samt indre Østfold Schafer hund klubb sitt lp stevne i slutten av september. Og Norwegian open ag stevne. Skal oppdatere listen på websiden så fort jeg har en pc igjen :-P

Jeg tar også med meg alt av leker til hundeferie i Hemsedal for de som skal dit. Er fryktelig lang omvei å kjøre hjem med det så da blir det med på tur :-P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selene er på bil i Norge nå så kommer imorgen tenker jeg :)

Idag kom det mer leker og gevir fra England :D

Blant annet crackle heads fra JW, samt små pipeballer med en kul squeek. Og ballen Shy til @TonjeM. Fått påfyl av bumpers og mye slikt. Kommer til å komme bilder og mer oppdateringer utover kvelden.

10499462_10154248674725464_5665419762396

Priser og slikt kommer etterhvert i nettbutikken. Vi har også fått tak i en leverandør på lekene @Krilo ønsket (bamsene med flaskefyll), og kommer til å få de inn snart. Samt får inn noen nye kule dra leker fra USA.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser og slikt kommer etterhvert i nettbutikken. Vi har også fått tak i en leverandør på lekene @Krilo ønsket (bamsene med flaskefyll), og kommer til å få de inn snart. Samt får inn noen nye kule dra leker fra USA.

Herlig! Skal i hvertfall ha noen da! Pm meg når de kommer da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dere inn noen ekstra av Zero- selene? Isåfall får du inn noen i str SL eller SX? Og i hvilke farger? :innocent:

Jepp :) har i alle størrelsene noen ekstra. I rosa og sort med grønn kant :)

Herlig! Skal i hvertfall ha noen da! Pm meg når de kommer da! :D

Will do ;)

Yey! Gleder meg til selen kommer :)

Må nok ha med litt myke tygge gevirer om du har fått inn litt av det.

Fått inn alle varianter av gevirer idag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er disse selene dere snakker om?

Denne :)

____________________

Gleder meg veldig til å prøve ut selen, vet jo enda ikke hvilke hund jeg har bestilt til :lol:

Men nå har Lykkepillen blitt wannabe trekkhund også så nå må hun også få ordentlig sele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...