Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster Dog Show 2014


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg elsker at datteren min på 3 år sitter her sammen meg og ser på og kommenterer. "Mamma, den løp ikke pent." "Mamma, den hadde ikke pene ører" "Mamma. Den hadde rart hode"

Tervueren som ble BIR var AKC GCH Mi-Sha-Ooks Lulu at Chateau Blanc, en vakker og velbygd tispe som har en europeisk stamtavle. Veldig positiv utvikling når man tenker på hvor annerledes amerikansk t

Klippet fra dommer Andrew Brace på FB; An interesting extract from a recent FCI release. I wonder how many judges will abide by these directives ... "PRESENTATION OF THE DOGIt is increasingly comm

Posted Images

Tervueren som ble BIR var
AKC GCH Mi-Sha-Ooks Lulu at Chateau Blanc, en vakker og velbygd tispe som har en europeisk stamtavle. Veldig positiv utvikling når man tenker på hvor annerledes amerikansk type kan være og har vært.

Her er bilde av henne (hun er bedre enn dette bildet, men det er lite dugandes bilder ute på nettet):
lulu.jpg

Ellers er jeg veldig stolt av "gutten min" fra første kullet mitt som ble stillt der.
Han fikk Award of Merit :D

Hans navn er:
AKC GCH UKC CH Nizhoni's Me First, CAA

stellarmars2013-3.jpg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best i rase, Tibetansk Spaniel:

NP26114401.jpg

GCH Kan Sing's Tenzin

Dårlig bilde, jeg googlet og dette er litt mer beskrivende mener jeg.

spaniel_tibetan_930.jpg

Fra Westminster i fjor. Han vant da også :)

IMG_4281.jpg

Flotte farger og tegninger. En fin hund syns jeg, selv om jeg foretrekker litt mer lengde på beina

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat på gruppedømmingen av Hounds, holdt faktisk en knapp på blodhunden og den irske ulvehunden :)

Gikk dessverre ikke så bra for ibizahunden og Sarah. Hun pleier å være veldig "showete", men virket ikke helt komfortabel nå. Fin hund da, har litt sansen for dem, særlig de strihårede.

HP40372505.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Award of merit egentlig?

Sitat herr Lang: "Award of merit er en slags tittel for hunder som har oppnådd høye premieringer over tid. Må oppnå diverse poeng. Spesielt for USA". Dritkult at Seita, vår finske venn, fikk den (sjøl om han jo er importert amerikaner)!

Dragon House Mr. Jones blei BIR. Han er veldig fin og har et helt fantastisk uttrykk, som ikke kommer helt til sin rett her:

NP17831001.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...