Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Willy har hatt julaften, nyttårsaften og 17. mai på en og samme dag!!

Han var litt sånn :frantics::frantics::frantics: og sånn :jump: og sånn :bananas: da han fikk pakke i posten i dag :D. De falt i smak, både den gigantiske kong-saken, den litt mindre kong-saken og den fotballsaken :D.

Lio trodde ikke sine egne øyner da han fikk kong saken :drool:

Han lagde koselyder når han lekte med den, og det har jeg aldri sett før. Så tydelig at den falt i smak.

Må nok ha en til som kan være på hunderommet.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knokebeinene og senene, hvordan er de behandlet? Hvor lang holdbarhet har de?

De er tørket. Mener du 70 cm senene? Jeg kan sjekke de når jeg kommer hjem (ute på tur nå). Knokeben skal jeg sjekke opp også, får ny forsyning nå så da får jeg ny dato på de ;) De har holdt lenge før, bare blitt mer tørre over tid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knokebeinene og senene, hvordan er de behandlet? Hvor lang holdbarhet har de?

Hei,beklager at jeg har svart litt sent! Lam knokeben har holdbarhet til 17.1.2015. Oppbeveres kjølig og tørt. Senene på 70cm har holdbarhet til 22.10.2014 :)

nettbutikken er nå fylt opp med Spiserør, Lam knokeben og storfemuskler samt nytt produkt, vomrull :)

Vil legge til at vi har funnet en bedre måte å oppbevare storfemuskler på kontra tidligere!

post-6328-0-83780000-1393434142_thumb.jp

@Nirm har en kasse Griseører til jentene dine her ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom standen i Leto i dag, men jeg var fattig så det ble "bare" to knokebein lam, men de faller virkelig i smak. Han ene er egentlig veldig kresen og rynker på nesa av det meste, men nå gnager han som bare det! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått inn nye spreke farger fra Crash Test Toys :D

Og i samme anledning har vi fått inn en mindre variant av squeker tuggen. Flere ønsket seg en mindre variant til mindre hunder ol, så jeg fant noen mål og sendte avgårde og resultatet ble veldig bra :D

1797601_418896691579190_1532385807_n.jpg

Store Squeker Tugs

1978636_418894808246045_1750825846_n.jpg

Litt sjakkmønstre også

1978636_418894814912711_466932639_n.jpg

Fått påfyll av uni-braids i samme fargespektre :)

1016426_418894848246041_1486029024_n.jpg

Vi har fått inn halvstrup kamp kobbel med strikk i knæsj rosa. Disse har 30-40 cm i halvstrupen/medium størrelse.

10007482_418894898246036_272431193_n.jpg

Og løse hockey baller til de litt mer sterke hundene :)

1920581_418894914912701_1143691238_n.jpg

Det kommer leker fra Tug-E-Nuff iløpet av uken håper jeg (den er sendt nå :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skriver ønsket farge på leke i kommentarfelt ved bestilling, får man da fargen man vil ha? Eller er dette noe man bør avklare på forhånd? :)

Forrige gang fikk jeg feil farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skriver ønsket farge på leke i kommentarfelt ved bestilling, får man da fargen man vil ha? Eller er dette noe man bør avklare på forhånd? :)

Forrige gang fikk jeg feil farge.

Spør gjerne på forhånd om vi har den fargen du ønsker inne. På de små squeker tugs er vi straks utsolgt for limegrønn f.ex. Så langt det lar seg gjøre sender vi fargeønsker i ordrene ut :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ønske fra flere kunder så tar vi imot bestillinger på Gevir. Bestillings siden er åpen frem til søndag kl 15:00 og varene vil bli sendt fra oss i Posten ca 19.mars. De kan selvfølgelig hentes på stand i letohallen 30.mars eller våre andre stands og på lageret.
Gevir er stappfullt av mineraler og er harde. De varer lenge, og de fleste hunder elsker de. Dette er et helt naturlig produkt som er håndplukket fra skogen. Gevirene kommer fra frittgående britiske dyr og er naturlig felt, fri for kjemikalier og andre tilsetningsstoffer. 100% naturlig!
Obs: Dette tilbyr vi bare på forhåndsbestilling, da vi venter på en norsk leverandør av reinsdyrgevir som vi skal tilby etterhvert.
http://hundegodt.com/preorder/

1660313_419570098178516_2092883352_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er aldri på utstilling :(

Vi sender det i posten også :) De kan i tillegg hentes på utstilling, standen vår i Tønsberg 5-6. april eller noen av stevnene vi skal på utover våren. Om du legger til det du ønsker i nettbutikken vil du få opp frakt valgene.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men utover det leverer jeg mellom Tønsberg/Oslo når jeg kjører der :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne å sett litt på gevirene. Det blir jo endel dyrere enn vanlig tygge snacks. Vet du noe om hvor lang tid en hund vil bruke på et gevir? Må jeg kjøpe flere pr hund? Eller holder det med 1 stk pr hund?

Pi fikk en Lett gevir medium, de er splittet i to så margen er åpen, så hun gravde ut margen lett. også har hun brukt laaaaaaaaaaaaaaaang tid på å gnage på resten :P jeg kommer til å bestille en orginal som da er hel til henne nå denne gangen så hun ikke bare gafler i seg godsakene i midten først :P

Det avhenger jo veldig på måten de tygger på og hvor aktive de er hvor lenge det varer. Men lengre enn normalt snacks varer de, det er noe av poenget med de også. Så velger man etter hvor aktive tyggere de er og hvor stor bit man ønsker til de.

post-6328-0-23946800-1394036241_thumb.jp

post-6328-0-77288200-1394036243_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrieroristen er jo liten men hun gnager opp en sånn okse muskel på 20 min... så hvis det er noe hun liker så gnager hun som en gal ;)

Sheltiemannen er litt tregere.

Da holder gevir lenge, men er vanskelig å anslå dager hehe. Nå har jeg fikset linken så orginal fungerer igjen *host* http://hundegodt.com/preorder/Gevir Anbefaler at du tar en titt på disse evnt de ekstra harde til super gnageren :)

Tror @Taz her inne endte opp med å gå for orginal large til sin super gnager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder gevir lenge, men er vanskelig å anslå dager hehe. Nå har jeg fikset linken så original fungerer igjen *host* http://hundegodt.com/preorder/Gevir Anbefaler at du tar en titt på disse evnt de ekstra harde til super gnageren :) 

 

Tror @Taz her inne endte opp med å gå for original large til sin super gnager ;)

Okai takk :for infoen ) skal tenke litt på det :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder gevir lenge, men er vanskelig å anslå dager hehe. Nå har jeg fikset linken så original fungerer igjen *host* http://hundegodt.com/preorder/Gevir Anbefaler at du tar en titt på disse evnt de ekstra harde til super gnageren :)

Tror @Taz her inne endte opp med å gå for original large til sin super gnager ;)

Hvis jeg husker rett nå (selv om det var i går jeg bestilte :lol: ) så valgte jeg en tuska Large og en extra tough chew i størrelsen Mega til Koios. Minion fikk en original Large og Kiwi fikk en whole fallow medium.

Så nå BØR de bli fornøyde. :aww:

Koios sluker ting veldig fort. Knokeben, griseører, oksemuskel og sener forvinner altfor fort hos han. Her om dagen tror jeg han spiste opp et medium knokeben på noen få timer, også kastet han selvsagt opp alt igjen etterpå. Det ble litt for mye ben på engang. :rolleyes: Så min redning håper jeg blir disse gevirene, da jeg trenger noe som varer, og jeg har troen på det. :ahappy:

Edit: Når jeg skriver sluker så mener jeg at han tygger de til de er borte, ikke svelger det helt. :P

Endret av Taz
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får dere inn igjen kong bounzer i L? :)

Den er på vei fra England as we speak :) Den samt kick fetch og kong bounzer medium og diverse slikt. Tipper pakken er her mandag slik som sist vi bestilte :)

Lekene fra Tug-E-Nuff kommer mandag også håper vi (den er hos Posten sitt toll lager og jeg håper den kommer imorgen men den kommer nok mandag :) ) sånn @ som venter ;)

Edit: Lekene er nå på flyet ;)

Endret av AnetteH
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÃ¥ har det kommet masse esker her idag! Kommer mer oppdateringer utover kvelden.

Men tror @Taz sine hunder skal bli fornÞyde!

1495975_425440827591443_1251720963_o.jpg

De BØR bli fornøyde altså. :lol::D *mumle noe om bortskjemte bikkjer* Men har tross alt 3 hunder, en av de må like de. :P

Gleder meg til å få de og er veldig spent på størrelsen på de. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...