Gå til innhold
Hundesonen.no

Str på Björkissele


Recommended Posts

Det var det jeg ikke forstod helt, om de har sluttet eller om de har pause pga flyttingen eller de mente jeg burde bestille et annet sted siden jeg hadde ventet lenge allerede. Har send to mailer nå siste tiden og spurt om det er mulig å få bestille.

Gir du en lyd her når du får svar? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har vi fått testet den, og den sitter kjempefint på hennes myndekropp. Virkelig noe annet enn den vi hadde tidligere altså

Noen av fargene deres hvis dere vil se dem Cherise, rød, klar lilla, plommlilla Cherise(før var cherise en annen farge enn denne) Den Ida har på seg er i denne cherisen de ha nå. Gammelrosa T

Jeg sendte de mail og fikk beskjed om at jeg hadde målt feil og at det ikke hadde noe å si at den var skjev i halsen... IKKE imponert over servicen nei. Joda den satt ganske bra altså- men nå

Posted Images

Ok... Nå blir jeg mindre klok :P Str 5 er beregnet på schæfertisper og hunder på 35-40 kg. Mine har ikke så mye masse da. De passer til beskrivelsen av str 2 (vekt) og 3 (høyde)... Hmm... Kanskje jeg skal gå for str 3?

Om det hjelper så har min kelpie str 5 i Non Stop, tror en fuglehund trenger 6 eller 7 i NonStop frem motion :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørkis har bedt meg bestille et annet sted siden jeg hadde ventet så lenge og de var midt i flytting. Derfor er de lagt på hylla så lenge. Altså, jeg lurer på bare på en ca str, passer ikke selen selger jeg den bare.

Isak har nonstop i str 6, men den er på grensa til å være for stor, så han hadde nok klart seg med str fem :)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hmm. Da måtte min evt hatt null da. Hun veier 13,5. Men hun er laaang da... 51 i ryggen.

Det er vanskelig med disse whippetene, lang rygg, smalt bygget. Enten blir selene for kort, eller blir det for store i halsen, osv. Heldigvis passer Bjørkis-selen til Hermes, men ville vurdert å få sygg etter mål hvis jeg trengte ny sele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig med disse whippetene, lang rygg, smalt bygget. Enten blir selene for kort, eller blir det for store i halsen, osv. Heldigvis passer Bjørkis-selen til Hermes, men ville vurdert å få sygg etter mål hvis jeg trengte ny sele.

Ja, det var egentlig planen å få sydd på mål når jeg først bruker penger på ny. Hadde håpet på å få sydd bjørkissele på mål, men ser jo ut til at det er svært vanskelig å få tak i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var egentlig planen å få sydd på mål når jeg først bruker penger på ny. Hadde håpet på å få sydd bjørkissele på mål, men ser jo ut til at det er svært vanskelig å få tak i dem.

Jeg synes selene er verdt styret med å få de bestilt! :) Masse fine farger og gode seler!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av fargene deres hvis dere vil se dem :) Cherise, rød, klar lilla, plommlilla n1cxtd.jpg Cherise(før var cherise en annen farge enn denne) Den Ida har på seg er i denne cherisen de ha nå. null_zpsa5383f6d.jpg Gammelrosa null_zpsdcdb8724.jpg Torkis/turkis null_zpsb4ca6d94.jpg Limegrøn og klargrøn 3130i9t.jpg Ljus blå 21bov2b.jpg:) Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg fikk faktisk svar fra bjørkis i dag. De kunne ikke sy til dvergpinscher. Men jeg skal jo bestille til whippeten også.

Ville dere ventet med å bestille til hun er 2 år? Eller går det greit å bestille nå? Hun er 14 mnd, og har ikke lagt seg ut noe som helst (vekt/høyde) på flere mnd. hmm.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fader, sitter å skal bestille sele nå, men er jo så vanskelig å måle...

Målt henne til 48 i høyden, 49 i ryggen (men mener jeg har målt henne til over 50 før, så hva som har skjedd aner jeg ikke), og 19 i "halv hals". Denne syns jeg var vanskeligst å måle... :huh:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Har send de Mail med forespørsel om sele til Ida, så får håpe de selger enda! :) Skal si her når/om jeg får svar/bestilt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

si ifra om de svarer deg a.. Sendte bestilling med mål for tre kelpier for en måned siden uten å fått svar...
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...