Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål til de endrede forumreglene


Recommended Posts

Sånn er det, men skal vi unngå det så kan vi ikke tillate at nettbutikker ol. nevnes i det heletatt, kan ikke utelukke kun sonisene der.

Men hva er formålet? Å unngå at folk bare popper inn for å si at den tjenesten eller de produktene tilbyr de, uten å bringe noe mer til forumet så forstår jeg og da vil det jo forhåpentligvis fungere til det (alliere seg med noen forutsetter jo at man kjenner noen her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er formålet? Å unngå at folk bare popper inn for å si at den tjenesten eller de produktene tilbyr de, uten å bringe noe mer til forumet så forstår jeg og da vil det jo forhåpentligvis fungere til det (alliere seg med noen forutsetter jo at man kjenner noen her.)

At ikke forumet skal drukne i reklame, vi har kjøp og salg forumet. :) Men at nettbutikker/soniser som lager ting/soniser eller andre instruktører anbefales i en tråd er såvidt jeg kan se stort sett bare positivt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det med bilder vi legger ut her? Kommer de til å brukes til evt reklame, legges ut på FB etc? Gir vi fra oss noe eieskap til bildene våre nå ved å legge de ut?

Edit:

Hadde det gått an og ordnet "Kjøp og salg" med underforum slik som eksempel "Hundetreff" kategorien? Der en for privatpersoner, en for næringsdrivende og en for kurs?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det med bilder vi legger ut her? Kommer de til å brukes til evt reklame, legges ut på FB etc? Gir vi fra oss noe eieskap til bildene våre nå ved å legge de ut?

Edit:

Hadde det gått an og ordnet "Kjøp og salg" med underforum slik som eksempel "Hundetreff" kategorien? Der en for privatpersoner, en for næringsdrivende og en for kurs?

Det tror jeg ikke, regelen står bare som den alltid har stått. Har ikke inntrykket av at @MariusJ og linesuhr har noen skumle planer om å ødelegge forumet ved å reklamere i bauger og kanter, ei heller bruke noens bilder til det.

Uten å forhåndssjekke med @MariusJ først så vil jeg anta at hvis vi/de ønsker bilder til FB, så lages det egen tråd (slik som den med coverbilder), så velger dere selv om dere vil bidra eller ikke. :)

§1.8

Hundesonen.no og tilhørende nettverk forbeholder seg retten til å benytte seg av dine innlegg, i redaksjonell sammenheng, så lenge vi oppgir deg som opphavsmann bak innlegget. Du kan ikke bruke innhold fra Hundesonen.no i andre sammenhenger uten godkjenning av forumledelsen eller poster.

Ang. Kjøp og Salg, mener du en tredje kategori i tillegg til privat og næringsdrivende, altså en ren kategori kun for kurs? Hvis jeg forstod det rett så er jeg litt usikker på hva vi skal med den, siden alle kurs uansett bør legges under næringsdrivende? :) Kan hende jeg misforstod, utdyp gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Kjøp og Salg, mener du en tredje kategori i tillegg til privat og næringsdrivende, altså en ren kategori kun for kurs? Hvis jeg forstod det rett så er jeg litt usikker på hva vi skal med den, siden alle kurs uansett bør legges under næringsdrivende? :) Kan hende jeg misforstod, utdyp gjerne!

Tror han mener en hvor kurs kan annonserer ja. DVS lage Kjøp og salg også tre katogorier under bare.

Tar ideen med videre iallefall.

Edit:

mener du da at der skal kurs selges eller annonseres?

Endret av AnetteH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted kurs kan annonseres. Noen er vel næringsdrivende som kursholdere nå (som hundeskoler), men er hundeklubber det også? Så ikke det går noen i en kategori, og noen i en annen en. Og at vi andre også kan kanskje tipse om kurs som soniser kan ha nytte av. Evt ha en tekst over som sier at hundeskoler skal sende inn organisasjonsnummer for å annonsere der, mens gjøre det sånn at vi som eksempel er medlem av en hundeklubb kan legge ut dersom vi har interssante kurs som ikke fylles opp av klubbenes medlemmer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...