Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger Bergen


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter Som dere som var med i går kanskje fikk med dere

Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie)

Jeg kan godt da ansvar om dere ønsker det Jeg har vært med på en del ringtreninger før, så jeg kan godt stjele opplegget deres Det vi pleier å gjøre der er å først jobbe med kontakt i stå foran.

Jeg stemte litt mange ganger. Hahha. :lol: Du kan bare fjerne der jeg er 2 ganger.

@ingvildoline Den banen der ved busstoppet ved meg på Damsgård, vet du om det er lys der på kvelden?

Det er en lyktestolpe på banen, men vet ikke om det er lys der. Ellers er det to lyktestolper ved veien rett ved. Hender det er andre hunder der, som er løse eller trener LP, men hvis en hel flokk kommer ned dit og "bruker" banen, kommer det vel ingen andre inn for å slippe hunden sin der? :ahappy:

Edit: det er svakt opplyst på banen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med :) har lurt på om jeg skal stille ut Zana, hadde vært kjekt å prøve. Kunne jo ikke det med Raja siden hun var uregistrert. Kan derimot veldig lite om både utstilling og trening i forbindelse med utstilling, så trenger litt hjelp der :innocent: Torsdager passer veldig bra for meg. Og helger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden deres litt. En av Moccas halvsøsken har idag flyttet til Bergen og ny eier har lyst bli litt kjent med andre mynder/hunder i området. Kan jeg tipse om dere og er det lov for en liten valp med mennesket sitt å evt komme og hilse på uten å skulle trene for utstilling? Tenkte det kunne være en fin måte å få nye hundevenner på :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, en salukivalp :) Halvbror til Mocca. Jeg skal også ha en, så da vet du det til neste gang du skal besøke hovedstaden :D

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre deg om jeg fikk lov gi ut tlfnr ditt til nye eier :)

Åååå herlig :) Bare gi henne tlfnr mitt. Men bølla mi slippes ikke med valper eller små hunder nå, han er litt, eh, slem med dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Lynghaug skole? Kommer man seg dit med buss om jeg ikke får lånt bil? Torsdag er bra for oss :)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

I Fyllingsdalen :)

Det gjør du ja! Den ligger 5 min gange fra den første Rema 1000 butikken du kommer til fra tunellen.

Ligger da på din venstre hånd i bunnen av første bakken. Så du kan ta både linje 4 og 12. Linje 18 stopper også noen min lengre unna. :)

Endret av *mokken*
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.30 er supert for meg, vet ikke med Emilie. Tror nok hun ikke er ferdig før syv den dagen :( Men vi har sikkert tenkt å ta enda en trening til helgen, så da kan jo de som vil henge seg på :)

Men jeg tar sikkert med meg Emilies Cujo på torsdag også :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...