Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrevernsprogrammer (Animal Planet)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Er det noen som husker navnene på disse dyrevernsprogrammene som gikk på Animal Planet tidlig i 00-tallet? Type 2000-2006?

De pleide å gå seint på kvelden, og handlet om f.eks pelsdyrproduksjon, slakt av hvalrosser i Russland, forsøksdyr, sirkusdyr, bear bile, dansebjørner, papegøyefangst i regnskogene, annen wild-animal-trade - i tillegg til de tradisjonelle programmene som Houston SPCA etc.

Jeg mener å huske at et program het Animal Frontline, men jeg finner bare et program fra BBC One produsert i 2013 med det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Husker jeg så på det, særlig det programmet om produksjon av galle fra bjørnene har brent seg fast :/ Skal se om jeg kan grave frem noe..

Red: Her er en lang liste med programmer sendt av Animal Planet i allefall :)

http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_programs_broadcast_by_Animal_Planet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så på det, særlig det programmet om produksjon av galle fra bjørnene har brent seg fast :/ Skal se om jeg kan grave frem noe..

Ja! Og om pelsdyrfarmer. Også husker jeg særlig en (animal frontline? Men jeg finner ikke noe når jeg googler det navnet) om russiske jegere som drepte hvalrosser enmasse for å få fatt i de lange hjørnetennene på hvalrossen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...