Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen Hundefestival 2014

Recommended Posts

Rent valpeshow :)

Så teit at de ikke avvikler grupper med en gang, av hensyn til valpene. Jeg har som sagt vært veldig heldig og nesten bare opplevd det, faktisk, men innser at tidene nok har forandra seg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stiller vi med/mot Yoshi på lørdag og alene på søndag.

Også gleder jeg meg til å møte Kaja i gruppa! Selvom jeg tror babyen Pelle har liten sjanse mot en nydelig KV som Ymse.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også gleder jeg meg til å møte Kaja i gruppa! Selvom jeg tror babyen Pelle har liten sjanse mot en nydelig KV som Ymse.

Døh, ymse står som en potetsekk og er veeldig tennåring:p men takk :wub:

Hvem.er Pelle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Får håpe dere kommer i gruppa på søndag da hihi :sleep: For vi skal jo gå mot Ymse på lørdagen så dere får nesten ta søndagen alså :sleep: Neida, vi tar hele greia som trening, Yoshi har ører som en fox-terrier nå :pinch: , så null forhåpning noen plassering noen steder :sweat:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe dere kommer i gruppa på søndag da hihi :sleep: For vi skal jo gå mot Ymse på lørdagen så dere får nesten ta søndagen alså :sleep: Neida, vi tar hele greia som trening, Yoshi har ører som en fox-terrier nå :pinch: , så null forhåpning noen plassering noen steder :sweat:

Jeg liker at dere ser på Ymse som en konkurent! Jeg kan garantere at han ikke er det hahaaha:p hva i gr 7 stiller du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker at dere ser på Ymse som en konkurent! Jeg kan garantere at han ikke er det hahaaha:p hva i gr 7 stiller du?

Nei jeg ment bis valp :P Ikke big , min feil :icon_redface:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri si aldri ;) Ymse er da flott, værre med fox-terrier Yoshi ;)

Må jo si at det ikke kan være annet enn bra med tunge ører så ung som han er.

Tetris har på sin side kun en testikkel nede :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo si at det ikke kan være annet enn bra med tunge ører så ung som han er.

Tetris har på sin side kun en testikkel nede :P

Ja de reiser nok gradvis disse ørene, så jeg stresser ikke så voldsomt med det, jeg gidder ikke tape de eller noe slikt. De blir som de blir tenker jeg :) Han blir 18 uker nå til lørdagen :-P Så det er lenge til han er ferdig utvokst.

Testikkelene ja, haha, de flyr jo opp og ned tror jeg, pleier ikke å tafse så mye på de egentlig :P Det får bli dommerens jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall mye større problem med lette ører virker det som.

Ja, jeg synes også det ser slik ut. Men det blir jo en annen diskusjon.

Vi gleder oss uansett masse til Lørdag 8 mars :D !!!

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med kamera :P

Kanskje det dukker opp noen fine bilder av meg og Zoko etter hvert da? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan vet du at de ikke har det så travelt? Når jeg ringer veterinæren min pga noe, og de ikke har ledig time, så ringer jeg heller rundt dersom det er nødvendig. Man kan ikke forvente at veterinærene skal droppe andre pasienter/andre ting som må gjøres/jobbe overtid for noe som ikke er veldig akutt. Tar ikke nødvendigvis så lang tid å sjekke trykk etc i øyet, men det tar noe tid, pluss at det ofte blir skrevet i dyrets journal. Det er hele greia som tar litt tid, og om programmet allerede er fullt så må man bare finne seg i å evt kontakte en annen veterinær. 
    • Hei. Min Welsh springer spaniel sliter med irritasjon rundt øynene. Hun har også lett for å få utslett på mage og andre steder. Er det noen som har opplevd samme type problem ?   Mvh Sjur Aarhus
    • Blodspor og barn hunt ser SÅ morsomt og givende ut! Men jeg vil overhodet ikke forsterke det allerede godt eksisterende jaktinstinktet til «villdyret» mitt, så er vel ikke så lurt da...
    • Så bra, det er ikke mitt inntrykk at de fleste får det. @Malamuten Jeg er absolutt av den oppfatningen av at svært mange foreldre, og andre personer i barnets liv slik som barnehageansatte og lærere, pynter veldig på sannheten rundt dette og glorifiserer gårdsdyrdrift. Og at mange ikke vokser opp med å lære at det er et fullverdig alternativ å ikke måtte spise/utnytte dyr.  Hadde jeg selv vokst opp med foreldre som var ærlige rundt dette og som ikke løy/«pyntet på sannheten» rundt alle mine spørsmål rundt dette temaet i oppveksten, er det ikke tvil om at jeg hadde tydd til annet kosthold veldig mye tidligere enn jeg gjorde.  @tillien Sangene i seg selv er ingen big deal egentlig, men det er det at det er usannheter som blir fremstilt over alt, f.eks da i noen barnesanger. Til gjengjeld får vi være glad for at vi har Thorbjørn Egners grønnsakspisersang. 😋
    • Skal alle dagene men skal ikke stille noen av dyra🙈
  • Nylig opprettede emner