Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakushus usannsynlig-kull


Kiyomi
 Share

Recommended Posts

Her er hun 2-3 uker drektig første gang og stråler seg til seier i åpen klasse og 2BTK på spesialen i 2012. Hun gjentok suksessen med seier i åpen klasse klin naken på spesialen i 2013, uplassert i tispeklassen.

Tenk om hun kunne vært i pels på den utstillinga engang.. hun ville jo eid heile sjiten.

Kiyomi er også en veldig fin hund å ha i hus om man er plaget av veldig veldig små menn. Her er et bilde av hun som jafser i seg en uheldig stakkar. Man kan jo håpe at valpene arver de genene.

post-10329-0-29464800-1391791731_thumb.j

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenk om hun kunne vært i pels på den utstillinga engang.. hun ville jo eid heile sjiten. Kiyomi er også en veldig fin hund å ha i hus om man er plaget av veldig veldig små menn. Her er et bilde av

Spennende!!! edit: må skryte av den vordene moren. Første gang i kano Nei, dette er ikke et barn hun er vokst opp med og kjente veldig godt... Dette var vel et par dager etter ankomst når

Løpetiden er her og jeg bare håper vi kommer hjem igjen fra utstillingstur tidsnok til å få til parring. Foreløpig har ingenting gått på skinner og jeg forventer vel egentlig ingen valper, men herregu

Posted Images

Tenk om hun kunne vært i pels på den utstillinga engang.. hun ville jo eid heile sjiten.

Kiyomi er også en veldig fin hund å ha i hus om man er plaget av veldig veldig små menn. Her er et bilde av hun som jafser i seg en uheldig stakkar. Man kan jo håpe at valpene arver de genene.

attachicon.gifP5273843.JPG

Hun var jo ganske fullpelset på bildet jeg la ut og dette, hvor hun spiser opp en mann. I år får hun ikke vært med, forhåpentligvis, men kanskje jeg klarer å putte sammen en oppdretterklasse av valpene hennes! Hun lager fine valper! :wub:

Åh :wub:

Vil du se mer? :P Fotograf er @Kaja

228781_10150576341865311_1924480_n.jpg

226170_10150576342110311_1860154_n.jpg

230895_10150576342860311_7610290_n.jpg

225714_10150576343025311_6108686_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Haha, eller nei. Vigdis bor visst her enda :lol:

Hu der Vigdis ødelegger alt! :P Men hu lander sikkert litt før sommeren? :lol: (Har ikke helt trua på det heller :lol: :lol: :lol: )

Lkke til :)

Takk! :D

Lekker hann forresten!

Ja, han er rålekker, han ser ut sånn japanerne vil ha dem. :D

For noen fininger (spesielt mor!) Lykke til, krysser fingrene :D

Takk! Jeg kommer til å gå med ganske høye skuldre i noen uker, først frem til "de dagene" og deretter - om det blir parring - så er nok skuldrene ennå høyere frem til jeg vet om hun er drektig eller ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiyomi er utrolig vakker altså :D Også ser hun så brukenes ut der hun hopper rundt på agilitybanen :ahappy: Hvordan er hun i trening?

Altså.. Ja... Hun er ikke akkurat noen gjeterhund. :lol:

Nå begynner det å bli en stund siden vi har trent noe særlig annet enn fysisk trening og spor, bortsett fra litt veldig korte økter på kveldsluftinga med litt enkle lydighetsøvelser. Jeg har revet meg mye i håret av den der, i begynnelsen når vi trente agility så gikk det plutselig ikke an å sitte engang for hun var SÅ klar. Det er ikke alltid like viktig å høre etter. Hun stikker iblant, men ikke av fordi hun ikke vil være med og trene, hun må bare ta noen seiersrunder på egenhånd eller jage halen sin eller noe. :D Hun er med så lenge hun har lyst, om jeg ikke pauser tidsnok blir hun vrang eller slow motion. :P

Hun kunne vel en gang stort sett alle øvelsene til klasse1 LP, men aldri i verden om hun hadde holdt ut et helt program. :P

Det er ikke mye du får se av henne her, men hun kan åpenbart lære ting i alle fall. :P

http://www.youtube.com/watch?v=zQ3U3sBuBD8&list=UUl6ToHxC_GQhqJqYzL1czEw&index=2&feature=plcp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiyomi er helt nydelig, og jeg likte pappan godt også. Dette blir spennende, masse lykke til! :D

Vi krysser alt vi har :)

Lykke til, krysser fingre og labber for stor suksess!

Tusen takk dere! Nå øker skulderhøyden daglig. Akkurat nå er jeg dritstressa og med en god del reisefeber. I morgen på denne tiden har jeg landet og er straks hos @MaritaS! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...