Gå til innhold
Hundesonen.no

Str på Björkissele


Recommended Posts

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått testet den, og den sitter kjempefint på hennes myndekropp. Virkelig noe annet enn den vi hadde tidligere altså

Noen av fargene deres hvis dere vil se dem Cherise, rød, klar lilla, plommlilla Cherise(før var cherise en annen farge enn denne) Den Ida har på seg er i denne cherisen de ha nå. Gammelrosa T

Jeg sendte de mail og fikk beskjed om at jeg hadde målt feil og at det ikke hadde noe å si at den var skjev i halsen... IKKE imponert over servicen nei. Joda den satt ganske bra altså- men nå

Posted Images

Da har jeg fått svar fra Bjorkis. De tar bestillinger :) Må måle Ida idag, også sender jeg inn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvilken adresse sendte du til? For det er jo bare flott... Ventet I en måned jeg :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dit jeg også sendte.... 4.6 og enda ikke fått svar... *knurre og purre* 

Jeg har tidligere hatt problem med å nå de en gang, men etter det har jeg alltid fått svar fint. Tror de liker meg siden jeg har bestilt tre seler fra de :P haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere hatt problem med å nå de en gang, men etter det har jeg alltid fått svar fint. Tror de liker meg siden jeg har bestilt tre seler fra de :P haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

de svarte med en gang nå og beklaget masse, de hadde mistet eposten min og skulle ordne selene med en gang. tjo.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. :( Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str.

Til dere som ikke har bestilt enda: Avtal at de trekker fra Svensk moms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. :(  Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str.  

 

Til dere som ikke har bestilt enda:  Avtal at de trekker fra Svensk moms!

Tror ikke jeg har betalt begge før? Hvordan vet du det?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader. Jeg fikk mine i dag (skal hente på postkontor nå) Og ender altså opp med å betale både svensk og norsk moms. :( Butikker som pleier handle med utlandet ordner jo sånt veldig greit,at de drar av svensk moms om man betaler til Norge. Ble dyre seler allikevel gitt. Nå er jeg spent på om det ble rett farger og str.

Til dere som ikke har bestilt enda: Avtal at de trekker fra Svensk moms!

jeg måtte betale svensk moms til de jeg også. stusset på det men orket ikke mase mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg sendte en meld og spurte om de var sikre på at hun ikke trengte spesialsydd sele. Fikk tilbake "Åh, er det nomesele du skal ha? Ja, da må hun ha spesialsydd."... Gav litt mer mening enn at hun skulle ha 0 ja :) Får bare håpe den passer nå da.

Jeg har sendt hele bestillingen kanskje 5 ganger, der det står "nomesele på mål" :P

Nå er jeg bare usikker på om jeg skal betale svensk moms også?

Står:

"Totalt belopp att betala: SEK 368"

Men lengre nede på fakturaen står det:

"Att betala SEK 460"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk svar at jeg måtte betale svensk moms, hvis ikke ble det dyrere for meg, siden de da måtte sende som packet og jeg da måtte betale norsk moms og tollgebyr. Så de gambler vel på at pakken skal komme igjennom uten å bli stoppet da, om de sender den som brev.

Jaja, jeg betalte bare alt, så håper jeg selen kommer igjennom tollen uten å bli stoppet.

Syns egentlig de virker litt useriøse :hmm: Menmen, håper bare selen passer nå da, så blir det lenge til jeg behøver å ta kontakt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trippel-post :P

Fikk selen i dag. Jeg måtte betale moms, så altså dobbel moms. Pris på spesialsydd sele + frakt ble da 620 kr... Ikke spesielt billig.

Selen sitter bra tror jeg, skal ta noe bilder etterpå :)

Spent på bilder, har også vurdert sele herfra :)

Andrea, på ipad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippel-post :P

Fikk selen i dag. Jeg måtte betale moms, så altså dobbel moms. Pris på spesialsydd sele + frakt ble da 620 kr... Ikke spesielt billig.

Selen sitter bra tror jeg, skal ta noe bilder etterpå :)

De spesialsydde er vanligvis dyrere :),Synes det er ok pris jeg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...