Gå til innhold
Hundesonen.no

Str på Björkissele


Recommended Posts

Akkurat nå, Shlush skrev:

Vegas bruker str 3 ? Han er størst. Phoenix bruker str 2, han er ca 48cm men har lagt seg ut ganske mye. Han er vell 18,5 kg nå eller noe... vegas er 22,5 men er 51cm.

Tidi veier 15 kg nå, og hun er litt feit, haha :lol: Jeg tipper hun ser bra ut når hun veier 14.5 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått testet den, og den sitter kjempefint på hennes myndekropp. Virkelig noe annet enn den vi hadde tidligere altså

Noen av fargene deres hvis dere vil se dem Cherise, rød, klar lilla, plommlilla Cherise(før var cherise en annen farge enn denne) Den Ida har på seg er i denne cherisen de ha nå. Gammelrosa T

Jeg sendte de mail og fikk beskjed om at jeg hadde målt feil og at det ikke hadde noe å si at den var skjev i halsen... IKKE imponert over servicen nei. Joda den satt ganske bra altså- men nå

Posted Images

5 timer siden, Shlush skrev:

Mine kelpiser har str 2 og str 3 ?

Pigg bruker 2 enda, men synes stolpen er under magen er veldig kort til ham, så regner med at han enten må få en spesialsydd eller over på str 3. Han er 54-55 og 24, 5 kg (bør gå ned 0,5 kg)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...