Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger Bergen


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter Som dere som var med i går kanskje fikk med dere

Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie)

Jeg kan godt da ansvar om dere ønsker det Jeg har vært med på en del ringtreninger før, så jeg kan godt stjele opplegget deres Det vi pleier å gjøre der er å først jobbe med kontakt i stå foran.

Så bra! Jeg jobber i morgen (14-20) forelesning 13:30-16:00 på onsdag og 11.00-16.00 på fredag. Ellers har jeg tid :) neste uke har jeg også stort sett fri utenom 11:00-13:30 på fredagen.

På torsdag skal jeg på utstillingstrening med collie-klubben i 7-8 tiden (Sparkjøp på Kokstad), er bare for folk å henge seg på der :) men jeg trenger mer trening enn det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kl 13 passer fint her :)

@ : Ja, det er gratis :) Dette står på siden til collieklubben: 2. januar 2014 startet vi opp igjen med torsdags-treningen i parkeringsanlegget til Spar Kjøp på Kokstad, torsdager kl 19.30-20.30. Alle er hjertelig velkommen!.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det ikke ble noe av siden ingen hadde svart på torsdag utenom Ane. Men kan kanskje få noe til senere i dag, eller evt. i morgen? :) @ingvildoline

Dagen min er åpen, så jeg er keen både på trening og tur, jeg :) I morgen er det mer usikkert (jeg skal på fest i kveld :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg kunne gjerne tenkt meg å vere med på ditta en gang! Eg kan kommande veke.

Er litt usikker på korleis Theo vil oppføre seg på ei sånn trening egentlig, så mest berre for å sjå kva det går i. Virka kjekt å stille han ut, han er snart 8 mnd, men må finne ut kor "ille" han oppføra seg før eg i det heile tatt vurdera noke slikt. Ikkje ille som i hissigpropp, men som i "hallo-vil ingen leike med meg eller?:D" Han er meget eksemplarisk når det berre er oss, men mista veeeldig lett fokus for tida, viss det kjem ei bie, en fugl eller noke anna spennande som menneske eller hund ;) så vi trenge trening! Viss det er lov å snike seg med :D

(Er forresten ganske ny på forumet, har vertfall ikkje skreve noke særlig her før, men virka kjekt å bli kjent med kjekke hundefolk i Bergen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg kunne gjerne tenkt meg å vere med på ditta en gang! Eg kan kommande veke.

Er litt usikker på korleis Theo vil oppføre seg på ei sånn trening egentlig, så mest berre for å sjå kva det går i. Virka kjekt å stille han ut, han er snart 8 mnd, men må finne ut kor "ille" han oppføra seg før eg i det heile tatt vurdera noke slikt. Ikkje ille som i hissigpropp, men som i "hallo-vil ingen leike med meg eller?:D" Han er meget eksemplarisk når det berre er oss, men mista veeeldig lett fokus for tida, viss det kjem ei bie, en fugl eller noke anna spennande som menneske eller hund ;) så vi trenge trening! Viss det er lov å snike seg med :D

(Er forresten ganske ny på forumet, har vertfall ikkje skreve noke særlig her før, men virka kjekt å bli kjent med kjekke hundefolk i Bergen!)

Vimsehunder går helt fint, vi som har vært på disse treningene til nå er godt vant med dem og noen av oss (jeg) har sånne selv :P

Noe i neste uke hadde vært veldig fint, vi skal stille om en uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...