Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster Dog Show 2014


Artemis
 Share

Recommended Posts

http://www.westminsterkennelclub.org/

I morgen begynner Westminster Kennel Club Dog Show, så jeg tenkte at vi kunne ha en tråd hvor vi legger ut bilder av rasevinnere og diskuterer slik som tidligere år.

Fra hjemmesiden:

  • Monday to include hound, toy, non-sporting and herding groups
  • Tuesday to include sporting, working and terrier groups

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg elsker at datteren min på 3 år sitter her sammen meg og ser på og kommenterer. "Mamma, den løp ikke pent." "Mamma, den hadde ikke pene ører" "Mamma. Den hadde rart hode"

Tervueren som ble BIR var AKC GCH Mi-Sha-Ooks Lulu at Chateau Blanc, en vakker og velbygd tispe som har en europeisk stamtavle. Veldig positiv utvikling når man tenker på hvor annerledes amerikansk t

Klippet fra dommer Andrew Brace på FB; An interesting extract from a recent FCI release. I wonder how many judges will abide by these directives ... "PRESENTATION OF THE DOGIt is increasingly comm

Posted Images

Dalmatiner, BIR

1_600.jpg

En fin hund, men veldig amerikansk. Jeg liker godt at de ikke er så lange i ryggen, slik endel nordiske tisper har en tendens til å være, men dette blir igjen litt for kvadratisk for meg.

BIM

GCH%2BCH%2BBret%2BD%2BN%2BEngine%2BCo%2B

Igjen, det er jo en stilig hund, for all del, men blir fortsatt for kvadratisk for meg. Eller nesten ikke kvadratisk heller, beina ser lengre ut en ryggen. Men er jo en flott hund da, selv om jeg jo foretrekker den nordiske typen mer.

Synes absolutt det er flotte hunder som er satt opp, men det blir liksom nesten en helt annen rase i amerika, akkurat som mange andre (dobermann, boxer osv.)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat sett briardbedømmelsen, og dommeren satte opp far og datter som BIR og BIM.

BIR ble G CH Lightening Strike el Xargall som er import fra Spania (og mamma'n hans kommer fra kennelen jeg importerte Sofi fra :D)

BIM ble G CH Ne Orageux's Flash Point som da er datter av Thunder (BIR-hunden) - hun ble for øvrig BIR på samme utstilling i fjor :).

Begge hundene eid av samme person :). Jeg må innrømme at det var et par andre hannhunder jeg syntes var hakket bedre enn vinneren, men han er også en superflott hund, så ikke noe galt i at han vant altså, men han er bittelitt lite vinklet både foran og bak, men ellers er han full av rasepreg og en fin fyr altså :).

544037_10151237824551325_98761177_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...