Gå til innhold
Hundesonen.no

dobbelposting ikke tillatt...men


Recommended Posts

hvordan skal man holde seg unna dobbeltposting når quote-opplegget er så grenseløst BÆSJ som det er? ( :D )

Jeg veit jeg ikke er den eneste som plages. New owners of teh forum, plz help? :) Fiks quote-systemet så det går an å multiquote uten å få lyst å pælme pcn i veggen. Det er så ille, ja :P Gjerne gå i fra wysiwyg opplegget vi har i dag tilbake til html-editor med [ quote ] brackets...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjenner jeg blir direkte oppgitt over folk i dag jeg... Hvorfor kan vi ikke bare forholde oss til de reglene som er satt og ikke drive å krangle om det! Jeeez!

Enig med ts. Sliter med det samme. Og på mobilversjonen får jeg ikke til multiqoutes i der hele tatt.

Vi har jo f. eks krav om 50 innlegg før man får tilgang til å poste i Kjøp & salg, noe som har vist seg nyttig.

Posted Images

hvordan skal man holde seg unna dobbeltposting når quote-opplegget er så grenseløst BÆSJ som det er? ( :D )

Jeg veit jeg ikke er den eneste som plages. New owners of teh forum, plz help? :) Fiks quote-systemet så det går an å multiquote uten å få lyst å pælme pcn i veggen. Det er så ille, ja :P Gjerne gå i fra wysiwyg opplegget vi har i dag tilbake til html-editor med [ quote ] brackets...

Hva er det som er vanskelig? Jeg har ikke opplevd noen problemer hverken med multisitat eller og redigere inn ekstra sitat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skal dele opp ting fra min egen quote

og så kommentere i mellom SÅ GÅR DET IKKE FOR JEG FÅR IKKE PRESSA DENNE KOMMENTAREN SOM SKAL (eh, trenger kanskje ikke caps lock her :lol: ) mellom min quote og din quote. Det er umulig, jeg trykker enter enter enter men Kanger og Malamuten-quotene er limt inntil hverandre som best bøddies. Umulig å separere.

Og hvis jeg fjeks nå har enda en quote fra deg, som jeg har lyst å splitte ut fra resten

Så blir den navnløs og har ingen eier og er uten timestamp, og alt blir feil

Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.

Ja, okei, og dele opp quoter var enklere før. Jeg quoter ikke meg selv spes ofte så det problemet har jeg ikke møtt, men det er vell ikke problematisk og unngå dobbeltposting fordi det ikke er enkelt svare mellom to når man quoter seg selv eller fordi splitter blir navnløse :P Og unngå dobbeltposting er jo relativt enkelt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du dropper å dele opp quoten så får du quotet flere iallefall, og i lys av en tråd så er det hele innlegg som blir sitert og ikke enkelte setninger iallefall.

At quote funksjonen er litt brukket blir sett på :)

dobbeltposting fungerer veldig bra dog på tapatalk, den bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du dropper å dele opp quoten så får du quotet flere iallefall, og i lys av en tråd så er det hele innlegg som blir sitert og ikke enkelte setninger iallefall.

At quote funksjonen er litt brukket blir sett på :)

dobbeltposting fungerer veldig bra dog på tapatalk, den bruker

Quoting av flere i Tapatalk er skikkelig klønete :P Trykk quote, kopier teksten, gå tilbake og fortsett til du finner neste du vil quote, så lime inn det forrige før du kopierer igjen, går tilbake og fortsetter nedover i tråden.

Quoting i nettleser var mye bedre når det kom opp kodet. For om man skal fjerne teksten en ikke ønsker å ta med i quoten kan man være uheldig og trykke vekk litt for mye, og da er quoten ødelagt. Også var det mye enklere å dele opp om man ønsket å kommentere flere ting i samme innlegget :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentions fungerer ikke via tapatalk heller

Da får du gjøre som mange andre gjør å skrive NAVN: og hva du har å si til du er på en pc eller det fungerer. Vi kommer ikke til å akseptere 10 dobbeltposter etter hverandre bare fordi du er på en app. Det er fult mulig å skrive Julnil: JEG MENER. det gjør jeg når jeg er på mobilen.

Da må dere bare akseptere dobbeltposting fra tid til annen, er jo ikke noe stort problem eller krise?

se over.

Forøvrig så får jeg HELT fint til å multi sitere på tapatalk, jeg markerer flere innleg, jeg går til mellom quote brakettene, og skriver inn hva jeg har å si. går så videre og sånn fortsetter jeg til jeg er ferdig og poster. og det fungerer ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker forumet via tapatalk, er det ikke mulig å multiquote eller bruke mentions.

Er greit at det finnes regler, men enkelte regler kan man plukke frem om det blir nødvendig.

Dobbeltposting er jo ikke noe altoppslukende problem på forumet, så litt dobbeltpost ser jeg ingen problem med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at vi nok ser dobbelpostingen tydeligere siden vi slår dem sammen og sender PM til brukere som er ramme på å dobbelposte :) .

Vi har selvfølgelig forståelse for at noen rett og slett ikke får det til pga. tekniske årsaker. Får prøve å finne ut hva som er den beste løsningen for alle. Min kommentar var ikke rettet mot deg i tråden i Debattkjelleren, @julnil .

Admin IW .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bruker forumet via tapatalk, er det ikke mulig å multiquote eller bruke mentions.

Er greit at det finnes regler, men enkelte regler kan man plukke frem om det blir nødvendig.

Dobbeltposting er jo ikke noe altoppslukende problem på forumet, så litt dobbeltpost ser jeg ingen problem med

Det fungerer fint! Se her!

post-6328-0-09746200-1391943234_thumb.pn

Da må dere bare akseptere dobbeltposting fra tid til annen, er jo ikke noe stort problem eller krise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer eller mindre byttet over til Google Chrome pga jeg fikk ikke sitert eller lagt inn bilder her med Explorer ;)

Dette kan skyldes at du har nyeste variant at internet explorer, IE11 og windows 8.1. Det er tatt opp i en annen tråd. Om det er saken så har det med windows å gjøre og ikke forumet. Det kan løses enkelt med å åpne hundesonen og velge kompabilitetsmodus og legge til siden der. Da vil siden fungere fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan skyldes at du har nyeste variant at internet explorer, IE11 og windows 8.1. Det er tatt opp i en annen tråd. Om det er saken så har det med windows å gjøre og ikke forumet. Det kan løses enkelt med å åpne hundesonen og velge kompabilitetsmodus og legge til siden der. Da vil siden fungere fint.

Ok...dette var nesten som gresk for meg :D:P (vet ikke hvilken windows jeg har)

Jeg gjør som jeg har gjort nå inntil videre i alle fall, går helt greit ;)

Edit, fant ut, har windows 7 home edition...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet siste innlegg i en tråd. Så finner jeg ut at jeg skal quote og kommentere et annet innlegg. Da må jeg jo få det innlegget inn i mitt siste innlegg på en eller annen måte (bruker IE eller Opera), men uansett hva jeg forsøker så går ikke det. Og dobbeltposting er jo ikke lov såehhh....?

Iflg retningslinjene så har man jo heller ikke lov til å kun svare med en smiley eller et innlegg som ikke er gjennomtenkt så vi er vel mange som har vært ute på tynn is mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
    • Hvis hunden klør ville jeg sjekket for allergi hos dyrlege. Og om hunden er konstant sulten kan du tilføre feks litt kokt ris, kokt brokkoli eller gulrøtter i foret for å gi mer metthetsfølelse uten mye kalorier.  Ang bæsjespising ville jeg vært nøyere på å ha kortere kobbel og mer kontroll på tur . Trene på å avlede med en kommando og godbiter. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...