Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger Bergen


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter Som dere som var med i går kanskje fikk med dere

Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie)

Jeg kan godt da ansvar om dere ønsker det Jeg har vært med på en del ringtreninger før, så jeg kan godt stjele opplegget deres Det vi pleier å gjøre der er å først jobbe med kontakt i stå foran.

Kan hende eg kan slenge meg på i morgon viss det blir litt utpå kvelden. Har middagsplanar fra 17, usikker på kor lenge det varer. Men viss det blir ei samling er eg gira på å komme!

Satt i nygårdsparken i dag og lillegutt blei veeldig frustrert over at han ikkje fikk hilse på den lille søte kvalpen etpar meter unna. Og det toppa seg på bybana når vi havna rett vedsida en hund, da var det pipekor, jippi!! Så det er noke av det eg har å jobbe med, viss han er sånn på Bønes i helga blir ikkje det så veldig kjekt. (Skal heldigvis berre kikke) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen andre kan så kunne vi møttes ved f eks den grusbana ved rema 1000 wergeland, så kunne eg sjekka tenner og sånt. Har aldri vore på utstilling før, men sålenge du seie kva eg skal gjer kan eg gjer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen andre kan så kunne vi møttes ved f eks den grusbana ved rema 1000 wergeland, så kunne eg sjekka tenner og sånt. Har aldri vore på utstilling før, men sålenge du seie kva eg skal gjer kan eg gjer det :)

Ja, gjerne :) i kveld da eller?

Jeg kan ikke i morgen. Torsdag kan jeg mellom 13 og 16 og fredag kan jeg hele dagen :) Samme for meg hvor vi er :)

Jeg møter gjerne i morgen :) på fredag kan jeg etter kl 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dette inn her og tilfelle noen bare følger med her :)

Jeg og @ingvildoline tenkte å ha miljøtrening i sentrum i dag, men så kunne ikke Ingvild likevel. @Ane ble spurt om hun ville være med, også lurer jeg på om noen andre ville være med? Vi kan godt ta ustillingstrening eller annen trening i byen også Jeg er ferdig på skolen klokken 16, så i 17-18 tiden er bra for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dette inn her og tilfelle noen bare følger med her :)

Jeg og @ingvildoline tenkte å ha miljøtrening i sentrum i dag, men så kunne ikke Ingvild likevel. @Ane ble spurt om hun ville være med, også lurer jeg på om noen andre ville være med? Vi kan godt ta ustillingstrening eller annen trening i byen også Jeg er ferdig på skolen klokken 16, så i 17-18 tiden er bra for meg

Jeg og Ida vil være med på Miljøtrening i byn :) Gjerne 17ish.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Så bra! Jeg jobber i morgen (14-20) forelesning 13:30-16:00 på onsdag og 11.00-16.00 på fredag. Ellers har jeg tid :) neste uke har jeg også stort sett fri utenom 11:00-13:30 på fredagen.

På torsdag skal jeg på utstillingstrening med collie-klubben i 7-8 tiden (Sparkjøp på Kokstad), er bare for folk å henge seg på der :) men jeg trenger mer trening enn det!

Tenkte å dra på collieklubben sin trening på torsdag. Men jeg finner ikke frem på hjemmesiden deres på telefon. Er det klokken 19 eller 20?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...