Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

1 time siden, Argyr skrev:

De bløte godbitene, likner de på natures menu i konsistens?

Ja, de bløte kan deles greit, klemmes osv. Å klemme på naturesmenuen så er den bittelitt mykere men ellers er de ganske like egentlig. Jeg bruker mest de bløte nå, mer praktisk størrelse :)

12299627_10156248216245464_1415042825_o.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anette skrev:

Ja, de bløte kan deles greit, klemmes osv. Å klemme på naturesmenuen så er den bittelitt mykere men ellers er de ganske like egentlig. Jeg bruker mest de bløte nå, mer praktisk størrelse :)

 

Høres bra ut! Så du skrev at man kan få levert det på romjulsutstillinga, gjelder det begge dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anette skrev: Ja, de bløte kan deles greit, klemmes osv. Å klemme på naturesmenuen så er den bittelitt mykere men ellers er de ganske like egentlig. Jeg bruker mest de bløte nå, mer praktisk størrelse [emoji4]

 

Høres bra ut! Så du skrev at man kan få levert det på romjulsutstillinga, gjelder det begge dager?

Burde gå greit. Butikken vår er fem min unna og huset mitt tre ;)

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pakken komt og blitt betalt. :D Halsbåndet satt som et skudd! Elsker at Hurrta har sånne mellomstørrelser! Dekkenet likeså i front og sånn egentlig også i lengde, men pga den teite halen som alltid står rett opp så krøller det seg litt akkurat i halefestet. Ligger dog fint over rumpa/på sidene fordet. :) Beinstroppene derimot var en god del for lange. :lol: Ikke annet å forvente med kortbent lang hund dog. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 timer siden, Lunatic skrev:

Kan du få tak i PetSafe AutoTrainer? Det er et bjeffehalsbånd som belønner ro, ikke bjeffing. Vet du eventuelt noe om prisen på den? :)

Sjekker saken :)

3 timer siden, Eplefe skrev:

@Anette Sånn hundematte i løperstørrelse - kan du få det inn, hva er målene, og hvor mye? :P 

799 - rød,grå,brun - 152*76

380558.jpg

Kan ha den her på mandag/tirsdag (bestiller før 11 imorgen :) så hyl ut ;) )

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 10. desember 2015 kl. 20.17.39, Lunatic skrev:

Kan du få tak i PetSafe AutoTrainer? Det er et bjeffehalsbånd som belønner ro, ikke bjeffing. Vet du eventuelt noe om prisen på den? :)

På 11. desember 2015 kl. 00.06.40, Anette skrev:

Sjekker saken :)

Har du fått sjekket opp dette? Begynner å bli halvdesperat :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg finner ikke noe mailadresse på hjemmesiden. Er det jeg som er blind? [emoji14]  @Anette

post@canider.no :) er et kontakt skjema på siden bare.

Har dere Dr Clauder godbiter i Bergen? :)

Søk opp zola hund og katt :) Clauder forhandler i Bergen som også fører en del av våre leker.

Får dere inn flere squeaker tug fra crash test toys? Stor str. u. hale m. vanlig tau?

Ja, det burde vi jo! Skal dobbeltsjekke om vi har noen liggende.

På 10. desember 2015 kl. 20.17.39, Lunatic skrev: Kan du få tak i PetSafe AutoTrainer? Det er et bjeffehalsbånd som belønner ro, ikke bjeffing. Vet du eventuelt noe om prisen på den? :)

På 11. desember 2015 kl. 00.06.40, Anette skrev: Sjekker saken :)

Har du fått sjekket opp dette? Begynner å bli halvdesperat [emoji14] 

Ikke funnet noen enda :(

Beklager litt sene svar, mobilen varslet meg ikke :o

Vi har lagt ut egen kategori til nesearbeid med masse søks duppedingser, søks plattform, baner osv både til nosework og smeller :)

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 8 January 2016 at 3:37 PM, Artemis skrev:

Får dere inn flere squeaker tug fra crash test toys? Stor str. u. hale m. vanlig tau?

 

På 22 January 2016 at 1:45 AM, Anette skrev:

 

Ja, det burde vi jo! Skal dobbeltsjekke om vi har noen liggende.

 

Har du funnet ut om dere skal få disse inn igjen? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Artemis skrev:

 

Har du funnet ut om dere skal få disse inn igjen? :)

 

Har bare stor med hale og lengre tau (dog personlig mye bedre enn kort tau og uten hale :P ), har bestilling på å få flere men det tar nok en måneds tid med frakt og alt! :/

Beklager sent svar, er ikke så mye på sonen, så glemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11 February 2016 at 4:25 PM, Anette skrev:

Har bare stor med hale og lengre tau (dog personlig mye bedre enn kort tau og uten hale :P ), har bestilling på å få flere men det tar nok en måneds tid med frakt og alt! :/

Beklager sent svar, er ikke så mye på sonen, så glemmer :P

Han likte den. Litt for godt. ? Tre dager varte den. Sukk. ?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det å få bekreftet bestilling på søksbane? Sendte forespørsel på torsdag (neida er ikke utålmodig i det hele tatt) [emoji14]

Aha, det er deg altså[emoji14]Bestillingen Ee sendt til produsent og jeg venter på tidspunkt for å hente de :)

På 11 February 2016 at 4:25 PM, Anette skrev: Har bare stor med hale og lengre tau (dog personlig mye bedre enn kort tau og uten hale [emoji14] ), har bestilling på å få flere men det tar nok en måneds tid med frakt og alt! :/

Beklager sent svar, er ikke så mye på sonen, så glemmer [emoji14]

Han likte den. Litt for godt. ? Tre dager varte den. Sukk. ?

image.jpeg.b81b78b3af65508de31fe601f34386cf.jpeg

:o

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi har jobbet på spreng for å få bedre priser på Silvershade duker for sesongen som kommer. Forhåndsbestill med 20% rabatt og sikre deg en før sommeren! 
Forhåndssalget stenger søndag 6.mars og de leveres før sommeren setter inn.

http://www.canider.no/products/silvershade

 

ps: 

Pga en feil i nettbutikken vises prisene feil, de jobber med å fikse dette og vi redigerer alle ordrene og legger på riktig rabatt på de som har blitt feil :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...