Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

EDS er over og vi har storkost oss! Møtt masse soniser som bare peker og spør om valpis, men jeg husker ikke helt hvem det var :P

11952056_1159953067353178_58981516969476

11960120_1159953074019844_84175739279001

10382837_1159953070686511_36959404386213

Masse nyheter i nettbutikken nå av ekte pels, red dingo osv! :) Absolutt alt vi eier og har er lagt i nettbutikken.. tror jeg... :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere inn pop-up-bur i større størrelser igjen? Og vil L holde til en collie eller burde jeg gå for XL? Blir kun for korte opphold/på trening.

L vil nok holde fint da vi har hatt en rottweiler i L. Vi får inn større bur i slutten av september/start av oktober. Sammen med det kommer ultra baller med pip, og selvlysende serie for vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDS er over og vi har storkost oss! Møtt masse soniser som bare peker og spør om valpis, men jeg husker ikke helt hvem det var :P

11952056_1159953067353178_58981516969476

11960120_1159953074019844_84175739279001

10382837_1159953070686511_36959404386213

Masse nyheter i nettbutikken nå av ekte pels, red dingo osv! :) Absolutt alt vi eier og har er lagt i nettbutikken.. tror jeg... :P

Angrer på at jeg ikke dro på EDS nå kjenner jeg :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L vil nok holde fint da vi har hatt en rottweiler i L. Vi får inn større bur i slutten av september/start av oktober. Sammen med det kommer ultra baller med pip, og selvlysende serie for vinteren :)

Selvlysende serie? Hva innebærer dette?

Jeg bor jo i mørketidland, så jo mer lys jo bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvlysende serie? Hva innebærer dette?

Jeg bor jo i mørketidland, så jo mer lys jo bedre ;)

Skal poste en film her ikveld jeg ;) får det ikke til fra mobil.

Har dere mulighet til å ta inn alt frs JW? Leo ønsker seg fortsatt cracklehead leken...

Skal sjekke JW leverandøren vår om de har :)

Hva er målene på rogz h-selene?

Skal finne de i ettermiddag :)

 

Å neeeeeiii Ikke turkis?

*veldig sinna på hund som ikke passer inn i Zero selen* :(

Mohaha :P

Vi er på stevne på Brårud for Eidsvoll hundeklubb i helga som hovedsponsor for Clauder og oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du når du får inn igjen nummerlappholder og pop up bur i str L (helt M om det finnes i den str)?
 

Medium og XL kommer på lager i slutten av september/overgang oktober. Er helt tomt i Europa og vi venter på neste båtforsyning. Nummerlappholdere venter jeg også på nye og de kommer om 1-2 uker.

Godnyhet er at Zero DC selene er SNART sendt :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pakke i dag, jeg! Milva elsker KeHu Power-en sin! Hun og samboeren sto ute i regnet i tyve minutter (i regnet! enda de hater det begge to!) for å teste den. Vi klarer ikke slå sammen popupburet skikkelig, tror vi, men det går vel på et vis. Godbitene falt og i smak, alt i alt, storsuksess. Nå bare venter jeg på lønn før jeg tar en runde til, jeg... I den anledning - når kommer treningsveskene tilbake på lager? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...