Gå til innhold
Hundesonen.no

reisebag/bur


qrush

Recommended Posts

Hei alle sammen

er det noen her som har reist med norwegian og har hatt med hunden inn på flyet? Hvilken type bur bukte dere da? Jeg prøver å finne et bur som er innenfor disse målene 43 x 31 x 20 cm. om det er litt over gjør sikkert ingenting, men ikke for mye...jeg vil ikke bli nekta å reise fordi buret er for stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte på en sånn bag ja... :) men nå har det seg sånn da at jeg ikke skal ha en hund oppi der :oops: jeg skal ha en minigris...den er ikke fullvoksen ennå og er under 8kg regelen og vil ikke putte stakar lille grisen i lasterommet :D men her var det jo flere bager. hva betalte du for den fra tropehagen zoo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte på en sånn bag ja...  :)  men nå har det seg sånn da at jeg ikke skal ha en hund oppi der  :oops:  jeg skal ha en minigris...den er ikke fullvoksen ennå og er under 8kg regelen og vil ikke putte stakar lille grisen i lasterommet  :D  men her var det jo flere bager. hva betalte du for den fra tropehagen zoo?

Jeg betalte 250(er jeg nesten sikker på) for min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke min på tropehagen jeg da...

Kjøpte den på en sånn billigvare butikk, men den er nedlagt nå..

Betalte 150 kr.

Men har du snakket med flyselskapet? Er du sikker på at du får ha med minigrisen inn i kabinen? For på nettsidene deres står det KUN hunder og katter. Alle andre dyr plasseres i lasterommet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke snakka med flyselskapet ennå, men har hatt med kanin inn på flyet før og det var ikke noe problem. Hvorfor ska man ehentlig ikke få ta med en gris inn på flyet som er mere alergivenlig? det lurer nå jeg på :roll:

takk for tips om bagger. må nok ha med grisen når jeg ska kjøpe så jeg er sikker på at den passer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke ha ett bur som er litt for stort i alle fall. Det handler ikke om du får ha den med inn eller ikke, men det er for stort til å ha under setet foran deg, som jo er stedet du skal ha buret. Derfor er det også bedre med myke bagger e.l. som kan bøyes litt på hvis det er trangt.

Når jeg reiste med hund på fly brukte jeg en slik:

breveske.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke for stort bur nei :wink: men har egentlig mest lyst på bag...virker mere praktisk syns no jeg da...Hvor mange kg er den baggen beregnet for? Jeg er ikke sikker på hva grisen veier :oops: men det er definitivt under 8 :) Sendte mail til flyselskapet i går, men fikk bare tilsvar at jeg måtte ringe! så ska ringe til uka...er jo kjekt å vite om jeg får med grisen inn før jeg kjøper bag, for hvis den må i lasterommet så må jeg vell ha bur :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke for stort bur nei :wink: men har egentlig mest lyst på bag...virker mere praktisk syns no jeg da...Hvor mange kg er den baggen beregnet for? Jeg er ikke sikker på hva grisen veier :oops: men det er definitivt under 8 :) Sendte mail til flyselskapet i går' date=' men fikk bare tilsvar at jeg måtte ringe! så ska ringe til uka...er jo kjekt å vite om jeg får med grisen inn før jeg kjøper bag, for hvis den må i lasterommet så må jeg vell ha bur :mrgreen:[/quote']

Ja, det er lurt :D

Når jeg flydde med Norwegian var det 2 kg som var grensa tror jeg. Eller det var kanskje bare grensa på prisen? Uansett var det veldig trangt under setet, så tror ikke man får plass til stort mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avtalt henting av grisen på torsdag og fikk beskjed om at jeg må ha med bur, så da var det bare å kjøre rett til plantarsen og kjøpe bag. 200kr blei det. var innom flere dyrebutikker, men det var bare dyrt og ikke no serlig utvalg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...